Norrköping!

thunderace_1000

Ny medlem
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Gävle
Hoj
Kawasaki ZX9R -98
Sitter och kollar in varenda väderprognos numera.... Temperaturen vill ju f-n inte stabilisera sig! Må det komma en riktig varmfront lagom till första veckan i mars. Har hört ryktes vägar att det ska finnas härliga vägar här runt Norrköping, Så det lär nog bli redigt med åka! :tummenupp
 

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Ort
Lidköping
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
Jo det kommer bli åka av om man bara kan hitta en hoj. Vad tror ni om en GSXR 1000 -01 som har gått på bana (ROOKI 1000) gått ca 700mil. Inregad och med alla orginal delar med. Jag vet inte om man skall passa sig för hojar som har gått på bana? Det är allla fall jävligt bra pris på den!
 

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Utanför Linköping
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Medin skrev:
ecce jag vet inte vad VB är men har de öl är det klart vi skall komma dit o ta 10-25 st :fyllisar

Värdens bar ligger i västergötabacken (tror gat fan heter så) gammla kafe 24. Det brukar vara rätt mycket studenter där, men på sommmaren har dom ju åkt hem. Solen brukar smyga in på uteserveringen om kvällarna gytt värre.

Ps Gumpa misstänker att jag efter ett tag kommer köra på allt som har en motor och två hjul och går snabbare än 50...ds
 
Last edited:

Fakkverk

Nu med mustasch!
Gick med
3 Nov 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Cagiva Freccia c12R -90
Jag tar gärna en tur med er i sommar! Har besiktningstid i slutet på april, därefter ska man väl kunna köra. Vi drar upp en ny tråd när det drar ihop sig!

På återseende!
 

Vuken

boujakka
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
400 st
Hello.

Vi är ett gäng som brukar åka rätt mycket, lär inte bli mindre i sommar då flera skaffat nya hojjar.

McOrvars Söndagar vid 12 tiden brukar vara ett bra ställe att mötas på.

Kan ju även ses nångång innan, vi brukar vara ute och svinga några bägare och snacka hoj en del så om nån vill haka på så är ni välkommna :tummenupp

/ mike
 
Last edited:

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Ort
Lidköping
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
Jo Världensbar har man ju hängt några gånger på student som man är! Hoppas bara på att få ett jobb här i Norrköping i sommar så man kan stanna här. Men det löser sig nog. Är det någon som har nån uppfattning om gsxr:en som jag skrev om tidigare?
 

motard

Ny medlem
Gick med
29 May 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Ktm 525
gxr1000

Vad är det för pris på hojjen då? Hojjar som gått på bana brukar annars vara välservade.
 

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Ort
Lidköping
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
Motard, han begär 69 000:-, med lite grejer som Öhlinsfjädrar, G-pack, mm, mm. Verkar vettigt tycker jag, men han svarar ju aldrig i telefon :4skrika
 

Nova

Back from California
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Kawasaki ZX9R-00 med Gianelli
Jo vi kan bli ett rejält gäng här i stan till sommaren tror jag. / Thomas ( Snart med yoshimura ljud) :tummenupp
 

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Mantorp Park
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
MÄ.. får folk från linköping också hänga med eller?? eller går inte norrköping<->Linköping ihop??

gå med på lkgpmeeting maillistan ... och skicka mail dit när ni ska dra ut så får man det i brevlådan istället för att behöva luslösa SH för att hitta ....
http://vtr.nu/mailman/listinfo/lkpgmeeting

//håkan
 

Nova

Back from California
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Kawasaki ZX9R-00 med Gianelli
håkan skrev:
MÄ.. får folk från linköping också hänga med eller?? eller går inte norrköping<->Linköping ihop??

gå med på lkgpmeeting maillistan ... och skicka mail dit när ni ska dra ut så får man det i brevlådan istället för att behöva luslösa SH för att hitta ....
http://vtr.nu/mailman/listinfo/lkpgmeeting

//håkan

Norrköping och Linköping går finfint ihop! Själv är jag fanatiskt LHC supporter (White Lions medlem) :tummenupp
 

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Ort
Lidköping
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
Håkan, det är lugnt jag känner några oiLinköping (de är ju konstiga :3freak ) men det skall nog gå bra o blanda städer :hihi
 

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Ort
Lidköping
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
Nostalgi tripp! Jag är sugen så jag spricker, och nu har jag ingen hoj så då får man titta tillbaka på de man haft :tummenupp
gsxr_2.jpg
minblade.jpg
 

vtwin

Kronisk snigel
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
TLR 99
Hej!
Verkar finnas endel sporthojåkare här i Peking som man inte ens har sett.
Kul om vi kunde dra ihop en större grupp i sommar för lite körning.
McOrvars vid 12 söndagar är det som gäller!
 

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Ort
Lidköping
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
Är det någon som har ett garage som man kan få hyra in sig i lite? (Om jag skulle få tag i någon ny hoj nån gång)
 

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Ort
Lidköping
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
VTWIN är Peking nått smeknamn för Norrköping eller? :va
 
Nyheter
Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Top