Video We Are Scandalbeauties JJ(CBR)JJ

rallyfisken

Eleganten i från vidderna.
Gick med
6 Jan 2006
Ort
Nybro
Hoj
Yamasaki ZXSR500, Kawasaki ZXR400 slaktad på delar...
Du de va jävligt lätt å ta mc kortet med!..Tog bara mer tid en moppe/traktor kortet å kosta mer!:tummenupp

Då måste det bli svårare och antagligen höjd ålder för det sättet du kör på och argumenterar är ett bevis på absurd omognad och dumdristighet.
 

sportbike

Guest
Jag var lika kaxig i din ålder, jag var coolast, körde snyggast, och alla som inte gillade det kunde dra åt helvete.
Lärde mig dock att det inte riktigt var på det viset.
 

sir-väs

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2006
Ort
Sthlm
Hoj
-
Kul att man ska dra alla över samma kant!..:tummenupp

Du har missuppfattat något här
Det är inte alla som kör 125 or vi är på.
Det är DU personligen med din Körstil och totala frånvaro av intelligens i körningen som vi klagar på.
Alla andra 125or (ja förutom de som verkar hänga med dig då) är väl inte ett problem.

DU med din attityd till hojåkning bland allmänheten är ett problem.
Ett problem som såvitt vi ser bara blir större.
Om du kör ihjäl dig själv tja det är väl kanske synd men inte mycket som rör mig i ryggen då jag inte behöver försöka reda ut din olycka då du befinner dig på västsidan av sverige.

Det är alla runt omkring dig som du skiter i som vi tycker är synd skall förolyckas eller skadas för att du beter dig som en idiot.
Till detta så ger du vatten på kvarnen för de som vill höja körkortsåldrar mm, så att du sabbar för alla andra som vill ta körkort i o med att du inte kan hålla dig ifrån att lämna din hjärna på köksbordet när du ger dig ut i trafiken.
Ditt beteende blir till exempel för andra som vill höja ålder för tung MC.
dvs inte alls som du tänkt dig coolt osv. utan det sabbar för alla andra.
Sedan att du sabbar för dig själv genom att lägga ut filmer mm tror du inte att polisen håller koll på dig när du kör så jävla sopigt ? hur dum får man bli ?

Nu skall jag försöka leta upp en knapp för att kunna slippa se dina jävla idiot inlägg för resten av mitt liv.
Någonstans borde det finnas en sådan funktion att man döljer bort inlägg från de man bara inte orkar se mer.
Så grattis grabben du har just fått statusen som "en jag skiter så jävla mycket i att jag inte ens vill se idiotens inlägg" INGEN annan på denna sidan har den statusen.

Någon som vet hur man gör det får gärna PMa mig om hur.
 
Last edited:

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Jag var lika kaxig i din ålder, jag var coolast, körde snyggast, och alla som inte gillade det kunde dra åt helvete.
Lärde mig dock att det inte riktigt var på det viset.

Är d inte så ??? Ja tycker att d e så !:rock
 

Frrla

Medlem
Gick med
9 Jun 2012
Ort
Ånge
Hoj
Kawasaki KXF 450 -06
Drog faktiskt några svängar på fars mt-50 här om dagarna. va rätt kul faktiskt. den gör 80km/h och de går fort dit :)
den ska säljas därför jag fixat lite med den.

ja är 24 år. har vart i trafiken sen jag va 13 år. aldrig tage sådanna risker eller behövt panikbromsa/vart nära krock nån gång förutom då NÅGON inte sett mig och svängt ut framför. men de har ändå vart med goda marginaler.

jo jag körde nästan över en svartklädd mörkhyad kille/tjej utan reflexer som gick mitt i vägen när de va kolsvart ute. 35w lampa fram på mopeden så såg man inte. vi strök arm innan jag fatta att någon va där....

har blive jagad av polisen på "moppe" 4 gånger och inte ens då har de vare "farligt" när man smite undan.
gäller å tänka en extra gång när man är ute.
de kan finnas barn i närheten. sett dem på de konstigaste ställen. hur skulle de kännas å gå runt resten av livet å säga att man körde över någons barn för man körde som en dåre??
 

sir-väs

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2006
Ort
Sthlm
Hoj
-
Tack sportbike.
Fick hjälp av ngn med den biten strax innan.
Men jag måste ju ändå se hans nick mm.
Kan man inte göra den biten mindre ? typ skitlitet ?
istället för en stor blaffa med denna person finns med på din ignoreralista och ingen text borde man väl kunna göra det till en liten text så man ännmer slipper se dem ?
 

sportbike

Guest
Tack sportbike.
Fick hjälp av ngn med den biten strax innan.
Men jag måste ju ändå se hans nick mm.
Kan man inte göra den biten mindre ? typ skitlitet ?
istället för en stor blaffa med denna person finns med på din ignoreralista och ingen text borde man väl kunna göra det till en liten text så man ännmer slipper se dem ?
Vet tyvärr inte det, men jag kan ju banna honom tills han blir könsmogen.
 

sportbike

Guest
Sportbikes bananlista:
Peter North - Check
JJ(CBR)JJ - Snart check?

