Zee
MotoGP URT 3 seed: 5
Skall jag övertala min kompis att gnista bort nitarna eller skall jag gå på med borr eller huggmejsel?![]()
På med borr, vetja!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Skall jag övertala min kompis att gnista bort nitarna eller skall jag gå på med borr eller huggmejsel?![]()
Nej, nej, nej, du kan inte bara slänga hojenNu har jag klurat i nästan två år och kommit fram till att det nog inte finns annat att göra än att slänga hojen. Tyvärr.
jag föreslår ett enkelt kärnvapen, lägg detta bredvid niten och ställ dig på betryggande avstånd, tex grannlandet eller dyl, pang bom o niten lär du inte ha bekymmer med sen iallafall men frågan e om man hittar cyklen igen.
glöm inte att säga till grannarna innan du trycker av.
Nicke skrev:Nu har jag klurat i nästan två år och kommit fram till att det nog inte finns annat att göra än att slänga hojen. Tyvärr.
Hahahahaha!!!
Men ni är för helvete rent störda! Hur kan en disskusion om att borra ut en NIT få dessa oanade propotioner?![]()
Dagens bästa!
Klart bästa inlägget om man läst allt i sammanhanget:
Hahahahaha!!!
Men ni är för helvete rent störda! Hur kan en disskusion om att borra ut en NIT få dessa oanade propotioner?![]()
Dagens bästa!
Klart bästa inlägget om man läst allt i sammanhanget:
Sluta spamma i seriösa trådar, "JKay"!
Väntar på en seriös lösning.
Prova stalla ut hojen i naturen, naturen kommer fixa bort niten genom erosion, erosion av vind, vatten etc kommer ha niten, tyvarr likasa hojen borta pa tja sisadar 50 ar..
Skulle ju ga att prova med att borra, men det e ju inte lika kul som att se naturen ha sin gang..
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning