Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Passa dig för att gasa när du är ledsen/argvill inte ha dig i minneslunden
![]()
Köp dig en cross så får du både motion och du skingrar alla tankar. Supa är bara för fjollor som inte klarar av sanningen.
Köp dig en cross så får du både motion och du skingrar alla tankar. Supa är bara för fjollor som inte klarar av sanningen.
Har för många i minneslunden också! Så ska väl inte dra iväg i vredesmod men känslorna går upp och ner just nu. Tack ändå för tipset jag ska försöka att hejda mig när det går tungt.
Jag brukar dock se allt possitvt men det är inte lätt när man blivit dumpad helt utan "som jag ser det" anledning!
Skönt att ha SH att kunna skriva av sig i alla fall
Japp, håller me dig min broder... fjolla är något man inte vill vara (inte jag i alla fall).
Om ändå en fin flicka kom och kramade om mig nu så vore lyckan gjord... :-(
Ja jag tycker synd om mig själv, även om jag vet att andra har det svårare men det måste jag väl kunna få göra i min situation?
Kvinnor är luriga på det sättet. Som man, så känns det som det kommer som en blixt från klar himmel, medan kvinnan haft ganska lång tid på sig för att komma fram till sitt beslut.
Sen att ha en "rebound-girl", tja trevligt för stunden, men antingen finns tankarna hos den förra och/eller när hon ska iväg till sitt eller nått så känner man sig mer ensam än tidigare. Tiden är väl bästa medicinen och att sysselsätta sig. Film, böcker, tv-spel, hänga hos polare, träna, hugga ved, åka mc, meka, måla, baka, hälsa på släkten, resa utomlands, jobba, jobba över, främlingslegionen/fn-tjänst (lite extremt kanske), fika, ev bira lite med någon kompis, grilla, trava i skogen eller vid vattnet, jaga fiskmåsar, musik på hög volym. Typ nått sånt. Skriv ett schema i värsta fall och följ det.
Ja just nu så känns det som att det är, jaga, jaga, jaga för jag känner mig så ensammen. Men som allt annat, det som man inte dör av härdas man av..
Hur tänker du själv för att komma över en sån pers, ge mig några råd?
Hoppas det ordnar sig,det kan kännas som en tung väg i början och självförtroendet ligger lågt innan det återställer sig.
Denna gången kanske du kan ställa högre krav och hitta den ultimata tjejen som passar som ett pussel för dig,visst det går oftas inte att få ett komplett pussel men en bra bit påväg kanske.
Lite synd att det inte finns ett sporthojdate.com kanske.Men det hade väl spårat ur om det inte varit en betaltjänst kanske![]()
vaddådå? finns väl sporthoj.comfinns tjejer på detta forum som är seriösa och inte är intresserade av att bara knulla. bara killarna som har fördomar om alla sporthojsbrudar, väldigt tråkigt för dom går miste om bra saker i livet.
![]()
vaddådå? finns väl sporthoj.comfinns tjejer på detta forum som är seriösa och inte är intresserade av att bara knulla. bara killarna som har fördomar om alla sporthojsbrudar, väldigt tråkigt för dom går miste om bra saker i livet.
![]()
Till TS, ta dagen som den kommer. Håller med Krister, låter bra det han skrivit.Dont worry, be happy!
![]()
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning