MrC
\,,/(O_O)\,,/
Comeon! Vi vill veta!
Jo då.
Han skulle komma till stan men dök inte upp. Så jag ringde till hans jobb o efterlyste honom. Sen fick jag ett sms att papperen låg i gasolluckan på en husvagn utanför mitt garage (vet inte hur den kom dit för tydligen hade han inte varit i stan.)
Kollade regnumret på transportstyrelsen idag o nu står det att det har varit två ägare på hojen i stället för en som tidigare. Så papperen kommer väl i nästa vecka.
Fredag nästa vecka så rullar jag till Kalmar o besiktar (finns inga tider på ön)
Så nu saknar jag bara nå däckvärmare o ett skinnställ som skulle varit med men aja, man kan inte få allt som utlovas![]()
Men vilken mupp. Hur svårt kan det vara egentligen? Ska man behöva hålla säljaren i handen och promenera tillsammans till närmaste brevlåda eller?
'''lika bra detf faaxt nuBrukar jag kräva, om de inte vill låta mig posta papprena. Ser ut som att det är något jag kommer att fortsätta med!![]()
Men vilken mupp. Hur svårt kan det vara egentligen? Ska man behöva hålla säljaren i handen och promenera tillsammans till närmaste brevlåda eller?
'''lika bra detf faaxt nu
är jag cfull some e
n apa.''men verkar som en bra kide.
kör hårt kompidds.
Feast sdu vrt RTT DEK l´tid öär säljaren son sajKA POSTA PAPPRENA'+''''''''+'''''+'+?
är jag cfull some e
kör hårt kompidds.
Feast sdu vrt RTT DEK l´tid öär säljaren son sajKA POSTA PAPPRENA'+''''''''+'''''+'+?
är jag cfull some e
kör hårt kompidds.
God morgonHaha... godmorgon! Armerad kepa?
Säljarens ansvar, men även mitt intresse så därför ser jag till att det verkligen blir gjort, och det direkt då köpet görs upp.
God morgonSka aldrig dricka vodka i såna mängder igen. Och definitivt inte öppna datorn när jag knappt ser skärmen. Hahah, ja fy fasen. Många ipren går det nog åt idag. Sorry alla, för mitt fylledravel.
God morgonSka aldrig dricka vodka i såna mängder igen. Och definitivt inte öppna datorn när jag knappt ser skärmen. Hahah, ja fy fasen. Många ipren går det nog åt idag. Sorry alla, för mitt fylledravel.
Jag mår som jag förjänar. Efter all den arbete jag la ner på supandet så ska det ju kännashaha det är lungt vi hade lite roligt bara hoppas att du inte har för ont i![]()
![]()
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli