Vad fick dig att le idag?

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Måste va en sådandär Dajhatsu(?) som dom fuskat med i krocktesterna, inget fotgängareskydd, blind spot, automatiska torkare och annat viktigt.
Den säljs inte i EU, utan på "emerging markets" så sånt bjäfs behövs inte.
Den är också tydligen byggd på samma bas som stor-hilux så borde vara hyfsad kvalité iaf.
 
Gick med
29 Apr 2009
Ort
SUV country
Hoj
RD07A
Man tar vad man har, jag tycker det är ballt på riktigt :) Bättre till utseende än många många kit-bilar. Dom ska tydligen göra en Königsegg nu.

Engelsk text går att slå på även om det knappt blir på ett ungefär, pratas mest mot slutet. Har lust att skänka dom en svetshjälm.

 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Man tar vad man har, jag tycker det är ballt på riktigt :) Bättre till utseende än många många kit-bilar. Dom ska tydligen göra en Königsegg nu.

Engelsk text går att slå på även om det knappt blir på ett ungefär, pratas mest mot slutet. Har lust att skänka dom en svetshjälm.

Tänk en vettig bil under det där - tex plattan från X1/MINI Clubman och vassa komponenter och sen lyfter man på en kul kaross. Man vill ju gärna ha ett chassi som funkar i högre farter på riktigt och inte disintegrerar vid 80 typ :brynad
 
Gick med
29 Apr 2009
Ort
SUV country
Hoj
RD07A
Damen skickar gubben att handla 4st varor, nu kan fan ingenting gå fel!

Sparris?
20240423-170349.jpg


T.o.m. så jag håller med Greta med denna förpackning för 20 gram gräslök
20240423-171351.jpg


Glömde kasse gjorde jag också.. tur man hade blåkläder på sig.
 
Gick med
29 Apr 2009
Ort
SUV country
Hoj
RD07A
Skulle dra fast pressen men hade bara oduglig krysskruv i.. skruvlådan som var med. Bitet greppa dåligt/hård skiva så fick ta i för kung och svealand för att skiten inte skulle rappa. *Tjong* så gick skruvjäveln av och man vet att man tagit i när skallen inte kom längre än att sätta sig under =)

Sen tog jag torxskruven jag inte trodde på innan/sliten men den drog i efter ytterligare lite våldskruvande.
20240424-173114.jpg
 
Last edited:
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top