Det konstigaste ni varit med om i sängen?

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
En tjej från universitetstiden och som jag hamnade i sängen med frågade mig om jag kunde smiska henne så hårt jag bara kunde och att jag inte skulle sluta även om hon grät :confused:

Jag smiskade på och hon ömsöm stönade ömsöm grät. Jag var tvungen att sluta efter en stund på grund av smärta, mina handflator var alldeles rödflammiga av allt smiskande. Hon tackade och sen låg vi med varandra.
 

/J

Ny medlem
Gick med
7 Dec 2004
Ort
Skogen
Hoj
GSX400
Det här är väl kanske inte så kinky direkt men det var en trevlig kväll.

Var på fest hemma hos två tjejer som jag kände, (Vi kan kalla dom A och B) minns att det var fler personer där men har inte ett minne av vilka eller hur många. Dom här två tjejerna klängde av någon anledning ganska ordentligt på mig, dock inte tillsammans utan när A var ute och rökte så satt jag och hånglade med B och vice versa, det håller på så några timmar och jag blev ju lindrigt sagt sugen på att ligga.

Släpade med A in på toaletten medans B var ute och rökte, vi hade en "trevlig stund" på toagolvet när B plötsligt börjar banka på dörren och undrar vad fan vi höll på med där inne, efter en stund så fick man ju avbryta pga det där förbannade bankandet men innan jag fick på kläderna och kom ut så hade tydligen B sprungit därifrån gråtandes. Eftersom jag var sugen på mer ligga så gick jag efter och till slut hittade jag henne på en sten där hon satt och böla som en stucken gris.
Nu kommer det jag inte riktigt förstår eller minns hur det gick till men det slutade iaf med att hon helt plötsligt var glad igen och jag fixade skjuts hem och låg med henne, men än är det inte slut. Dagen efter var jag hemma hos A och B igen och festade. Av någon anledning (Som jag fortfarande inte minns) så blev jag sugen på att ligga igen och satte därför på A mitt i soffan bland allt folk. :gnissla Efter det så sviker minnet rätt ordentligt och nästa sak jag minns är att jag får en avsugning av B i hallen.

Behöver jag nämna att jag fortsatte åka dit och festa?

Edit: Stavfel.
 
Last edited:

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Haha, fan vad folk har gjort weird grejer! En annan framstår som en korgosse i jmf.

Nåväl, detta hände inte mig utan en bekants bekant. Ja, det är faktiskt sant, hade det varit jag hade jag gärna sagt det isf. :D

Tydligen hade den här snubben, vi kan kalla honom Kalle, dragit hem tillsammans med en klart attraktiv tjej.
Hon kunde tydligen det här med att röra sig och ville ge honom en lapdance innan the big end så att säga.
På något sätt hamnade hon ovanpå ett glasbord (av typen soffbordsmodell) och han under.
Kalle låg där under bordet och blev klart upphetsad av denna donna som dansade och smekte sig om vartannat tills.. Ja, tills hon helt enkelt lägger an en rejäl svank och skiter rakt över bordet. :3freak
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
Det här är väl kanske inte så kinky direkt men det var en trevlig kväll.

Var på fest hemma hos två tjejer som jag kände, (Vi kan kalla dom A och B) minns att det var fler personer där men har inte ett minne av vilka eller hur många. Dom här två tjejerna klängde av någon anledning ganska ordentligt på mig, dock inte tillsammans utan när A var ute och rökte så satt jag och hånglade med B och vice versa, det håller på så några timmar och jag blev ju lindrigt sagt sugen på att ligga.

