Youtubefest - posta det bästa ifrån youtube.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S

 

notrightrider

I see you...
Gick med
17 Sep 2012
Ort
Halland
Hoj
Pick a number.
Deputy Sloup är den coolaste katten på tuben:


Ingen behörighet för MC, rejäl överhastighet - kepsen åker av och han kliar sig i skallen när han hör allt dumt.

Rapp i tanken, snabb i repliken - ett rent nöje att följa Fridays with Frank.
 
Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Surtees

GGG grinig gammal gubbe
Gick med
17 Jun 2018
Ort
Kungälv
Hoj
BMW R1200GS 2017 BMW R1200S
Snacka om förspilld mankraft - lika meningslös som den 48cylindriga Kawasakin. Millyards ombyggnader är för det mesta OK, frånsett det sorgliga att bygga V12-or av CBX o Kawasaki 1300. Det han (Millyard) gör nu är mycket intressant att följa
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Snacka om förspilld mankraft - lika meningslös som den 48cylindriga Kawasakin. Millyards ombyggnader är för det mesta OK, frånsett det sorgliga att bygga V12-or av CBX o Kawasaki 1300. Det han (Millyard) gör nu är mycket intressant att följa
Jag tyckte att det var imponerande som fan, snubben har en massa olika videor där han bygger om olika motorer med vad som ser ut att vara en väldigt begränsad maskinpark. Jag menar, tror knappast att jag hade rett ut att balansera en vevaxel till en rad10-motor för hand... :näsblod

Jag är absolut ett stort fan av Milliard, hans hantverk är ren konst. Men det är ju lite synd, som du säger, att kapa sönder sällsynta motorer (även om jag har för mig att han nyttjar skrotade delar där det är möjligt) så då är det väl bättre att bygga dylika grejer av billiga kinamotorer? :va Dessutom lät den fan rätt fränt :banana :yoparty
 
Nyheter
Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Top