Norrköping!

Bagarn_73

Dooh!
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Stan
Hoj
Honda cbr 600rr 08 banhoj, sv 650-01+ ktm 450exc 12
Återigen tack Nobben för lånet av hojen och tack allihop för en trevlig tur!

:tummenupp
 

seanjoel

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2011
Ort
Norrköping
Hoj
2000, Kawasaki, Zx9-r
Sålde min Kawa NInja innan sommaren... fick abstinens och införskaffade mig precis en KTM 690 smc 2010. Kul om man kunde hänga på nån gång :)
 

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Ort
Borensberg
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*
Mjahapp!

Ingen som hänger här längre eller är det bara "off season"?
Jag träffade sotarskrället häromsistens vid Kantarell och vi insåg väl båda två att det är dags för en resa söderut i vår. Och eftersom nu min eminenta dotter har valt Nordschleife som skolarbete och suttit på Youtube hela helgen och hamrat genom allt material som finns där samt tjatat hål i huvudet på mig om data, bilder, filmer och upplevelser så känns det just nu som att vi nog måste ta oss ner under maj/juni.
Eftersom jag inte heller har Facebokk så tänkte jag att det får bli ett allmänt upprop här.

Om det nu fortfarande hängs här vill säga. :)

:smasha
 

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Ort
Borensberg
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*
Just män som kör Rosa hojar vet jag inte om de ens släpps in i Europa. ;-)
 

seanjoel

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2011
Ort
Norrköping
Hoj
2000, Kawasaki, Zx9-r
Tjenare alla moppepojkar! Har precis införskaffat en 690 smc och undrar om det är fler som kör i Norrköpingstrakterna? Börjar bli trist att åka omkring själv :rolleyes: Skulle vara kul att hänga på ett gäng och bara glida runt, tips på hur man lär sig köra på slangen mottages vänligt :gnissla
 

hedling

Ny medlem
Gick med
1 Apr 2013
Ort
Norrköping
Hoj
yamaha wr450f -04
Tjenare alla moppepojkar! Har precis införskaffat en 690 smc och undrar om det är fler som kör i Norrköpingstrakterna? Börjar bli trist att åka omkring själv :rolleyes: Skulle vara kul att hänga på ett gäng och bara glida runt, tips på hur man lär sig köra på slangen mottages vänligt :gnissla

Hej du förvuxne moppetok. Tror det var du som låg bakom mig när jag va påväg hem efter dagens åka, vi är några få tappra som kör en del. Med all säkerhet om vädret håller i sig så kör vi några vändor nästa helg med. PMar när det blir dags om jag kommer ihåg, minnet är rätt kort ;)
 

seanjoel

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2011
Ort
Norrköping
Hoj
2000, Kawasaki, Zx9-r
Hej du förvuxne moppetok. Tror det var du som låg bakom mig när jag va påväg hem efter dagens åka, vi är några få tappra som kör en del. Med all säkerhet om vädret håller i sig så kör vi några vändor nästa helg med. PMar när det blir dags om jag kommer ihåg, minnet är rätt kort ;)

Haha var det du som gjorde :tummenupp i bilen?? Då var det nog jag :hihi Ja det är bara att PM:a i sånt fall. Hittade dessutom en bra grupp på Facebook som hette Norrköpings Motarder *tips*
 

Nobben

Bayrische Flugzeugwerke
Gick med
8 Mar 2008
Ort
Åby
Hoj
09 HP2-sport
Tja:tungan tänkte lufta hojen i dag, den ska ju köras in:banana så det är bara å åka med
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top