- Där var inga cillisar minsann...eller något annat heller iof.
Trevlig hoj, troligen 1930. Tror det var enda året dom hade dubbla lysen. Den stående generatorn kom -29 och försvann lyckligtvis -32. Var min första hoj.
Tjöppte du den ny, LR?Trevlig hoj, troligen 1930. Tror det var enda året dom hade dubbla lysen. Den stående generatorn kom -29 och försvann lyckligtvis -32. Var min första hoj.
Minsann, med rätt Beemer kan man få ragg, inte ett utan två. Jag tror han uiilat och brassat satan.
View attachment 509667
Minsann, med rätt Beemer kan man få ragg, inte ett utan två. Jag tror han uiilat och brassat satan.
View attachment 509667
Är det kåpan som har form efter bell-bottombrallorna eller tvärtom?Minsann, med rätt Beemer kan man få ragg, inte ett utan två. Jag tror han uiilat och brassat satan.
View attachment 509667
Är det kåpan som har form efter bell-bottombrallorna eller tvärtom?
Oh Ja… Kicken innanför utsvängda jeans. Pinsam vurpa inför en mängd människor. Idag en bra historia!Utsvängda byxben eller kick.
Man måste välja - man kan inte ha både och.
Vi som var med vet.
- Utsvängda jeans var ett elände även på pedaldriven cykel.Oh Ja… Kicken innanför utsvängda jeans. Pinsam vurpa inför en mängd människor. Idag en bra historia!
Ungefär som att kicka sin första motorcykel med blöta gummistövlar. Hade en XR600 med hemmagjord kick efter att den gamla gått av.Utsvängda byxben eller kick.
Man måste välja - man kan inte ha både och.
Vi som var med vet.
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari