Ericus skrev:Vad kostar det på ett ungefär att LV-regga en cross, och vad ska göras?
Nu vet jag att ni är sugna att svara "det är billigare att köpa en färdigreggad", men det är inte vad jag vill veta.
Tack på förhand!
Ett COC intyg är ett typintyg för din motorcykel utfärdat av tillverkaren själv. Där står det bland annat uppgifter som tyder på att motorcyklen uppfyller krav som avgas, buller och effekt om nödvändigt samt vissa bromsprov. Finns några fler punkter med där också men dessa är de vessäntliga. Har du inget COC intyg så är inte hojen mycket till å regga faktiskt, då får du göra alla dessa prov och tester själv vilket blir mycket dyrt samt att du kommer få en hel del pappersarbete att göra, papper som ska fram som inte finns = mycket pengar + då alla testerna den måste genomgå, 10 tusen är ingen underdrift i detta fallet.Ericus skrev:Nej, tänkte inte på suzukin. Den är såld för länge sedan.
Har en polare som säljer sin Yamaha WR450, är det svårt att regga en sådan?
Vad är COC-intyg?
Ericus skrev:Nej, tänkte inte på suzukin. Den är såld för länge sedan.
Har en polare som säljer sin Yamaha WR450, är det svårt att regga en sådan?
Vad är COC-intyg?
Annars kan du kontakta mig angående elkopplingar om du vill komma undan billigt. Blinkers, tuta, lampor mm är inte dyrt. Själv kom jag undan för runt tusenlappen + instrumenteringen som är rätt dyr.Tamtech skrev:Den borde gå, vet att det gick på wr426 i allafall, däremot så måste du inhandla ett LV-kit bestående av typ blinkers, hastighetsmätare, lyse, tuta o annat tjafs.. gick på över 10000:- till 426 för några år sen.
Är ju bra att på en gång ge den info som behövs för att kunna svara på frågan....Ericus skrev:Nej, tänkte inte på suzukin. Den är såld för länge sedan.
Har en polare som säljer sin Yamaha WR450, är det svårt att regga en sådan?
Nja, för några år stod jag i valet och kvalet mellan att köpa en WR450 eller en KTM 450EXC. LV-kittet kostade 3000:- i samband med köp av ny hoj i alla fall, sedan fick man mecka själv och bekosta besiktningen då. Jag valde KTM som hade allt det klart och kostade 3000:- mindre med bättre komponenter.Tamtech skrev:Den borde gå, vet att det gick på wr426 i allafall, däremot så måste du inhandla ett LV-kit bestående av typ blinkers, hastighetsmätare, lyse, tuta o annat tjafs.. gick på över 10000:- till 426 för några år sen.
Nej, det går inte.Får man lg regga en krm xcw 125 2019 jag tänkte till a1
Får man lg regga en krm xcw 125 2019 jag tänkte till a1
Varför går det inte det de är ju en enduro?Nej, det går inte.
Ja hitta en ktm xcw som var reggad på 39 hk men det är ju inte a1 reglerna men det måste man ju ändå ibte följaKöp en exc som är redan LV reggad..
KTM slutade sälja 125 enduron lv-reggad runt 2017.Varför går det inte det de är ju en enduro?
Och varför skulle man inte behöva följa dom?Ja hitta en ktm xcw som var reggad på 39 hk men det är ju inte a1 reglerna men det måste man ju ändå ibte följa
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |