Video SMC GK Knix Supermotard Gröndal 10 juni

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Härligt! :) Såg ut som ni hade skoj ni som dök upp - hoppas fler fattar hur kul det är...vi får jobba mer på att sprida bland polare, risken är att projektet kanske skrotas...

/J - (TL denna dagen)
 

Lilleman

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2007
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 690 SMC 2010
Det var riktigt skoj. De som har en motard och går miste om dessa dagar tycker jag synd om...

Passade på att plåga polaren som sitter fast i Norge med detta filmklipp. Han skuttade han med...fast av iver i soffan. :D
 

Lilleman

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2007
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 690 SMC 2010
Om ni kunde ta och flytta banan lite längre norrut skulle jag stå först i kön till alla körningar :gnissla

Själv åkte man 25 mil fram och tillbaka på motorcykel pga att släpet var obesiktigat. Hemvägen var det ösregn, mindre najs med crosshjälm då kan jag säga. Klart värt det däremot.
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Om ni kunde ta och flytta banan lite längre norrut skulle jag stå först i kön till alla körningar :gnissla

Du vet om att vi körde träningar på lungre ifjol?

Det är lite mindre iår kan man säga, men är det några som vill köra så finns det en träningstid. Jag vet inte vad det blev för tid i år, men ifjol var det sön eftermiddag.
 

Grusfalt

Medlem
Gick med
29 Jun 2010
Ort
Göteborg, ursprungligen Östersund
Hoj
Suzuki RF900R -96
Du vet om att vi körde träningar på lungre ifjol?

Det är lite mindre iår kan man säga, men är det några som vill köra så finns det en träningstid. Jag vet inte vad det blev för tid i år, men ifjol var det sön eftermiddag.
Jodå, det vet jag, men puttrade omkring på min DT 125 då, så vågade inte visa mig bland storstånkorna :rodnar

Är det JMK som håller i det? Har inte uppkörning för mellanhojen förrän i juli, men ifall det inte är något krav så vore det trevligt att övningsköra lite runt gocartbanan!
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Jodå, det vet jag, men puttrade omkring på min DT 125 då, så vågade inte visa mig bland storstånkorna :rodnar

Är det JMK som håller i det? Har inte uppkörning för mellanhojen förrän i juli, men ifall det inte är något krav så vore det trevligt att övningsköra lite runt gocartbanan!

Jmk, eller dom som vill köra, håller i träningarna. Grusslingan används inte då det är problem med att det kommer ut en massa grus på banan.

Sen kör ju smc knixkurs på banan, nån dag då nån tagit sig iväg o kollat när banan är ledig. Där får du ju övningsköra oxå, om din handledare är med.
 

Grusfalt

Medlem
Gick med
29 Jun 2010
Ort
Göteborg, ursprungligen Östersund
Hoj
Suzuki RF900R -96
Jmk, eller dom som vill köra, håller i träningarna. Grusslingan används inte då det är problem med att det kommer ut en massa grus på banan.

Sen kör ju smc knixkurs på banan, nån dag då nån tagit sig iväg o kollat när banan är ledig. Där får du ju övningsköra oxå, om din handledare är med.
Var ska man vända sig för info om när det körs träningar där? Knixkurserna, dyker de upp på SMC's hemsida?
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top