Det konstigaste ni varit med om i sängen?

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Haha ja, vad är normal egentligen :)

Jag var nog inte mer än 16-17, var inte speciellt erfaren öht. Fick en riktig sån fylla man bara får då man är i de där åldrarna :hihi Kommer ihåg att det var en riktigt söt tjej jag hade hookat upp med. Var ju glad som aldrig förr. Då kommer den där känslan krypandes, ni vet då man börjar bli kallsvettig och saliven forsar likt göta-älv. Katastrofen var ett faktum, en fyllespya mitt på tjejen. Det va ju som bara å packa och dra.

Sug på den duuu! Stackars breeuujjddd:D Förstår om du gjorde en spya, ivarje fall om du lattja 2:an då..? :fakta
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
Sug på den duuu! Stackars breeuujjddd:D Förstår om du gjorde en spya, ivarje fall om du lattja 2:an då..? :fakta

Jag hade väl knappt kommit till första kyssen typ. Latja 2an, det vare verkligen inte snack på den tiden. Då va man ju rädd för allt, t.om missionären va ju utmanande nog.

Det konstigaste jag varit med om är nog att hitta någon som inte borde vara där morgonen efter.

Jag trodde seriöst sånt bara händer på film.

Haha det där måste vara priceless. Låt höra?
 
Last edited:

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Jag hade väl knappt kommit till första kyssen typ. Latja 2an, det vare verkligen inte snack på den tiden. Då va man ju rädd för allt, t.om missionären va ju utmanande nog.



Haha det där måste vara priceless. Låt höra?

Tänk att vakna upp och det bräker brevid...:D:D

Hade en lumparpolare som hade en get som hette Elin! Han tjata ofta om att getens anatomi var verkligen lik en kvinnas..vi förstod vad han och Elin gjorde på helgerna...för övrigt från det tror jag han var oskuld
 

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Ort
Vischan
Hoj
Knappt
Jag hade väl knappt kommit till första kyssen typ. Latja 2an, det vare verkligen inte snack på den tiden. Då va man ju rädd för allt, t.om missionären va ju utmanande nog.



Haha det där måste vara priceless. Låt höra?

Studentvecka, vi konstaterade att onsdag var sista dagen att dra en riktig dyngfylla innan själva studenten. Kommer ihåg att vi drog mot efterfest vid 04:30

Vaknar torsdagmorgon 09:30 av att farsan ringer och undrar planering etc. inför studenten (vilket skulle vara på fredag). Konstaterar att jag mår som en påse skridskor och ska gå och lägga mig igen när jag hittar en (ganska stor)chey naken i sängen som dumpade en polare några dagar tidigare. "Det här kommer bli en riktig jävla dolmio-dag"

Behöver jag nämna att jag redan hade en flickvän sedan 1.5år tillbaka? :gnissla

Edit: Syftningsfel
 
Last edited:

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
NEJ!! :stop

Det är det mest privata vi pratar om, det finaste två människor kan ge varann, sånt man bara delar med den som står en allra närmast, vill vi verkligen veta såna här saker om varandra??

Ehh... ja för fan det vill vi, ös på ni bara!

Själv är jag ogift så jag har inget att tillföra i ämnet.
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
Studentvecka, vi konstaterade att onsdag var sista dagen att dra en riktig dyngfylla innan själva studenten. Kommer ihåg att vi drog mot efterfest vid 04:30

Vaknar torsdagmorgon 09:30 av att farsan ringer och undrar planering etc. inför studenten (vilket skulle vara på fredag). Konstaterar att jag mår som en påse skridskor och ska gå och lägga mig igen när jag hittar en (ganska stor)chey naken i sängen som en polare dumpade några dagar tidigare. "Det här kommer bli en riktig jävla dolmio-dag"

Behöver jag nämna att jag redan hade en flickvän sedan 1.5år tillbaka? :gnissla

Haha fyfan så hemskt. Hur reagerade du då?

NEJ!! :stop

Det är det mest privata vi pratar om, det finaste två människor kan ge varann, sånt man bara delar med den som står en allra närmast, vill vi verkligen veta såna här saker om varandra??

Ehh... ja för fan det vill vi, ös på ni bara!

Själv är jag ogift så jag har inget att tillföra i ämnet.

