SH Fest på FENIX 29/1 2011

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Ort
Sigtuna
Hoj
ett par trestycken...
vaddå, du brukar väl aldrig bli full :)

Nej inte jag jag dricker aldrig! :) Men tänkte mer på dom andra som vågar dricka! :tummenupp

Gammal e äldst. Bord e bokat för 4 seniorer, så ska vi visa er valpar hur man festar:yoparty:yoparty

Det tycker jag låter som en bra ide! Jag skulle behöva lära mig hur man gör faktikst och nu förväntar jag mig att du visar hur det ska gå till! :yoparty :fyllisar
 
Last edited:

Larzon

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2003
Ort
Stockholm
Hoj
RD 500,2st RD350,SV 650,RG 500 motor+RS 250,Aprilia RSV 1000 Factory
Nu blev jag sugen på Mintu!!
 

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Ort
hemma
Hoj
BMW F800R
:d :d :d



Boka ett stort bord, vet inte hur många vi blir men har ett par på kroken. Ska övertala Mcmiss o en tjejkompis att hänga med, plus svalan o hans bejb. :tummenupp

Du är söt du! :D Låter som det kan bli trevligt. (om nu Sthlm klarar av oss två tillsammans :tungan) Ska allvarligt överväga saken & kolla kalendern...
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
På fredagen? Då måste man ju ta ledigt från jobb. Money, många söderlänningar som ska med, eller finns det plats i bilen?
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
På fredagen? Då måste man ju ta ledigt från jobb. Money, många söderlänningar som ska med, eller finns det plats i bilen?

Men herrejisses, vet inte vilken kalender ni kolla på men det är på LÖRDAG!!! :D:D:D:D

Det verkar vara ett par st som är bra sugna, kanske får bli två bilar isf, eller fler kanske. Tror iaf att det billigaste alternativet är med bil, dock kan jag inte ställa upp med min då det är körförbud på den. :tungan

Kollar upp vilka som ska med med all säkerhet efter nyår, nu lär ingen planera något så långt fram. :)

Du är söt du! :D Låter som det kan bli trevligt. (om nu Sthlm klarar av oss två tillsammans :tungan) Ska allvarligt överväga saken & kolla kalendern...

Om malmö fixade oss så kan tokholmarna oxå göra det! :tummenupp du vet att du egentligen inte har något alternativ va? jag kommer plocka upp dig på vägen upp vad du än säger. :krama
 
Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Men herrejisses, vet inte vilken kalender ni kolla på men det är på LÖRDAG!!! :D:D:D:D

Det verkar vara ett par st som är bra sugna, kanske får bli två bilar isf, eller fler kanske. Tror iaf att det billigaste alternativet är med bil, dock kan jag inte ställa upp med min då det är körförbud på den. :tungan

Kollar upp vilka som ska med med all säkerhet efter nyår, nu lär ingen planera något så långt fram. :)

Datorns! Men den är kanske ute och cyklar! Men det låter kanon ju. Min lilla bil kan med all säkerhet stå till förfogande om det behövs! Den har varit i Sthlm förr, och hittar! :banana
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Datorns! Men den är kanske ute och cyklar! Men det låter kanon ju. Min lilla bil kan med all säkerhet stå till förfogande om det behövs! Den har varit i Sthlm förr, och hittar! :banana

Det löser sig med all säkerhet med fordon, hade ju varit toppen om vi fick tag på en lite större bil så vi kan proppa i fler folk. :D :D
 

Hagbard

HO
Gick med
19 Oct 2003
Ort
Stockholm
Hoj
f.d fordonsägare
Tittar nog in på Fenix, har inte varit på någon sporthojstillställning sedan mässfesten 2004.
 

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Ort
Karlstad
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Det är på lördag, ring o boka bord, dom går redan åt

Hoppsan,fel datum i min lista,vart tydligen en lördag ändå.

Kommer väl då,bäst att visa Er hur man vomerar i det blå skåpet(eller liknande... ;) )

Behöver inget bord på lördag,räcker bra med ett golv.....:rolleyes:

Henrik
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Hmm. :va

Tider?
Priser?
Aldersgräns?

Är det faktiskt så tokigt att inte finns någonstans att sitta om man inte bokar restaurang-bord?
 

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
Bord e trevligt men ingen nödvändighet. Folk minglar och cirkulerar iaf så chansen att få sitta ner en stund är ju väldigt stor :D
 

<micke>

#647, Supermoto S1.
Gick med
20 Aug 2004
Ort
Blåsta
Hoj
Cb 985 Café-racer bygge, SXS 300 -07 Motocross, Kxf 450 -09 Supermoto, Minimoto 49 cc
Kommer du klädd som på bilden i din profil så är det klart som fan att du kommer in! Inget snack om saken! :tummenupp

Svart spandex och lerig Fox hjälm? ;)

Bord e trevligt men ingen nödvändighet. Folk minglar och cirkulerar iaf så chansen att få sitta ner en stund är ju väldigt stor :D

Finns det inge sjysst dansgolv där man får tassa runt halvnäck i sina urtvättade Y-front?
 
Last edited:

MadKat

Luktar gummi?
Gick med
9 Aug 2010
Ort
Än så länge
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -93
Låter skoj :yoparty

55 mil enkel resa är lite väl :gnissla Hoj är inga problem, men med bil? I januari? :va :dummer

Får bli nästa gång istället :tummenupp
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top