Det konstigaste ni varit med om i sängen?

Gick med
29 Apr 2009
Ort
SUV country
Hoj
RD07A
Sånt här spåar väl bara ut i slutändan men det kan väl vara kul det med, en ganska lagom oskyldig kul i efterhand grej jag råkade ut för var denna donna som jag fnula med en tid.

Hon hade en jäkla förmåga att greppa mina love handles som jag måste hävda var nästintill obefintliga då, men hon hitta dem. Så då kan ni ju tänka er smÄrtAn när någon greppar förhållandevis spänd hud och verkligen vandrar med fingrarna för att få bättre fäste och mer eller mindre drar mig mot sig mitt i akten, länge. Jag höll masken bra länge, för tidigt avslut var ingen risk då jag hade fullt sjå att inte skrika rakt ut eller svimma på stället.

Ja tillslut förklara jag läget men det roliga var att hon var liksom inte medveten om det riktigt, så det hände igen och igen men då var det bara att dra ned på "varvtalet" så koppla hon och släppte efter. Aldrig varit så uppfinningsrik i olika ställningar som då för att hon inte skulle kunna få tag på mig :D O det i all hemlighet om syftet.

Tror det är därför min kropp har en självförsvarsfunktion och kan anpassa vikten med några kilo från måndag-lördag.
 

TheKid

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
20 May 2009
Ort
Vaggeryd
Hoj
Yamaha R1-04...Gsx-R 750*såld*...Yamaha RD "Flattrack-projekt"...Yamaha yz290f Bigbore*såld*
är själv diabetiker, så enligt min diagnos skulle det väll vara en blandning av blodsockersänkande alkohol(nej det är ingen slump att man blir hungrig av alkohol) och fysisk sängaktivitet som också sänker blodsockret. Men om hon inte hade druckit mycket kan du glädja dig åt två saker! Ett: du drog hem en tjej nyckter! Två: Hon måste ha jobbat som fan i sängkammaren för att sänka blodsockret så mycket utan alkohol:tungan

Helt rätt, vi va spik nyktra o höll som sagt på som kaniner i flera timmar... Slutsats av det...: Dålig kombination för en diabetiker!:rolleyes:
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
Sånt här spåar väl bara ut i slutändan men det kan väl vara kul det med, en ganska lagom oskyldig kul i efterhand grej jag råkade ut för var denna donna som jag fnula med en tid.

Hon hade en jäkla förmåga att greppa mina love handles som jag måste hävda var nästintill obefintliga då, men hon hitta dem. Så då kan ni ju tänka er smÄrtAn när någon greppar förhållandevis spänd hud och verkligen vandrar med fingrarna för att få bättre fäste och mer eller mindre drar mig mot sig mitt i akten, länge. Jag höll masken bra länge, för tidigt avslut var ingen risk då jag hade fullt sjå att inte skrika rakt ut eller svimma på stället.

Ja tillslut förklara jag läget men det roliga var att hon var liksom inte medveten om det riktigt, så det hände igen och igen men då var det bara att dra ned på "varvtalet" så koppla hon och släppte efter. Aldrig varit så uppfinningsrik i olika ställningar som då för att hon inte skulle kunna få tag på mig :D O det i all hemlighet om syftet.

Tror det är därför min kropp har en självförsvarsfunktion och kan anpassa vikten med några kilo från måndag-lördag.

Haha, ja det är ju sådär halvjobbigt när man får _för_ ont. Inte helt lätt att bryta isen där heller.
 

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
? Oki...:va

Har inte du sex för din egna njutnings skull i första hand?
...och inte mest för att impa på polarna?!

Jag kan inte svara för Benedict, men som jag minns den där folkölperioden så gick det ändå så fort att man inte ens hann känna om det var njutbart eller inte. Klart man sexade för status, det var först några killar senare man insåg att sex kunde vara så där ah, oh, ja, mer, mer, MER! :tuttar

:va Är det inte som singel man skaffar sig dom udda erfarenheterna?

Jo verkligen, hu vilket tråkigt liv jag måste leva!

Nä ärligt, jag har inget udda att berätta. Kan bero på antingen att:
A: I missionären händer aldrig nåt konstigt.
B: Jag har såna skills i urval att det bara blir grymt bra.
C: Jag är så liberal att inget verkar udda.

For me to know and you to find out. :D
 
Last edited:

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
Jo verkligen, hu vilket tråkigt liv jag måste leva!

Nä ärligt, jag har inget udda att berätta. Kan bero på att:
A: I missionären händer aldrig nåt konstigt.
B: Jag har såna skills i urval att det bara blir grymt bra.
C: Jag är så liberal att inget verkar udda.

