Fälgstripes

Vilken välsorterad mc affär. Eller varför inte kolla på mekonomen eller liknande.
Finns ju dekor till bilar. Dock inte lika tunn

Handla mina på ebay, england. Kostade under en hundring med frakt,
plus att dom var "förböjda".:tummenupp

Vilken färg tror ni passar på en svart hoj ?

vit
röd
gul
orange
rosa
silver
guld
grön

Hur många färger finns det...................

Jag kör med vitt
11527_525.1.JPG

Jag kör med orange, fast det hade nog passat bättre med svarta fälgar.
Köpte på mcmässan i GBG för 129kr, skulle tro att rullen räcker en runda till faktiskt, för det blev rätt mycket över.

Bifogat

• DSC00193x.JPG
    DSC00193x.JPG
    66.4 KB · Visningar: 130
Var o köpte fälgstripes, Men det är fan omöjligt att få det bra =/ försökte på ena sidan, och det blev rätt ojämt och det är riktigt svårt o få bort. Så nån som har nått tips?

Köper man "äkta" fälgstripes så är det inga problem att sätta dit, det är lite tänjbart så det går att sätta dit i en cirkel. Vanliga stripes man sätter på bilen tex är nog svårare.

Var o köpte fälgstripes, Men det är fan omöjligt att få det bra =/ försökte på ena sidan, och det blev rätt ojämt och det är riktigt svårt o få bort. Så nån som har nått tips?

Köpte mina på ebay i usa och de var fina att montera då de gick att "svänga" utan att de vek sig. jag tog bort hjulena o la de på köksbordet. sen måttade jag lite och det gick faktiskt över förväntan:)

Köper man "äkta" fälgstripes så är det inga problem att sätta dit, det är lite tänjbart så det går att sätta dit i en cirkel. Vanliga stripes man sätter på bilen tex är nog svårare.

Om det skulle bli svårare med "vanliga" stripes så är det bara värma lite med en hårfön så går det lättare.

Rasorblade ditt blev riktigt snyggt, så vill jag okså ha det. Men först måste jag ta bort det som blev dåligt på ena fälgsidan. Nån som vet hur man kan få bort det? det sitter riktigt hårt =(

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick