XJ600 hittad i Bagarmossen

Kenny_kx

På Tjuvjakt
Gick med
3 Aug 2007
Ort
Bergshamra
Hoj
Buell
Stulen hoj som åkt runt på gångvägar i området hittad.. men den här hittade jag rätt snabbt.

Tjuvarna klarar sig väl som vanligt utan straff men en glad ägare får i alla fall tillbaka sin gamla pärla som inte fått alltför stora skador.

Kan inte gå in på alla detaljer.. men den här var stulen i Vasastan och hittades på Byälvsvägen.. (inte ovanligt att man hittar stulna prylar där)
 

Dooh

Ölhävaren
Gick med
20 Sep 2007
Ort
Bålsta
Hoj
Inte längre...
Vete tusan om jag skulle vilja ha tillbaka en stulen hoj... :va Tänkte väl på skicket i motorn före och efter... typ gasat till varvstoppet titt som tätt och misshandlat motorn en aning? Känns typ... besudlad och våldtagen :gråta
 

Kenny_kx

På Tjuvjakt
Gick med
3 Aug 2007
Ort
Bergshamra
Hoj
Buell
Ägaren är utomlands på semester och blev överlycklig över att den hittats samt att jag kunde förvara den till han kommer tillbaka.

Skadorna är inte stora och det här är en hoj i riktigt bra skick trots ålder.

Det finns fler stulna hojar i området som jag inte hittat än, men det känns iaf bra att fått tag på en av dem.
 

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Ort
Mörarp
Hoj
R1 2016
kul att se att det finns fler runt om i landet som engagerar sig & jagar stulna hojar.


en stor eloge till dig :Bugar
 

Kenny_kx

På Tjuvjakt
Gick med
3 Aug 2007
Ort
Bergshamra
Hoj
Buell
Vad är det för område, om vi skulle samla ihop ett STORT gäng och kör omkring där????????

BW

Området i det här fallet är Byälvsvägen i Bagarmossen, men där kan man inte köra om man ska hitta någonting utan det är promenad som gäller..

Sen har vi andra områden som t.e.x Skarpnäck Allé där det också är lätt att parkera en stulen hoj som oftast inte går att upptäcka om man kör runt och letar.

Kanske läge att fixa till en SH tipspromenad.. :D
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top