Jaha, då måste ju Mullvaden finnas inne hos Tietoevry ! Insidejob !Ett litet info om vad ledningen tycker om sitt företag!View attachment 495267
Perfekt! Då kan man ju även få med forumets samlade insikt om OLJOR…Det har ju blivit en del data genom åren.
@Swedie, när stoppar vi in teknikforumet i en LLM och bygger världens bästa mc-mek-konsult? Kommer ju att bli bättre än Bosse Bildoktorn tillochmed.
Sen bygger vi en trollbot av vissa ospecificerade medlemmars samlade inlägg och säljer den till högstbjudande. Digitalt världsherravälde inom en kvart för rätt köpare
Det har hänt något, inga oljediskussioner och inte ett enda felvänt däck. Jag är lika chockad som duÄntligen , nu kom jag in igen , var orolig att jag skulle missa massa viktig information om vilken olja man ska använda eller om framdäcket är felvänt på nån hoj i blockettråden
Ok, kanske vederbörandes telefon då..Jag är inne med Chrome på Android.
Japp, ett konstigt fel!Tydligen går det inte att komma in på sidan med Android/Chrome, nån mer som har detta problem?
Kom in på sidan först nu med AndroidTydligen går det inte att komma in på sidan med Android/Chrome, nån mer som har detta problem?
Pengar från sajten går till ägarna inte mig längre sen '08 men jag har dock en peng som administratör och ansvar för sajtens drift osv.Kunde inte komma in via telefonen (Firefox Android) dagtid igår.
Blev orolig att Swedie, Mattias och Sportbike länsat sidan på pengar och dragit till Karibien.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|