Haha du, det är mycket jag hellre delar med mig av här än till mina närmaste kompisar ;)

Haha hade vart en sak om du var oskuld, ös på nu.
 
Last edited:

Jimmy.F

Arbetar med larm, om du behöver hjälp!!!
Gick med
6 Jul 2005
Ort
Tullinge
Hoj
Sålda ZX10R -04:A, GSX1100RW, XL600
Mycket trevlig tråd! Har inte så mycket att tillföra men man har väll vaknat utan att veta vart man är och med ett kvitto från Staroil på en tandborste och ett packet kondomer!
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
Studentvecka, vi konstaterade att onsdag var sista dagen att dra en riktig dyngfylla innan själva studenten. Kommer ihåg att vi drog mot efterfest vid 04:30

Vaknar torsdagmorgon 09:30 av att farsan ringer och undrar planering etc. inför studenten (vilket skulle vara på fredag). Konstaterar att jag mår som en påse skridskor och ska gå och lägga mig igen när jag hittar en (ganska stor)chey naken i sängen som en polare dumpade några dagar tidigare. "Det här kommer bli en riktig jävla dolmio-dag"

Behöver jag nämna att jag redan hade en flickvän sedan 1.5år tillbaka? :gnissla

Låter som det kan vara kvinnan jag debuterade med som låg jämte dig, hon var ungefär som 3 rum & kök. Helt sick. Värsta var att hon bodde i klippan och att jag åkte ner till henne för en mysstund. Värdelöst när polare snokade rätt på henne och fick se bild. Då va det inte så jävla intressant att snacka om "den första gången" me grabbarna längre.

alltså hur mycket sprit gick det åt för att lyckas med det :D:näsblod

Jaha där, hmm, ja, lite dragen var jag nog, men inte så farligt ändå. Mina polare hade nå sjukt poängsystem om man drog över en tjej fick man nå poäng. Och ja, värdet i en dövstum va bara för bra för att "passera-gå"

Mycket trevlig tråd! Har inte så mycket att tillföra men man har väll vaknat utan att veta vart man är och med ett kvitto från Staroil på en tandborste och ett packet kondomer!

Haha, jag har aldrig lyckats att göra det där, kanske för jag spyr så lätt när jag väl bli sådär magiskt full
 
Last edited:

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
CBR 600 *såld*
Låter som det kan vara kvinnan jag debuterade med som låg jämte dig, hon var ungefär som 3 rum & kök. Helt sick. Värsta var att hon bodde i klippan och att jag åkte ner till henne för en mysstund. Värdelöst när polare snokade rätt på henne och fick se bild. Då va det inte så jävla intressant att snacka om "den första gången" me grabbarna längre.

? Oki...:va

Har inte du sex för din egna njutnings skull i första hand?
...och inte mest för att impa på polarna?!
 

TheKid

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
20 May 2009
Ort
Vaggeryd
Hoj
Yamaha R1-04...Gsx-R 750*såld*...Yamaha RD "Flattrack-projekt"...Yamaha yz290f Bigbore*såld*
Hade lite samåkning med en chey för några år sen... vi höll på ett bra tag, men efter många om o men så gick det för henne, hon sjönk ihop som en säck potater över mig, hörde ett stön o sen var det tyst..... länge som fan va det tyst, lite för länge, så jag skakade om henne, men ingen respons... lyfte upp henne o kollade på henne, då såg jag bara ögonvitor o dregel ur ena mungipan....
Blev rädd som fan, knallade ut på dass o hämtade en blöt handuk för att kyla ner henne lite... när jag kommer tillbax in i sovrummet, va det full sjögång i bingen, hon hade spassmer/ryckningar som en jävla HD, det bara racklade i henne, jag ruskade om henne o sa hennes namn flera gånger, utan svar.....

Sa till henne, nu ringer jag 112, så driver du med mig så e det läge att säga det nu...

Men inget svar, så jag slår numret... men då hör jag nått... hon viskar.... socker... socker...

Då trillar poletten ner, hon har diabetes, jag rusar ner till kylen o får tar i en redbull... upp o häller i henne den... kvicknade till på nån minut....

Snacka om att skrämma skiten ur mig, det gjorde hon!:näsblod
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
? Oki...:va

Har inte du sex för din egna njutnings skull i första hand?
...och inte mest för att impa på polarna?!

