Det SKA bli fint väder på söndag, så jag tänkte gazza en runda om någon annan också vill hänga med.
Samling: Statoil, Staffanstorp
När: Avfärd kl. 13:00 (så att ni som festat på lördagskvällen hinner vakna till liv.)
Vem: ALLA! Gamla RR, Nya RR, Alla SH & alla andra.
Hastighet: Lagom största delen av tiden. Fort som tusan övrig tid.
Varför: Kan vara sista fina helgen i år.
Hur länge: 2-4 timmar, eller tills vi fryser ihjäl. Typ.
Hur: Svänga, gazza & kanske stunta (vilket alla ni andra kan göra om ni vill, utom Palle71, för han vet inte hur man gör.)
Fika: JA! (Jag har dock ingen aning om var och blir vi fler än hundra stycken kan det ju bli lite krångligt att välja ett ställe som kan ta emot alla.)
Om någon vet en bra runda och vill leda körningen får den personen mer än gärna göra det. Om ingen annan vill så kan i "värsta" fall jag göra det.
Då blir det nog en runda upp mot Stenestad och norrut.
Skriv gärna upp er med namn, så vet jag om jag blir helt ensam eller inte. Är det bara jag som ska köra behöver jag ju knappast köra ut till Staffanstorp först.
1. Palle71
2.
3.
4.
5.
osv
Samling: Statoil, Staffanstorp
När: Avfärd kl. 13:00 (så att ni som festat på lördagskvällen hinner vakna till liv.)
Vem: ALLA! Gamla RR, Nya RR, Alla SH & alla andra.
Hastighet: Lagom största delen av tiden. Fort som tusan övrig tid.
Varför: Kan vara sista fina helgen i år.
Hur länge: 2-4 timmar, eller tills vi fryser ihjäl. Typ.
Hur: Svänga, gazza & kanske stunta (vilket alla ni andra kan göra om ni vill, utom Palle71, för han vet inte hur man gör.)
Fika: JA! (Jag har dock ingen aning om var och blir vi fler än hundra stycken kan det ju bli lite krångligt att välja ett ställe som kan ta emot alla.)
Om någon vet en bra runda och vill leda körningen får den personen mer än gärna göra det. Om ingen annan vill så kan i "värsta" fall jag göra det.

Skriv gärna upp er med namn, så vet jag om jag blir helt ensam eller inte. Är det bara jag som ska köra behöver jag ju knappast köra ut till Staffanstorp först.

1. Palle71
2.
3.
4.
5.
osv
Last edited: