Samåkningstråden

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Haha ja det blir bra. Ska försöka få tag på kompisen så inte han har nå invändningar men det tror jag inte.

Missade detta...:huvetVästeråstripp, med avstickare in vid Erikslund, kostade mig 7K samt missad turåka..ja ja.Kanske tar en solotur senare idag.
 

Kasken

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2010
Ort
På hojen
Hoj
CBR600RR -03
Jag hade tänkt åka till sala racing park imorgon och köra knix. Någon annan som ska med? Jag är hemma i köping runt halv 3 och kan dra då direkt. Kan nog vara hemma till strax efter två om det krävs.
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Jag hade tänkt åka till sala racing park imorgon och köra knix. Någon annan som ska med? Jag är hemma i köping runt halv 3 och kan dra då direkt. Kan nog vara hemma till strax efter två om det krävs.

Åker bil dit i morgon, synns där då!
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Skoj att du dyker upp Kasken! :yoparty

På förekommen anledning - våra goa' grabbar i Södermanland (Allevad och Pålle) behöver lite stöd till Västmanland Runt lördagen den 20:e nu - de sköter parkeringen på Gröndal och behöver några ytterligare händer.
Jag anmälde mig idag, har vi någon hugad, hör av er till mig så ser jag till att vidarebefodra kontakten.

Det behöver inte vara instruktörer, det räcker med ett glatt humör och vilja att hjälpa till lite. :)

Ses på Sätra Brunn ikväll!

/J
 

Kasken

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2010
Ort
På hojen
Hoj
CBR600RR -03
Skoj att du dyker upp Kasken! :yoparty

På förekommen anledning - våra goa' grabbar i Södermanland (Allevad och Pålle) behöver lite stöd till Västmanland Runt lördagen den 20:e nu - de sköter parkeringen på Gröndal och behöver några ytterligare händer.
Jag anmälde mig idag, har vi någon hugad, hör av er till mig så ser jag till att vidarebefodra kontakten.

Det behöver inte vara instruktörer, det räcker med ett glatt humör och vilja att hjälpa till lite. :)

Ses på Sätra Brunn ikväll!

/J


Hade hjälpt till om inte jag skulle tapetsera lägenheten då. Tyvärr
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
...det är Mälaren runt för övrigt. :hihi ...jag har helt tappat kollen på fikatouringen känner jag, illa. :D

Kasken - :yoparty
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
...tänkte nästan ta en liten tur idag, suktar lite efter en kaffe, kan bli att man letar sig in mot kajen, någon hugad?
 

Kasken

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2010
Ort
På hojen
Hoj
CBR600RR -03
Nån som vill styra mot Sala från köpingstraken? Tänkte dra mig snart så man har lite tid att vela angående vädret, som förövrigt ska bli bättre efter 18 då startskottet på SRP går.
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top