Ska du banana alla roliga personligheter så kommer ju SH-Bladet gå under.
No-no, strutsen har inte jag bannat, tror inte det behövs med lill-gr heller.
 

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Ort
Eslöv
Hoj
Cagiva mito f 00
Har varit oaktiv medlem i säkert ett halvår nu och tänkte bara gå in o läsa lite för skojs skull.

Det första jag får se är detta puckots inlägg, förlåt jesper men hur i helvete fick du ditt körkort? visserligen så behöver du inte vrida o vända av huvudet för o se runtomkring men du rör inte dig en milimeter inne i stan, döda vinkeln kan verkligen inte existera för dig och ditt synfält är blåst.
Jag hoppas innerlig du får ditt kort bortdraget så fort som möjligt och aldrig möjligheten till att ta det igen.
Grattis du är en usel förare. kan bara hålla med väs och resterande.

det skiljer sig inte mer än 1 år mellan oss och du kör som en 15 årigt moppefucko, de e sjukt, känns som misstolkat friheten med motorcykel totalt, det innebär inte du får köra hur du vill.

Men slutsnutten på ditt klipp gjorde det bara värre..
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Har varit oaktiv medlem i säkert ett halvår nu och tänkte bara gå in o läsa lite för skojs skull.

Det första jag får se är detta puckots inlägg, förlåt jesper men hur i helvete fick du ditt körkort? visserligen så behöver du inte vrida o vända av huvudet för o se runtomkring men du rör inte dig en milimeter inne i stan, döda vinkeln kan verkligen inte existera för dig och ditt synfält är blåst.
Jag hoppas innerlig du får ditt kort bortdraget så fort som möjligt och aldrig möjligheten till att ta det igen.
Grattis du är en usel förare. kan bara hålla med väs och resterande.

det skiljer sig inte mer än 1 år mellan oss och du kör som en 15 årigt moppefucko, de e sjukt, känns som misstolkat friheten med motorcykel totalt, det innebär inte du får köra hur du vill.

Men slutsnutten på ditt klipp gjorde det bara värre..

Hejsan Andreas!..
Du först å främst så vill ja säga att ja har sten koll på trafiken runt om mig!...Vet att de inte ser ut så men ja har det.
Sen så har ja kört en 1400 mil sen i september å har alldrig riktigt behövt å panikbromsa eller varit nära å krocka med nån annat fordon eller gående.
Inte så nära att ja är rädd att ja inte kommer klara det eller fara för annat liv eller fall!..

Klippet i slutet va en kul grej å ja körde ej!..
 

monno

Dakotapilot!
Gick med
3 May 2008
Ort
Ö-vik
Hoj
Trampcykel...
Ja, de va ju fina flickor i videon iaf :tuttar Alltid nått!

Resten var väl inte mkt att hänga i julgranen, och vad har du för kamera egentligen? Ser precis ut som att du har "snabbspolat" upp filmen i nå redigeringsprogram.

Däremot undrar jag vad som händer först, att du ledsnar på att lägga upp filmer på SH, eller att du kör ihjäl dig? Man får väl hoppas på första alternativet. För det måste ju vara p.g.a filmande som du aldrig vrider på huvudet?
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Ja, de va ju fina flickor i videon iaf :tuttar Alltid nått!

Resten var väl inte mkt att hänga i julgranen, och vad har du för kamera egentligen? Ser precis ut som att du har "snabbspolat" upp filmen i nå redigeringsprogram.

Däremot undrar jag vad som händer först, att du ledsnar på att lägga upp filmer på SH, eller att du kör ihjäl dig? Man får väl hoppas på första alternativet. För det måste ju vara p.g.a filmande som du aldrig vrider på huvudet?

Det är den första GoPron Tror det är 480P
Så kameran är inte den bästa å den gör att många sekvencer ser snabbare ut en vad det igentligen är!

Ps Backspeglar min vän!
 

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Ort
Eslöv
Hoj
Cagiva mito f 00
Hejsan Andreas!..
Du först å främst så vill ja säga att ja har sten koll på trafiken runt om mig!...Vet att de inte ser ut så men ja har det.
Sen så har ja kört en 1400 mil sen i september å har alldrig riktigt behövt å panikbromsa eller varit nära å krocka med nån annat fordon eller gående.
Inte så nära att ja är rädd att ja inte kommer klara det eller fara för annat liv eller fall!..

Klippet i slutet va en kul grej å ja körde ej!..

Har haft tiden o kolla igenom några av dina andra klipp nu.. ditt "kör inte såhär längre" var fan bara helt ofattbart, att du ens gjort så en gång i tiden är inte okej, för det andra så är din stadskörning fortfarnade rent åt helvete, för snabbt, för dålig uppsikt och extremt farligt.

står fortfarande fast vid allt jag sagt och det faktum att du kört 1400 mil gör det bara ännu värre att du e en såpass dålig förare.
Och inte varit nära på att krocka med ett fordon? Om den vita bilen i en kurva några klipp bak hade hållt som vanligt i en kruva och inte stannat hade det smällt rejält, och dina imbromsningar och omkörningar är dåligt planerade.

Du är och förblir ett moppefucko

Och det mesta jag sett i din körning har varit en fara för många andras liv inkluderat dig själv.
 
Nyheter
Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top