For me to know and you to find out. :D

Bra är det när det börjar droppa från själva madrassen, så oavsett vilken väg man väljer dit funkar. Missionär eller nån form av klätterställning, smaken är som baken.
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Alla har vi nog en eller annan historia som man kan glädja någon med :)!


En rolig har jag även om jag inte klassar den som konstigast. Var ute på jobb och hade planerat för att sova i bilen.
Men två tjejer jag träffade på krogen tyckte synd om mig och erbjöd mig nattlogi i deras rum, tror det var ett vandrarhem eller nåt sånt. Det betydde att vi fick sova tre i samma säng men den av tjejerna jag raggade på var dessvärre upptagen med en kille på annan ort och tillät mig inte bli så intim som jag gärna ville. :näsblod Så det var ju bara att ge upp och ställa in sig på att sova istället. Men jag han ju inte somna före det dök upp en hand från andra hållet och diskret bearbetade paketet. Finns det inte bröd så får man äta limpa! :banana

En annan gång följde jag med en tjej som hade en liten piska på nattduksbordet. Och dessutom testade hon den på mig men jag blev bara full i skratt...

Kanske det dummaste jag gjort var när jag följde en tjej hem och vi låg och småpratade i sängen och jag räknade med att strax få komma till. Då fick jag för mig att skämta på nån fråga hon ställde och sa att jag var egentligen bög... och jag lyckades inte snacka mig ur det sen så därmed hade jag diskvalificerat mig själv från den matchen. :död
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
En rolig har jag även om jag inte klassar den som konstigast. Var ute på jobb och hade planerat för att sova i bilen.
Men två tjejer jag träffade på krogen tyckte synd om mig och erbjöd mig nattlogi i deras rum, tror det var ett vandrarhem eller nåt sånt. Det betydde att vi fick sova tre i samma säng men den av tjejerna jag raggade på var dessvärre upptagen med en kille på annan ort och tillät mig inte bli så intim som jag gärna ville. :näsblod Så det var ju bara att ge upp och ställa in sig på att sova istället. Men jag han ju inte somna före det dök upp en hand från andra hållet och diskret bearbetade paketet. Finns det inte bröd så får man äta limpa! :banana

En annan gång följde jag med en tjej som hade en liten piska på nattduksbordet. Och dessutom testade hon den på mig men jag blev bara full i skratt...

Kanske det dummaste jag gjort var när jag följde en tjej hem och vi låg och småpratade i sängen och jag räknade med att strax få komma till. Då fick jag för mig att skämta på nån fråga hon ställde och sa att jag var egentligen bög... och jag lyckades inte snacka mig ur det sen så därmed hade jag diskvalificerat mig själv från den matchen. :död

Haha dem där var ju klockrena. En iskall vändning på den första.
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
Ingen som varit i Thailand och vänt sin entrecôte och kan dela med sig av steken? :D
 

Calle.s

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2008
Ort
Sthlm
Hoj
trampcykel
Det konstigaste jag varit med om är nog att hitta någon som inte borde vara där morgonen efter.

Jag trodde seriöst sånt bara händer på film.
Hehe snyggt, vaknade själv naken i en soffa på skolan med penisen fastklämd mellan bena utan en aning om hur jag kommit dit. Kom ihåg förfesten men inte så mkt mer :tungan ...ringde en polare där på morgonen och fick veta lite mer. Det var inte vackert :brinnerup

Kanske det dummaste jag gjort var när jag följde en tjej hem och vi låg och småpratade i sängen och jag räknade med att strax få komma till. Då fick jag för mig att skämta på nån fråga hon ställde och sa att jag var egentligen bög... och jag lyckades inte snacka mig ur det sen så därmed hade jag diskvalificerat mig själv från den matchen. :död
Haha lyckat :gnissla
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
Hehe snyggt, vaknade själv naken i en soffa på skolan med penisen fastklämd mellan bena utan en aning om hur jag kommit dit. Kom ihåg förfesten men inte så mkt mer :tungan ...ringde en polare där på morgonen och fick veta lite mer. Det var inte vackert :brinnerup


Haha lyckat :gnissla

Haha hur gick historien då? Du kan ju berätta den utifrån, jag känner en kompis som har en kusin som känner nån som: :rofl
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Nu kom jag på en till...

En viss tid efter att jag flyttade till Lund så saknade jag ganska länge säng. Mest för att jag jobbade lite för långa dagar och var för lat att köpa en säng så hade jag bara en madrass på golvet.
Som ingenjör resonerade jag att jag inte märker någon skillnad när jag sover.

