EDIT: Verkar som Rapp väntar med att gå ut tills Stoner kört sina 6 varv.![]()
De borde samtliga CRT-cyklar gjort!
Helt sjukt att dom kan vara så pass ivägen hela tiden.
Stoner hade ju haft en glasklar pole om det inte varit för den där rookie-kittade RSV'n. Snabbast i sektor fyra men inte i närheten av den sektortiden på snabbaste varvet, förstår frustrationen han visa i parc ferme & på presskonferensen.
Förstår inte varför GP envisas med att köra 60min kval istället för Superpole-konceptet.
Det är ju risken man tar om man väntar till absolut sista varvet med att sätta snabbaste tiden, sen om det är en Rookie eller en CRT-hoj i vägen spelar ingen roll, han borde planerat sin körning bättre.
Därför har lorre pole.
Hur är det Spies han såg vimmelkantig ut efter sin vurpa.
Hoppas att han kommer till start, han verkade ha något bra på gång.
"I need to get some x-rays to check my heel as I took a big hit on it in the crash"
Verkar inte klaga på något mer än sin fot så är den ok så lär han ju iallafall köra!
Vad bra, jag tror han blir näst bästa yamaha.
Bara så bi vet så kommer Lorenzo bromsa omkull sig efter en hård fight mot Stoner. Han har inte gjort ett enda misstag i år. Någon gång måste psyket vika.
Jag håller med, kan inte annat än imponeras över Lorenzo! Vilket fokus, vilken fart!Jag tror inte hans psyke går att påverka.
Bara så bi vet så kommer Lorenzo bromsa omkull sig efter en hård fight mot Stoner. Han har inte gjort ett enda misstag i år. Någon gång måste psyket vika.
Det tror jag går utmärkt. Däremot är varken Stoner eller Pedrosa rätt personer för den uppgiften.Jag tror inte hans psyke går att påverka.
Frågan är vad den stackars mekanikern gjorde för att förtjäna utskällningen? Hade det något med Bens krasch att göra förstår jag om mamsen blev arg.
Ja, lite jävlar anamma är säkert lösningen på allvarliga chatter-problem.Det tror jag går utmärkt. Däremot är varken Stoner eller Pedrosa rätt personer för den uppgiften.
Angående Spies så körde han väl ett par varv efter kraschen?
Stoner, som brukade vara snabbast på alla pass, har verkligen problem. Frågan är vem som ska få skulden i kväll om han inte lyckas plocka fram lite jävlar anama och vinna?
![]() |
Norrtälje Custom Bike Show
Förra året firade Twin Club... |
![]() |
Harley-Davidson Euro Festival närmar sig
8–11 maj smäller det – tiot... |
![]() |
Sveriges vägar blir bättre
Foto: Samuel Unéus Utvec... |
![]() |
Omfattande körkortsförändringar på gång
EU förväntas inom kort fatt... |
![]() |
Custom Motor Show 2025
Vårens stora event, som kic... |
![]() |
Nytt körkortsdirektiv som på gång
EU förväntas inom kort fatt... |
![]() |
2025 års Distinguished Gentlemans Ride körs 18 maj
Söndag 18 maj är det dags f... |
![]() |
Kör på underbara Gotland Ring med redaktionen!
Upplev drömlika Gotland Rin... |
![]() |
Gott om platser kvar till Gotland Ring Bike Week!
Upplev magiska Gotland Ring... |
Video: Bike nr 4 med Yamaha R9
I nästa nummer av Bike, nr ... |