Förlåt skattebetalare!

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
Ambulanspersonalen torde gå på landstinget istf staten, och jag bor i ett annat län så det är ok för denna gången, gör bara inte om det. :tummenupp

(allvarligt: Bra att du verkar ha klarat dig hyggligt, ser ut att vara en farligt plats att klota.)

roke

På jobbet är det jag som bestämmer hemma
Gick med
20 Jun 2007
Hoj
ingen
Inget att be om ursäkt för.
Vi betalar gärna, vi får samma service om vi råkar illa ut.
Det viktiga är att du kommer igen.
Krya på dig.

badhumourpat

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2008
Hoj
2014, Street Triple
Som många innan mig skrivit, hoppas du bli återställd riktigt snart. Jag måste oxå hålla med fler innan mig, be inte om ursäkt. En sådan sak är enligt mig en av de vättigaste ändamål som vår skatt går till. Finns så många andra som skulle behöva be om uräkt för missbruk av skattemedel, men INTE du.

Krya på dig.

PITSTOP

Jamen börja grina då!
Gick med
17 Oct 2007
Hoj
Bäst i test
Tack!

Ja tack ska ni ha allihopa! Kul med era tankar och "hejarop".

Jo vad som hände (fan har tappat bort min topp200attskyllapålista) är väl som alltid: FART kontra OMGIVNING.
Missade rullgrus efter ett litet tjälskott, framhjulet studsade upp precis vid början av inbromsning och helt ärligt så gick den så fort i backen att jag trodde framhjulet ramlade av :va

Skademässigt så klarade jag mig med två köttsår på knät + att det va dubbelt så stort i en vecka. OBS Skinnstället va helt vid knät :va
En sena + ledskada i tummen
Armen ur led
Riktigt mycket våld mot ena axeln, frakturer i ledkulan, tre lösa bitar, hela ledkapseln lösslagen, bicepsen hade visst lossnat från axeln också....aaaaaj!
Får tyvärr åka fyrhjuligt ett tag...

PITSTOP

Jamen börja grina då!
Gick med
17 Oct 2007
Hoj
Bäst i test
Fasiken också, samma resultat för dig nu som för dig med eran Ariel atom för ett tag sedan då - bara att beklaga!! :pannkyss

Look whos talking! Hörde att du har ännu mer tid över för datorn nu :tummenupp
Stämmer det att du inte torkar dig själv på muggen nowadays?
Jobbigt att vara :nurse där alltså.

Men jag förstår ärligt inte varför du skriver att jag har crashat Arielen :crash
Den vart trasig JA men den killen fick dem klippa ur bilen med en krossad fotled.

Förresten kan du väl vara schysst å räkna ut hur mycket du är skyldig mig, det är ju ett ta sedan du sket i och varken svara eller höra av dig :tummenner

BananBosse

Bosse Bus, lekfarbror -Svineri MC
Gick med
2 Jun 2007
Hoj
KTM 660, KTM 540 2t under renovering!Nu även en CBR 954 för sakens skull.Och en CRF 450 -07 för fun.
App app app...det där var oförlåtligt...jag skickar en faktura :)

Hmmm...vid närmare eftertanke så vill jag säga...köp en lott.
Trist på det stundande 30 årskalaset bara :tummenupp
Skönt att det gick bra, krya på dig snabbt så vi inte blir allt för decimerade
som trafikgrupp i år...

PITSTOP

Jamen börja grina då!
Gick med
17 Oct 2007
Hoj
Bäst i test
Kärlek

Hahahaha...ja konstiga vänner man har, öööö fan jag kom på att jag knappt berättat för någon att den lilla va krockad. Och hur många av mina vänner känner du?

Varför du nämnde Arielen va ju bara för att få mig att framstå som en "dålig" mäniska, men jag eju faktiskt toppen! :wiggle

Har 3 grejer som du har sagt att du ska betala men de har du tydligen glömt?:va Trodde att det va din grej att sköta affärer schysst nuförtiden?
Men med det svaret så gissar jag att du inte ens vill diskutera eller bli påmind!
Det är upp till dig!
Det gör förresten inget bara jag slipper se dig, då kan jag bjuda på det!

citat: D: att man inte svarar när en snackare & blåsare ringer är kanske inte så svårt att förstå - ens för dig!!

Hur menar du här? Har du haft någon sådan som sökt dig?

Om du menar mig så kan du skippa mytomani/skitsnacket omgående och för en gång skull stå för vem du är, och inte försöka kasta skit på någon annan.
Du kan ju försöka plocka fram ett endaste litet spöke som skulle kunna säga ett ont ord om mig!?

Det enda du kan ha emot mig är att jag inte vill va din vän :pannkyss

Synd att jag vurpade tidigt på säsongen, tanken va att ge dig en match..:7peta :2cool.

Javisstja, såklart synd att du vurpade också:näsblod , hoppas att du snart blir kry.:sissy :backontop

Last edited:

odde_333

in ut slut!
Gick med
9 May 2006
Hoj
KTM 640
Din hoj var möjligtvis inte vit och hamnade hos kimsmc?? va där med en polare och såg din hoj och hjälmen. aj aj hoppas allt gick bra me dig. jag vet av egen erfarenhet att akademiska sköter sig när det är akut iaf =)

PITSTOP

Jamen börja grina då!
Gick med
17 Oct 2007
Hoj
Bäst i test
Din hoj var möjligtvis inte vit och hamnade hos kimsmc?? va där med en polare och såg din hoj och hjälmen. aj aj hoppas allt gick bra me dig. jag vet av egen erfarenhet att akademiska sköter sig när det är akut iaf =)

Jepp thats the one! Såg den lite ledsen ut?

Har pratat me bolaget och det blir en inlösen, måste säga att jag har blivit riktigt bra behandlad där också. (IF)

odde_333

in ut slut!
Gick med
9 May 2006
Hoj
KTM 640
Jepp thats the one! Såg den lite ledsen ut?

Har pratat me bolaget och det blir en inlösen, måste säga att jag har blivit riktigt bra behandlad där också. (IF)

ja den såg inte lycklig ut men me lite ompyssling så går den möjligen å köra.
ganska hemskt med 18mil sen va det dags för begravning. tur att det var hojen de blev så för å inte tvärt om!!:D

Nynäsbusan

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2006
Hoj
2013 Ducati MTS 1200s T
Inga problem! Vi kommer så gärna till undsättning! :tummenupp
Det är inte varje dag man få se en riktig krasch, dom flesta är bara simulerade för att ha något att skryta om utanför Mackis.:tuttar

Simulanter tycker vi inte om, men riktiga skador åker vi gärna ut och hjälper!:rolleyes:

(Jobbar med en stor röd bil som låter tut tut)

Benny

Gold Member
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
GSX-R 750
<Besserwisser mode on> Brandmän är inte statligt anställda...:tungan <Besserwisser mode off>

Skönt som fan att du klarat dig undan med livet i behåll!
Krya på dig!

Nyheter
Svedea bidrar med 718.000 kronor till SMC

Roger Berzell, generalsekre...

Uppgraderad KTM-garanti erbjuder 4 års täckning

KTM erbjuder nu sina kunder...

Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...