Nu förstår jag inte Tror du citerade fel inlägg. Va en gnutta ironi i den där.

För man kan väl ändå skämmas över folk man haft ihop det med?

Kom inte och kommentera tråden med pekfinger! Detta känns som en lite extra rövartråd :hihi. Behövs inga tillrättavisningar eller nånting, de flesta är nog medvetna om att man gjort nå "konstigt" eller dumt. Eftersom tråden heter det.

Hade lite samåkning med en chey för några år sen... vi höll på ett bra tag, men efter många om o men så gick det för henne, hon sjönk ihop som en säck potater över mig, hörde ett stön o sen var det tyst..... länge som fan va det tyst, lite för länge, så jag skakade om henne, men ingen respons... lyfte upp henne o kollade på henne, då såg jag bara ögonvitor o dregel ur ena mungipan....
Blev rädd som fan, knallade ut på dass o hämtade en blöt handuk för att kyla ner henne lite... när jag kommer tillbax in i sovrummet, va det full sjögång i bingen, hon hade spassmer/ryckningar som en jävla HD, det bara racklade i henne, jag ruskade om henne o sa hennes namn flera gånger, utan svar.....

Sa till henne, nu ringer jag 112, så driver du med mig så e det läge att säga det nu...

Men inget svar, så jag slår numret... men då hör jag nått... hon viskar.... socker... socker...

Då trillar poletten ner, hon har diabetes, jag rusar ner till kylen o får tar i en redbull... upp o häller i henne den... kvicknade till på nån minut....

Snacka om att skrämma skiten ur mig, det gjorde hon!:näsblod

Det där lät riktigt läskigt faktiskt. Trodde först hon svimmade av orgasmen.
 
Last edited:

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Ort
Vischan
Hoj
Knappt
Haha fyfan så hemskt. Hur reagerade du då?

Raka spåret in i duschen och en kvart i iskallt vatten så man lär sig att sådär får man inte bete sig.

Låter som det kan vara kvinnan jag debuterade med som låg jämte dig, hon var ungefär som 3 rum & kök. Helt sick. Värsta var att hon bodde i klippan och att jag åkte ner till henne för en mysstund. Värdelöst när polare snokade rätt på henne och fick se bild. Då va det inte så jävla intressant att snacka om "den första gången" me grabbarna längre.

Njae alltså, hennes omfång var klart över "najs". Men hon var iaf lite halvsöt. Men nog fan hade jag fått det ogjort om jag kunde!
 

Merovingian

Guest
Inte sängrelaterat så pass, mest kuriosa; jag har en fantastisk förmåga att attrahera homosexuella män samt kvinnor alldeles för gamla för mig även om jag händelsevis föredrar just äldre sådana.
Framför allt i arbetet. Blir ofta spännande. :gnissla

Jämnåriga kvinnor, not so much.
Black eyed peas-tjejer gillar inte den gamla skolans konnässör. :)
 

Ambience

Ny medlem
Gick med
9 May 2008
Ort
Oskarshamn
Hoj
KTM 660 smc
Hade lite samåkning med en chey för några år sen... vi höll på ett bra tag, men efter många om o men så gick det för henne, hon sjönk ihop som en säck potater över mig, hörde ett stön o sen var det tyst..... länge som fan va det tyst, lite för länge, så jag skakade om henne, men ingen respons... lyfte upp henne o kollade på henne, då såg jag bara ögonvitor o dregel ur ena mungipan....
Blev rädd som fan, knallade ut på dass o hämtade en blöt handuk för att kyla ner henne lite... när jag kommer tillbax in i sovrummet, va det full sjögång i bingen, hon hade spassmer/ryckningar som en jävla HD, det bara racklade i henne, jag ruskade om henne o sa hennes namn flera gånger, utan svar.....

Sa till henne, nu ringer jag 112, så driver du med mig så e det läge att säga det nu...

Men inget svar, så jag slår numret... men då hör jag nått... hon viskar.... socker... socker...

Då trillar poletten ner, hon har diabetes, jag rusar ner till kylen o får tar i en redbull... upp o häller i henne den... kvicknade till på nån minut....

