Stockholmsveckan på Gotland

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Den här tjejen var ju sjukt het.. :rolleyes: Är det bara såna där måste jag fan också åka dit.

3799_front.jpg

Silikonboppar, slamstämpel i svanken och en gul blend...

T.O.M jag ställer högre krav!

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Haha :rofl Så du påstår att du bangar när hon ligger i din säng o särar på bena?:rolleyes:

Är det bara doppa för natten man är ute efter så duger ju vad som helst, men jag börjar vara för gammal för sånt, det ger mig så lite.

Det kanske är annars om man känner ett behov av att ringa runt till kompisarna och berätta vad man har lyckats dra hem, då skulle det säkert vara en merit att ha tryckt henne i tvåan på muggen på något glassigt uteställe.

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
Precis :fakta

Så me andra ord, folk över 30 kan stanna hemma hela semestern så vi under kan ha lite kul :fyllisar:gnissla

Är det bara doppa för natten man är ute efter så duger ju vad som helst, men jag börjar vara för gammal för sånt, det ger mig så lite.

Det kanske är annars om man känner ett behov av att ringa runt till kompisarna och berätta vad man har lyckats dra hem, då skulle det säkert vara en merit att ha tryckt henne i tvåan på muggen på något glassigt uteställe.

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Hoj
690 SMC-R
Kan inflika att på 3 timmar som kallis har "Öppet" så sålde dom för 2,3 miljoner en dag i år!

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
...jajäädrar...det är väl bra att de låter pengarna rulla. :)

Men det är bra tragiskt ändå...meeeen, förmodligen har de liknande åsikter om att sitta på en obekväm sporthoj och gnugga samma bitar asfalt stup i ett.. :hihi

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Silikonboppar, slamstämpel i svanken och en gul blend...

T.O.M jag ställer högre krav!

Och för oss som sett GuW stå med uppknäppt lila skjorta på Umeås Schlagerbar i jakt på en hona så inser vi att denna brud verkligen måste vara ett bottennapp....:banana:brinnerup

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Och för oss som sett GuW stå med uppknäppt lila skjorta på Umeås Schlagerbar i jakt på en hona så inser vi att denna brud verkligen måste vara ett bottennapp....:banana:brinnerup

Hörrö du!

Jag fick flera skamliga förslag den kvällen, dom flesta från män!

Sen dansade jag faktiskt med en 1.50cm lång butchflata som dök upp vid vårat bord, ditlockad av dom rosa drinkarna...

Jag ska aldrig mer dricka en Cosmopolitan...

kawa69

Jobbar
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
mc
Klart att det är värt ett besök, det behöver ju inte bli så dyrt...

Föredrar att vara där veckan före stockholmsveckan själv.

Om du/ni har kul beror helt på er själva, inte om det är stockholmsvecka eller inte.
Det kan vara skönt att inte se "folk" spruta rosé alt. champagne som IDIOTER, vilket jag tycker dessa "snorungar" är (förstöra alkohol borde vara straffbart)...

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Hörrö du!

Jag fick flera skamliga förslag den kvällen, dom flesta från män!

Sen dansade jag faktiskt med en 1.50cm lång butchflata som dök upp vid vårat bord, ditlockad av dom rosa drinkarna...

Och du frågade inte om det var ok att bli påtryckt i tvåan på toaletten?:)

För att återg till den ursprungliga frågeställningen: Charmen med att förstöra alkohol och ligga med golddiggerbrudar avtog för mig rätt snabbt när mamma underkände all representation på Amexet. Visst fan är det bra party men det är inte bättre än andra sommarstäder med beach. Klart du bör testa det men risken är uppenbar att du inte kommer tillbaka året efter.....

Slurken

Ny medlem
Gick med
3 Mar 2005
Hoj
Honda: CB450 -71, CB900F -80, CBR1100XX -97
Rätt och fel.

237299_729_488_1.jpg
Nollåtta

237315_729_488_1.jpg
Fattig Nollåtta

Vad tänker killen med egentligen, ZINGO?!?

Nyheter
BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick

Foto: Liza Simonsson Utv...

H-D Euro Festival i Port Grimaud 8-11 maj

Nu börjar det närma sig för...

Norrtälje Custom Bike Show

Förra året firade Twin Club...

Harley-Davidson Euro Festival närmar sig 

8–11 maj smäller det – tiot...

Sveriges vägar blir bättre