Bästa sätt att ta bort popnitar??? Hjälp snabbt

Status
Ej öppen för fler svar.
Nu har jag klurat i nästan två år och kommit fram till att det nog inte finns annat att göra än att slänga hojen. Tyvärr.

Nu har jag klurat i nästan två år och kommit fram till att det nog inte finns annat att göra än att slänga hojen. Tyvärr.
Nej, nej, nej, du kan inte bara slänga hojen :huvet

Läs om, läs rätt. Man kan nog av expertisens inlägg i den här tråden läsa ut att alternativet att slänga hojen utgår, du ska nog snarare borra bort den :D

Last edited:
jag föreslår ett enkelt kärnvapen, lägg detta bredvid niten och ställ dig på betryggande avstånd, tex grannlandet eller dyl, pang bom o niten lär du inte ha bekymmer med sen iallafall men frågan e om man hittar cyklen igen.
glöm inte att säga till grannarna innan du trycker av.

jag föreslår ett enkelt kärnvapen, lägg detta bredvid niten och ställ dig på betryggande avstånd, tex grannlandet eller dyl, pang bom o niten lär du inte ha bekymmer med sen iallafall men frågan e om man hittar cyklen igen.
glöm inte att säga till grannarna innan du trycker av.

Jag tycker det låter som en ytterst orealistisk plan. Kärnvapen är dyra, jättesvåra att få tag på och dessutom kommer han spränga sönder hela staden han bor i. Nä jag tycker nog han ska prova borra istället.

borra o borra! vad är de med er människor igentligen!
är de allt ni tänker på!!!

Eller så tar du bara och kapar av ljudämparen på varje sida av popniten åå sen e de bara svetsa ihop de igen.. snabbt & lätt!! no problems... :tummenupp finns en tendens att dämparen kan se kortare ut efteråt, men brudar säger att den inte behöver vara så stor... säger dom till mej iaf :confused:

Hahahahaha!!!
Men ni är för helvete rent störda! Hur kan en disskusion om att borra ut en NIT få dessa oanade propotioner? :D
Dagens bästa!

Klart bästa inlägget om man läst allt i sammanhanget:

Nicke skrev:

Hahahahaha!!!
Men ni är för helvete rent störda! Hur kan en disskusion om att borra ut en NIT få dessa oanade propotioner? :D
Dagens bästa!

Välkommen till SH! Här är det långt vanligare att någonting spårar ur än att det håller sig inom ramarna för ämnet som var från början! :tummenupp

Hahahahaha!!!
Dagens bästa!

:D

Finns folk till allt.

Prova stalla ut hojen i naturen, naturen kommer fixa bort niten genom erosion, erosion av vind, vatten etc kommer ha niten, tyvarr likasa hojen borta pa tja sisadar 50 ar..

Skulle ju ga att prova med att borra, men det e ju inte lika kul som att se naturen ha sin gang..

Last edited:
Prova stalla ut hojen i naturen, naturen kommer fixa bort niten genom erosion, erosion av vind, vatten etc kommer ha niten, tyvarr likasa hojen borta pa tja sisadar 50 ar..

Skulle ju ga att prova med att borra, men det e ju inte lika kul som att se naturen ha sin gang..

Du är ju helt sjuk!!! BORRA???!! HA!

>Glöm det gosse, här är det andra metoder som väntar!!!!

Jag såg nåt helt sjukt på jobbet i natt...
En av mekanikerna fick ett jobb, han skulle ut till en av maskinerna i fabriken och plocka bort en liten plåt...
denna plåt var popnitad...
Han gick och hämtade dewalten...
hämtade borr...
satte i borr i dewalten...
skulle precis igång och borra i plåten...
Jag slänger mig framför plåten för att rädda den...
får borret i vänstra lungan...
hostar lite blod...
förklara för mekanikern att han kan för fan inte borra ur en popnit!!!
Jag sa åt honom att läsa denna tråden...
han hittade inga bra tips...
till slut kom jag på ett jävligt bra tips...
SLÄGGA OCH SPETT!!!!

Nu har inte jag orkat läsa hela tråden, vad äre för borr man skall ha?:confused:

Det är en vanlig popnit som skall de´n !

Vad sägs om att dra ut den med en tång ?

Om inte det fungerar, testa o borra.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back