Släpade med A in på toaletten medans B var ute och rökte, vi hade en "trevlig stund" på toagolvet när B plötsligt börjar banka på dörren och undrar vad fan vi höll på med där inne, efter en stund så fick man ju avbryta pga det där förbannade bankandet men innan jag fick på kläderna och kom ut så hade tydligen B sprungit därifrån gråtandes. Eftersom jag var sugen på mer ligga så gick jag efter och till slut hittade jag henne på en sten där hon satt och böla som en stucken gris.
Nu kommer det jag inte riktigt förstår eller minns hur det gick till men det slutade iaf med att hon helt plötsligt var glad igen och jag fixade skjuts hem och låg med henne, men än är det inte slut. Dagen efter var jag hemma hos A och B igen och festade. Av någon anledning (Som jag fortfarande inte minns) så blev jag sugen på att ligga igen och satte därför på A mitt i soffan bland allt folk. :gnissla Efter det så sviker minnet rätt ordentligt och nästa sak jag minns är att jag får en avsugning av B i hallen.

Behöver jag nämna att jag fortsatte åka dit och festa?

Edit: Stavfel.

Haha helt klockrent. Det här med att ha sex i en soffa bland massvis med folk på en fest verkar vanligare än man tror :rofl

En sista, sen ska jag sluta.
Ung, var på finlandskryssning med ett gäng.
Vi söp och dansade som sig bör.
En tämligen oattraktiv tjej börjar ge sig på mig.
Jag ville inte, men ville samtidigt inte vara otrevlig eftersom hennes kompis, som däremot var en riktig pingla och jag utbytt en hel del blickar tidigare under kvällen, var riktigt nice.
Skräcködlan gav sig inte, utan var på mig hela tiden. På frågan om jag ville bjuda på en öl svarade jag -Nej, för i helvete!
Hennes kompis kom jag aldrig i närheten av eftersom jag hade denna X-size-Margareth Thatcher på mig hela tiden.
Ändå smyger hon upp på mig i baren och stoppar tungan i munnen på mig.
Jag bet. Hårt.
Dessvärre verkade det bara göra ruggugglan ännu kåtare.
Till slut orkade jag inte mer, hade även gett upp chanserna med snygg-bruttan, så jag gick till hytten, när jag äntligen lyckats skaka av mig träskmonstret.

Trodde jag.
Bara några minuter efter jag klätt av mig och krupit till kojs (!)
kom fläbban, MED sin Cameron Diaz-lookalike-kompis in i hytten.
-Ho-hooo!
Efter ett tag var vi ganska avklädda allihop och i min brits. Ja, jag lovar att mitt ansiktsuttryck var mer förvånat än ett barn som skrämts av Xjellkåpan. Jag gjorde vad jag kunde för att avvärja Marulkens attacker, med siktet inställt på den sköna Cinderellan, som tyvärr knappt kom i närheten pga Shreks olidliga utfall.
Till slut fick jag panik. Jag KAN inte vara intim med denna Bert Karlssonlookalike till tjej även om det innebär en eventuell framgång med den snygga barbiedockan.
Mesig som jag var (fortfarande är) så var det svårt att säga att hon skulle lägga av. Försökte med många sublima gester, även lite mer tydliga, men trollet måste ha fått i sig nåt som jag inte känner till.

SEN öppnades himlen och ...
Nja, men nästan.
Min kompis, som pga låg ålder söp sig tokfull på en flaska Pisang Ambon och en flaska Grön Curacao (han fick inte köpa starksprit) kommer brakandes igenom hyttdörren, snubblar över den höga tröskeln och landar på alla fyra, varefter han gör en helt oefterhärmlig fontänspya över hela hytten.

Kan inte ha tagit tjejerna mer än 5 sekunder att försvinna.

Efter detta betraktar jag honom som min broder.
Jag betalade även hans lakritspastiller dagen efter.

Dessa finlandskryssningar verkar vara ett helt sjukt ställe rakt igenom :D

En tjej från universitetstiden och som jag hamnade i sängen med frågade mig om jag kunde smiska henne så hårt jag bara kunde och att jag inte skulle sluta även om hon grät :confused:

Jag smiskade på och hon ömsöm stönade ömsöm grät. Jag var tvungen att sluta efter en stund på grund av smärta, mina handflator var alldeles rödflammiga av allt smiskande. Hon tackade och sen låg vi med varandra.