Snacka om att skrämma skiten ur mig, det gjorde hon!:näsblod
Inte så att man är sugen på en andra omgång efter det :D
 

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Ort
STHLM
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Hade lite samåkning med en chey för några år sen... vi höll på ett bra tag, men efter många om o men så gick det för henne, hon sjönk ihop som en säck potater över mig, hörde ett stön o sen var det tyst..... länge som fan va det tyst, lite för länge, så jag skakade om henne, men ingen respons... lyfte upp henne o kollade på henne, då såg jag bara ögonvitor o dregel ur ena mungipan....
Blev rädd som fan, knallade ut på dass o hämtade en blöt handuk för att kyla ner henne lite... när jag kommer tillbax in i sovrummet, va det full sjögång i bingen, hon hade spassmer/ryckningar som en jävla HD, det bara racklade i henne, jag ruskade om henne o sa hennes namn flera gånger, utan svar.....

Sa till henne, nu ringer jag 112, så driver du med mig så e det läge att säga det nu...

Men inget svar, så jag slår numret... men då hör jag nått... hon viskar.... socker... socker...

Då trillar poletten ner, hon har diabetes, jag rusar ner till kylen o får tar i en redbull... upp o häller i henne den... kvicknade till på nån minut....

Snacka om att skrämma skiten ur mig, det gjorde hon!:näsblod

är själv diabetiker, så enligt min diagnos skulle det väll vara en blandning av blodsockersänkande alkohol(nej det är ingen slump att man blir hungrig av alkohol) och fysisk sängaktivitet som också sänker blodsockret. Men om hon inte hade druckit mycket kan du glädja dig åt två saker! Ett: du drog hem en tjej nyckter! Två: Hon måste ha jobbat som fan i sängkammaren för att sänka blodsockret så mycket utan alkohol:tungan


Min historia:
17 bast, fyllekåt och halvt sovande tallar jag en tjej på ena tutten i min polares säng där antal gått och lagt sig för att sova.. tycker att det var en väldigt liten tutte, spärrar upp ögonen och märker att det var min killpolares tutte..:skrämd
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
Raka spåret in i duschen och en kvart i iskallt vatten så man lär sig att sådär får man inte bete sig.



Njae alltså, hennes omfång var klart över "najs". Men hon var iaf lite halvsöt. Men nog fan hade jag fått det ogjort om jag kunde!

Ja det är en del saker man verkligen _inte_ är stolt över. Men nog tillhör det livet hoppas jag. Nu är man sambo med barn, volvo å hela fadderullan. Då har man, i alla fall jag, glädje av att skratta åt det som hände förr :)

Jag antar att det inte bara är jag som har skelett som man inte ens tar upp här? :rofl
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
är själv diabetiker, så enligt min diagnos skulle det väll vara en blandning av blodsockersänkande alkohol(nej det är ingen slump att man blir hungrig av alkohol) och fysisk sängaktivitet som också sänker blodsockret. Men om hon inte hade druckit mycket kan du glädja dig åt två saker! Ett: du drog hem en tjej nyckter! Två: Hon måste ha jobbat som fan i sängkammaren för att sänka blodsockret så mycket utan alkohol:tungan


Min historia:
17 bast, fyllekåt och halvt sovande tallar jag en tjej på ena tutten i min polares säng där antal gått och lagt sig för att sova.. tycker att det var en väldigt liten tutte, spärrar upp ögonen och märker att det var min killpolares tutte..:skrämd

Haha, har själv vaknat upp i sked jämte min bästa polare. Kändes tryggt så det var bara å somna om :tummenupp

:va Är det inte som singel man skaffar sig dom udda erfarenheterna?

Själv vågar jag nog ändå inget berätta trots att jag är ganska anonym här.

Detta är nog ingenting jag hade haft problem att ta över ett par öl med några grabbar heller. Är väl egentligen inget att skämmas över, tycker inte jag i alla fall. Alla har vi nog en eller annan historia som man kan glädja någon med :)

Inte sängrelaterat så pass, mest kuriosa; jag har en fantastisk förmåga att attrahera homosexuella män samt kvinnor alldeles för gamla för mig även om jag händelsevis föredrar just äldre sådana.
Framför allt i arbetet. Blir ofta spännande. :gnissla

Jämnåriga kvinnor, not so much.
Black eyed peas-tjejer gillar inte den gamla skolans konnässör. :)

Haha, har något hänt i arbetet? :) Give out!
 
Last edited:
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top