20 års present till tjejkompis?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Är bjuden till 20 års fest på lördag, kul ett problem bara

Vad är brukligt att ge en tjejkompis i 20 års present? Har inte tid att gå och leta och har ingen aning om vad som förväntas. Känner henne egentligen inte så jätte väl tyvärr

Tråden får gärna spåra ur (som om jag hade ett val :hihi)men försök lägga in ett seriöst förslag per inlägg tack..

Nu vet ju inte jag vad du har för hoj, men om det är möjligt, bjud henne på en hojutflykt, medhavd matsäck (om möjligt att transportera) på filt någonstans, eller till någon aktivitet som du tror hon gillar.

Sen kanske du får :ligga (klämde in den för att spåra ur, enligt gammal känd SH anda)

Det är under förutsättning att du vill lära känna henne och att ni båda är singlar eller har förstående partners som tillåter det.

Annars är tjejer som korpar, svag för allt som glittrar...

Ett presentkort på en skönhetsalong du vet att hon besöker! det brukar de gilla :D

Nu vet ju inte jag vad du har för hoj, men om det är möjligt, bjud henne på en hojutflykt, medhavd matsäck (om möjligt att transportera) på filt någonstans, eller till någon aktivitet som du tror hon gillar.

Sen kanske du får :ligga (klämde in den för att spåra ur, enligt gammal känd SH anda)

Det är under förutsättning att du vill lära känna henne och att ni båda är singlar eller har förstående partners som tillåter det.

Annars är tjejer som korpar, svag för allt som glittrar...
Den ideen va grym saknas två saker för det bara, hoj och mod och hinner nog inte fixat nått av det till på lördag :3freak

Glitter känns tråkigt.

Ett presentkort på en skönhetsalong du vet att hon besöker! det brukar de gilla :D
Kan man bli ytligare?

Last edited:
Penisavgjutning från teknikmagasinet?

Annars hävdar ju jag att presenter är någonting personligt. Ingen här kan väl ge råd om vad du ska ge till just den här tjejen?

Penisavgjutning från teknikmagasinet?

Annars hävdar ju jag att presenter är någonting personligt. Ingen här kan väl ge råd om vad du ska ge till just den här tjejen?
Nej är ju tyvärr sant börjar jag inse, tyvärr fan..
Känt henne i 5 år men har ändå inte en aning va hon tycker om.:huvet
Suck men fyll på med mer sterotyper så jag får en hint om va hon kommer få av andra.

Last edited:
Presentkort på make up store om det är den typ av tjej.
Annars nån blus i RÄTT storlek.
Ska du köpa underkläder så är regeln att alltid köpa för stor bh och för små trosor för att undvika katastrof :)

Men presentkort och blommor brukar alltid funka även fast det inte blir så personligt.

En flaska bubbel... vill du inte spendera några hundra så får du en flaska Rotari Rosé för en hundring... och med bubbel i benen så får du :borra sen. :)

Shit, fest i 20 år! Snacka om party. :)

Seriöst: http://www.systembolaget.se/SokDrycker/Produkt?VaruNr=7598&Butik=0&SokStrangar=

champagne-moet-chandon-rose-imperial-etui.jpg

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...