:) sjukt, en donna ville att jag skulle prata dirty med henne, och ja, det är ju ibland inte sådär skitlätt om man inte har det som stående repliker. Men det hon ville jag skulle kalla henne fick mig att gråta. Det mildaste ordet var väl "Din äckliga hora"

Va ju lite svårt att komma till avslutning.. :)
 
Last edited:

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Ort
I skogen - på riktigt
Hoj
söker byggprojekt
Jag kan inte prata dirty på så sätt.
Inte en chans, känns så konstigt.
Tror jag sa "Kuken" en gång, men annars är jag som en klubbad säl verbalt.
 

Merovingian

Guest
Jag kan inte prata dirty på så sätt.
Inte en chans, känns så konstigt.
Tror jag sa "Kuken" en gång, men annars är jag som en klubbad säl verbalt.

"Vill du vara så vänlig att sätta dig på snoppen, kära du? Det skulle jag uppskatta."
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Vilka sjuka grejer ni varit med om! Jag kan inte dra mig till minnes att något ens i närheten har hänt mig. Fast jag har kanske förträngt det. :gnissla

Det enda jag kan komma på är första gången jag hade sex med min dåvarande pojkvän, hemma hos mig. Vi var 16 år, och jag bodde hemma hos mina föräldrar då. Ingen annan var hemma, så jag tyckte det passade bra. Låste alla dörrarna, drog ner för mitt fönster (rummet på bottenvåning) och sen satte vi igång. Några minuter efter att vi var färdiga hör man min lillebror utanför fönstret, lite lagom försynt: "Är ni färdiga nu? Jag skulle gärna vilja komma in...." :D
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Oj oj oj... intressant tråd. :D

Men tjejer som vill ha den i baken, suger av på konstiga ställen osv trodde jag var mer vanligt än ovanligt... hänt ett par ggr i alla fall.

Däremot blev jag lite överraskad när en tjej ville rycka i snabeln och pilla i utgången samtidigt... nånstans drar man gränsen.

Sen som andra skrivit, ibland blir man lite paff över hur enkelt det är att ligga lite med en tjej för att sedan bara vända sig om och ligga lite med hennes kompis... konstigt nog brukar det sluta med att de båda blir ovänner men själv får man fortsätta ligga lite. :gnissla
 

Geggamoja

#13
Gick med
12 May 2009
Ort
Stone Island
Hoj
Ducati Fika Racer
Sen som andra skrivit, ibland blir man lite paff över hur enkelt det är att ligga lite med en tjej för att sedan bara vända sig om och ligga lite med hennes kompis... konstigt nog brukar det sluta med att de båda blir ovänner men själv får man fortsätta ligga lite. :gnissla

Haha så jävla sant! Var själv med om att ha trekant med en tjej jag brukade ligga med och hennes tjejkompis. Sen på morgonen så låg jag med kompisen medan "vanliga" fortfarande sov. Hon fick reda på det några dagar senare och blev skitsur och sedan dess är de inte kompisar längre :confused:
 

- Jerker -

Ny medlem
Gick med
13 May 2009
Ort
X
Hoj
Nej
Nää.. Man kan väl visst vara med om konstiga grejer i sängen även om man är tjej? Du vet, det finns konstiga killar också....

Jo, en polares pappa bodde på hotell med en numer avliden svensk underhållare. Hans böjelse var att kissa i blomkrukor inför publik. Oskyldigt, nästan sött, men lite udda.

Bara för att jag skrev det minns jag att jag vaknade till och såg en nattgäst pinka i en av mina krukor. Upplevde det som udda.
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Postorgasmisk migrän... Inte kul!

Det finns få kvinnor som är värt det.
 