Nåväl en tjej jag träffat flera gånger och raggat på lyckades jag till slut få med mig hem från krogen. Hon var väl också ivrig för hon hinner knappt genom dörren så har hon byxorna nere vid knäna. Och i det ögenblicket ser hon med stora ögon min madrass på golvet! Hon sätter sig chockad ner på madrassen i en sekund innan hon sprättar upp som en fjäder. Drar på sig byxorna, ringer en taxi och försvinner snabbt som en löning med nåt ord om att hon inte skulle sova på golvet. :näsblod

Några dagar senare hade jag fått fingrarna ur ****** och handlat mig en säng.
 

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
En annan gång följde jag med en tjej som hade en liten piska på nattduksbordet. Och dessutom testade hon den på mig men jag blev bara full i skratt...

Det där är jobbigt när man börjar garva. Då får väl det här bli mitt udda-bidrag även om det inte riktigt matchar era rövarhistorien:
En gång i min ungdom när jag och kompissan sitter på krogen så inser jag att jag aldrig testat gruppsex. Määh det hör ju till allmänbildningen, måste genast upplevas!
Vi bestämmer oss för två heta killar som står vid baren, och jag går helt sonika fram till dem och förklarar att de är utvalda och att de har 5 minuter på sig att avsluta sina öl och hämta sina jackor. Det här var i Vänersborg, och jag var ju en cool tjej från Ståkkålm, klart de var PÅ.
Sagt och gjort, vi tar en taxi hem alla fyra; het inledning i köket.
Vi förflyttar oss till sängen, och min väninna börjar stöna. Jag känner hur det börjar bubbla i mig, och jag kan inte hålla mig :asgarv. Jag skrattar och skrattar och alla stannar upp och tittar på mig. Jag får gå ut i köket, dricka lite vatten och sen åter till allmänbildningen. Så börjar väninnan stöna igen och jag kan inte behärska mig, jag skrikskrattar så mycket att jag till slut faller ur sängen.
Vi försökte några gånger till men omöjligt. Jag kan inte ha sex och samtidigt höra en väninna stånka av kåthet. Vi fick skicka hem killarna.

Usch, skäms fortfarande när jag tänker på hur vi behandlade dem, först öppna dörren till paradiset, och sen KABOOM! Stängd. :rodnar:rodnar
Om ni läser det här: Förlåt.
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Inte sängrelaterat så pass, mest kuriosa; jag har en fantastisk förmåga att attrahera homosexuella män samt kvinnor alldeles för gamla för mig

Hmmm samma här, eller mest gamlingar iaf, en 70år gammal gubbe (!) och en 45årig tant bland annat (jag är 19 några månader till...), och JA dom fick båda gå hem tomhänta. :gnissla

Vet inte värför men brudar som är 10+ år äldre än en själv verkar man ha i hälarna hela tiden. :va

Edit: I bingen har man dock klarat sig från värre konstigheter.
 
Last edited:

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
Det där är jobbigt när man börjar garva. Då får väl det här bli mitt udda-bidrag även om det inte riktigt matchar era rövarhistorien:
En gång i min ungdom när jag och kompissan sitter på krogen så inser jag att jag aldrig testat gruppsex. Määh det hör ju till allmänbildningen, måste genast upplevas!
Vi bestämmer oss för två heta killar som står vid baren, och jag går helt sonika fram till dem och förklarar att de är utvalda och att de har 5 minuter på sig att avsluta sina öl och hämta sina jackor. Det här var i Vänersborg, och jag var ju en cool tjej från Ståkkålm, klart de var PÅ.
Sagt och gjort, vi tar en taxi hem alla fyra; het inledning i köket.
Vi förflyttar oss till sängen, och min väninna börjar stöna. Jag känner hur det börjar bubbla i mig, och jag kan inte hålla mig :asgarv. Jag skrattar och skrattar och alla stannar upp och tittar på mig. Jag får gå ut i köket, dricka lite vatten och sen åter till allmänbildningen. Så börjar väninnan stöna igen och jag kan inte behärska mig, jag skrikskrattar så mycket att jag till slut faller ur sängen.
Vi försökte några gånger till men omöjligt. Jag kan inte ha sex och samtidigt höra en väninna stånka av kåthet. Vi fick skicka hem killarna.

Usch, skäms fortfarande när jag tänker på hur vi behandlade dem, först öppna dörren till paradiset, och sen KABOOM! Stängd. :rodnar:rodnar
Om ni läser det här: Förlåt.

