Skriv-vad-du-vill-tråden

Och hur var det nu... sjyssta hojvägar med trevliga hojfik? :näsblod

Hela Adjaraprovinsen här uppgraderat sin infrastuktur under vintern, i fredags när jag åkte från Batumi till Zugdidi så sa både jag och min kollega som oxå kör hoj att herre Jeflar, nu bli man bra sugen på att hoja lite.

Bra fik finns det efter hela Svarta Havskusten, en cappucino kostar ca
2 kronor.

Det finns annat i livet än att köra hoj, något man inser efter att ha hojat i 28 år!

Hela Adjaraprovinsen här uppgraderat sin infrastuktur under vintern, i fredags när jag åkte från Batumi till Zugdidi så sa både jag och min kollega som oxå kör hoj att herre Jeflar, nu bli man bra sugen på att hoja lite.

Bra fik finns det efter hela Svarta Havskusten, en cappucino kostar ca
2 kronor.

Det finns annat i livet än att köra hoj, något man inser efter att ha hojat i 28 år!

Ah, trevligt att de uppgraderat lite.

Klart det finns annat att göra än att köra hoj... men såhär när snön smälter är det svårt att inte tänka extra mycket på hojåka.

Har man tur så kan man träffa på dessa käcka gossar!

Klart du ska vara glad över uppgradering, de e våra skattepengar som betalar detta!!!

Bifogat

• georgien_jpg_226696d.jpg
    georgien_jpg_226696d.jpg
    32.6 KB · Visningar: 37
Fyra veckor kvar innan man börjar nya jobbet å redan två inbjudningar till happenings. Känns som ett bra ställe! :banana

@Pluggo: Härligt! Inget ont som inte har nåt gott med sig. Kanske var tur du inte fick det där andra jobbet?! Lycka till!

Har man tur så kan man träffa på dessa käcka gossar!

Klart du ska vara glad över uppgradering, de e våra skattepengar som betalar detta!!!

Inte riktigt så man vill jubla över att våra skattepengar går till att lägga sjysst vägnät i långbortistan... samtidigt är jag inte den som vill bromsa utvecklingen i uländer.

Alltså fan...
Blaha.. Bara blaha helt enkelt...

Så kan det vara ibland.. :glömdet

Låter som att ett sjukhusbesök kan vara på sin plats... :näsblod
Själv skulle jag inte ha kört om jag inte ens kunde fälla ner stödet, men jag är rätt klent byggd så... :D

Nej fy fan...... farliga saker det där, kan ju utfärda förbud mot både hoj och jobb och det varken vill jag eller har tid med :D

Bättre att sitta hemma och gnälla över hur sjukt ont man har i foten efter 5 mils stenenduro :rolleyes: (tur att det är jag som har tillgång till vapen här hemma annars vet jag inte om jag överlevt detta.....:gnissla)

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back