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Öset
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
På något sätt hamnade hon ovanpå ett glasbord (av typen soffbordsmodell) och han under.
Kalle låg där under bordet och blev klart upphetsad av denna donna som dansade och smekte sig om vartannat tills.. Ja, tills hon helt enkelt lägger an en rejäl svank och skiter rakt över bordet. :3freak
Det där med att lägga en kabel på glasbord alltså... Det är en historia som snurrar runt lite i vissa sammanhang. Jag gissar på att det är en klintbergare. Någon som har hört historien om Bajselvis? Eller kanske man skulle säga "Bajselfvis".

Nästan som historien om en polares polare som åker finlandsbåt. Där raggar han upp en brud och de går till hans hytt. När väl de ska till att sätta igång så säger hon; med kraftig finlandssvensk brytning, "jag har mens, men ta mig i sitan bejbi".
 

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Ort
I skogen - på riktigt
Hoj
söker byggprojekt
Det där med att lägga en kabel på glasbord alltså... Det är en historia som snurrar runt lite i vissa sammanhang. Jag gissar på att det är en klintbergare. Någon som har hört historien om Bajselvis? Eller kanske man skulle säga "Bajselfvis".

Nästan som historien om en polares polare som åker finlandsbåt. Där raggar han upp en brud och de går till hans hytt. När väl de ska till att sätta igång så säger hon; med kraftig finlandssvensk brytning, "jag har mens, men ta mig i sitan bejbi".

Den med glasbordet hörde jag när jag var... 15?
Det är lääääänge sen.
Men alla känner ju denna "Urban Legend" via kompisars kompisar...
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Den med glasbordet hörde jag när jag var... 15?
Det är lääääänge sen.
Men alla känner ju denna "Urban Legend" via kompisars kompisar...

Det fanns en punkband i Umeå som hade en hit med låten "Kom och skit på mitt glasbord"
Jag minns dock inte bandets namn, punkband ombildades och bytte namn var fjortonde dag på den tiden, och ofta spelade dom bara på hemmaplan.

*En hit för ett punkband då var att var 10e gymnasieelev på orten hade hört den. :D
 

Smagatusk

Guest
Träffade ett ex på en nattklubb, vi beslutade oss för att ha ett återfall. Men hon ville ha assistans av en före detta flickvän.:skrämd Jag tyckte det kunde vara kul, men jag visste ju inte vem det var som skulle slå oss till följe. Kunde ju vara en träskpadda eller min syster, men vaffan...

Väl hemma hos henne så knackade det på dörren och vi tänkte att nu ska 3-kanten bli av! Men då visade det sig att det var mitt ex:s sängpolare som kom och ville ha en bit av "the action" med mitt ex. Vi hade redan börjat kåta upp varann med lite lekar, och så kommer den här jävla liraren instormande i hallen! Exet flyger upp och möter honom naken i hallen, varpå han frågar vems pjucks(mina) det där är? Killen blir störtrasande när hon berättar om mig samtidigt som jag sitter näck i hennes säng med ståfräs och knäcker knogarna i förberedelse för fight!

Han störtar in i sängkammaren och jag laddar jabben i all min förnedring när han säger att han bara ska ha sin katt. :va Då visar det sig att hon har lovat att passa hans kattunge när han var ute och krökade. Och tror ni att kattjäveln lät sig fångas?! Så helvete! Där stod exet naken och jag satt i sängen med ståfräs(det var nåt exalterande med hela scenariot), samtidigt som han jagade kattskrället över hela lägenheten. Till slut fick han fatt i kräket och slängde in den i en rosa, väldigt manlig, bur. Han stack ut, med exet efter som ville förklara sig. Det var ju uppenbart att de hade nåt på gång som jag eventuellt sabbade... De hade värsta bråket ute på trottoaren varpå jag ringde en polare som fick lyssna på hela spektaklet via telefon. Det var verkligen hysteriskt roligt! Efter en stund kom exet in och menade att nu var det slut mellan dem och att det nu inte fanns nån anledning till ågren.

En stund senare kom hennes ex-flickvän och då fick jag min allra bästa sexupplevelse... :)
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top