Haha så jävla bra. Skulle faktiskt kunna se mig själv göra precis det samma i det läget. Skulle ha oerhört svårt att stå och höra min polare gnägga för fulla strutar jämte mig.

Nu kom jag på en till...

En viss tid efter att jag flyttade till Lund så saknade jag ganska länge säng. Mest för att jag jobbade lite för långa dagar och var för lat att köpa en säng så hade jag bara en madrass på golvet.
Som ingenjör resonerade jag att jag inte märker någon skillnad när jag sover.

Nåväl en tjej jag träffat flera gånger och raggat på lyckades jag till slut få med mig hem från krogen. Hon var väl också ivrig för hon hinner knappt genom dörren så har hon byxorna nere vid knäna. Och i det ögenblicket ser hon med stora ögon min madrass på golvet! Hon sätter sig chockad ner på madrassen i en sekund innan hon sprättar upp som en fjäder. Drar på sig byxorna, ringer en taxi och försvinner snabbt som en löning med nåt ord om att hon inte skulle sova på golvet. :näsblod

Några dagar senare hade jag fått fingrarna ur ****** och handlat mig en säng.

Hon måste ha trott att det var ditt gökbo och blivit helt livrädd :)

Hmmm samma här, eller mest gamlingar iaf, en 70år gammal gubbe (!) och en 45årig tant bland annat (jag är 19 några månader till...), och JA dom fick båda gå hem tomhänta. :gnissla

Vet inte värför men brudar som är 10+ år äldre än en själv verkar man ha i hälarna hela tiden. :va

Fan, skulle gärna ha hört en historia om den 70-åriga gubben... :rofl
 
Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Fan, skulle gärna ha hört en historia om den 70-åriga gubben... :rofl

Jonäää, byta krog snabbtsomfan och försöka supa bort minnet.

Dock så brukar jag alldrig lyckas med det, brukar kollapsa lång innan minnet tryter tyvärr, då får man ju komma ihåg allt dumt man gjort... :gnissla
 

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Ort
I skogen - på riktigt
Hoj
söker byggprojekt
Vete fasen om jag skulle berätta de allra värsta för någon...
Men ett exempel är när jag blev uppraggad av 2 tjejer från min gamla gymnasieklass. Jag hade egentligen inga stygga intentioner, men efterfesten urartade ganska snabbt.
-Har ni tänkt förföra mig?
-Vafan tror du?
Jahapp, sen var det full rulle i timtal. (träollon)
Det i sig var väl lustigt, att jag lyckades med 2 tjejer, men sen började en av dem, medan jag låg under den andra, spruta bröstmjölk i ansiktet på mig...

Det var jävligt oväntat, faktiskt.

En annan tjej ville bli fistad i baken. Det tyckte jag lät dumt.
Det slutade med att hon försökte fista sig själv.

En tjej SKULLE bara se på när jag pinkade, för att sedan få suga den ren. Jag föredrog att tvätta den i tvättfatet, trots att hon ryckte som besatt i den.

I övrigt finns det en och annan mysko plats i reportoaren.
*Flygplan (Mile high, high five :D)
*Porrklubb i Amsterdam (med flickvän, inget hooker)
*En av Cirkus Scott's vagnar, efter en tur bland elefanterna (Dansös och artist)
Roligast var nästan chefens skrivbord. Där väljer jag dock att utelämna vissa detaljer...

EDIT: Kanske måste ha med denna också: Tjoflöjt med en tjej i duschen, hon var väldigt "into it", så det var en jäkla fart.
Plötsligt svimmar hon, där vi står. (jag lyfte henne mot väggen) Våta och hala som vi är så glider hon ur mitt grepp och ner på golvet.
Jag blev skiträdd och skulle fort som fan kolla hur det var, så jag böjde mig ner som en jetdriven fällkniv. Dessvärre med huvudet ut mot draperiet. Bakom draperiet var mitt tvättställ, som jag Ronaldo-nickade pannan i. 2 avtuppade inom loppet av ett par sekunder.
Det var konstigt, men i efterhand jävligt roligt när vi vaknade upp samtidigt några sekunder senare med vatten i näsorna.
 
Last edited:

Calle.s

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2008
Ort
Sthlm
Hoj
trampcykel
Haha hur gick historien då? Du kan ju berätta den utifrån, jag känner en kompis som har en kusin som känner nån som: :rofl

Skulle på tentafest och sitter hemma och förar med två polare, inte för att man behöver föra det är så billigt ändå, sätter i mig en flaska vin och en del sprit (till roxanne leken).

