Jösses så smalt... ...däck!
Ja hon såg trevlig ut. Och kan vara det än idag !
Va inte så himla mycke å drömma om där...
Ena änden brukar kompensera för den andra...Va inte så himla mycke å drömma om där...
- Men..jo, den är väl grön?Va inte så himla mycke å drömma om där...
Det är ju det som stör mest. Varför de envisas med att måla i övrigt attraktiva maskiner i den färgen.- Men..jo, den är väl grön?
Smaken är som ... .... Vissa av oss tycker grönt är fint. Andra tycker R1-Blå är apfult.Det är ju det som stör mest. Varför de envisas med att måla i övrigt attraktiva maskiner i den färgen.
Va inte så himla mycke å drömma om där...
Jajo. Svart. Vitt. Rött. I den ordningen.Smaken är som ... .... Vissa av oss tycker grönt är fint. Andra tycker R1-Blå är apfult.
Men tur är väl det att vi har olika smak på olika saker
Nothing beats cubic inches? Inte min filosofi, jag föredrar låg vikt och högvarv, men dock en vanlig ansats i prestandajakt.Jag kan inte tänka mig vilka grunder som skulle ge en skönare dröm.
- Smaken är som skinkorna ja, men om alla tycker att Kawagrönt är den rätta och snabbaste färgen så vore det mer gruppkram här, tycker jag.Smaken är som ... .... Vissa av oss tycker grönt är fint. Andra tycker R1-Blå är apfult.
Men tur är väl det att vi har olika smak på olika saker
Nothing beats cubic inches? Inte min filosofi, jag föredrar låg vikt och högvarv, men dock en vanlig ansats i prestandajakt.
- Men..jo, den är väl grön?
Ett par större dimensioner ..Jag kan inte tänka mig vilka grunder som skulle ge en skönare dröm.
En Z1300?Ett par större dimensioner ..
En Z1300?
Blir svårt att komma ner ordentligt bakom kåpan då. Det sagt så har jag inget emot eftermarknadstillbehör per se.Kanske 1300 i varje då..
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|