Till historien hör också att när ena polarn fyllde 25 så var det fest dagen innan så när klockan blir 12 börjar vi köpa massa shots till honom, jag och en polare köpte 2 varje gång vi var i baren kompisen som fyllde år fick en varje gång. Han fick i sig 18 shots mellan 00.00 och stängning :D.

Den här festen tror jag också att det ska komma en tjej jag vart ganska intresserad av som nyligen blivit singel, och jag råkar säga till polarna att de inte kommer kunna stoppa mig, vilket de självklart tar som en utmaning. De siktar alltså in sig på att supa ner mig den här festen. Jag kommer ihåg att jag kommer till festen, men tyvärr så är inte den här tjejen där. Men polarna kör på ändå, vet inte hur många shots osv. jag drack men jag var aspackad. Dagen efter vaknar jag naken i en soffa i ett projektrum (jag kommer inte ens in i de delarna av skolan), med kuken fastklämd mellan bena, väldigt udda tyckte jag, nån måste ha tyckt att det var onödigt att den stod där å flagga och klämt fast den :tungan. Ringer ena kompisen och tydligen så har jag hånglat halva kvällen med nån tjej jag knappt pratat förr, inte den snyggaste heller direkt, vi försvann sedan någon gång under kvällen. Jag gick första året, hon 4an och är 5 år äldre. Det är ungefär det jag vet. Lite jobbigt att komma utknallandes från skolan klockan 9 på morgonen (mina kläder var iaf kvar) och bl.a. möta en tjej jag känner som är ute och springer...

Höll nästan på att glömma det bästa, när jag vakna så hitta jag en text på magen: Sorry det gick inte att väcka dig. Jag vart sedan nästa veckas samtalsämne :gnissla

Kanske inte världsbäst på att skriva, men nu vet ni lika mkt som jag vet :tungan

Träffar nu den förstnämnda tjejen (som inte kom) ;)
 
Last edited:

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Ort
I skogen - på riktigt
Hoj
söker byggprojekt
En sista, sen ska jag sluta.
Ung, var på finlandskryssning med ett gäng.
Vi söp och dansade som sig bör.
En tämligen oattraktiv tjej börjar ge sig på mig.
Jag ville inte, men ville samtidigt inte vara otrevlig eftersom hennes kompis, som däremot var en riktig pingla och jag utbytt en hel del blickar tidigare under kvällen, var riktigt nice.
Skräcködlan gav sig inte, utan var på mig hela tiden. På frågan om jag ville bjuda på en öl svarade jag -Nej, för i helvete!
Hennes kompis kom jag aldrig i närheten av eftersom jag hade denna X-size-Margareth Thatcher på mig hela tiden.
Ändå smyger hon upp på mig i baren och stoppar tungan i munnen på mig.
Jag bet. Hårt.
Dessvärre verkade det bara göra ruggugglan ännu kåtare.
Till slut orkade jag inte mer, hade även gett upp chanserna med snygg-bruttan, så jag gick till hytten, när jag äntligen lyckats skaka av mig träskmonstret.

Trodde jag.
Bara några minuter efter jag klätt av mig och krupit till kojs (!)
kom fläbban, MED sin Cameron Diaz-lookalike-kompis in i hytten.
-Ho-hooo!
Efter ett tag var vi ganska avklädda allihop och i min brits. Ja, jag lovar att mitt ansiktsuttryck var mer förvånat än ett barn som skrämts av Xjellkåpan. Jag gjorde vad jag kunde för att avvärja Marulkens attacker, med siktet inställt på den sköna Cinderellan, som tyvärr knappt kom i närheten pga Shreks olidliga utfall.
Till slut fick jag panik. Jag KAN inte vara intim med denna Bert Karlssonlookalike till tjej även om det innebär en eventuell framgång med den snygga barbiedockan.
Mesig som jag var (fortfarande är) så var det svårt att säga att hon skulle lägga av. Försökte med många sublima gester, även lite mer tydliga, men trollet måste ha fått i sig nåt som jag inte känner till.

SEN öppnades himlen och ...
Nja, men nästan.
Min kompis, som pga låg ålder söp sig tokfull på en flaska Pisang Ambon och en flaska Grön Curacao (han fick inte köpa starksprit) kommer brakandes igenom hyttdörren, snubblar över den höga tröskeln och landar på alla fyra, varefter han gör en helt oefterhärmlig fontänspya över hela hytten.

Kan inte ha tagit tjejerna mer än 5 sekunder att försvinna.

Efter detta betraktar jag honom som min broder.
Jag betalade även hans lakritspastiller dagen efter.
 
Last edited:
Nyheter
Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Top