Har du en bild på en bra? Köpte biltemas och sen trycker svinhårt på tinningarna. Kan inte ha den på mig mer änÖppen hjälm är något jag rekommenderar då![]()
Vandringsled?Den där 'sörmlandsleden' verkar ju finnas lite överallt !? Ofta man kör förbi dom där oranga pilarna som pekar åt skogen. Jag ska prova köra den på hoj..
Denna skylt står vid Skottvångs gruva.
View attachment 513169
Rekommenderar starkt att du absolut inte kör motor ykel på vandringsled. Finns knappast ett effektivare sätt att förstöra för alla motorcyklister som gillar att köra offroad. Motorcyklar har inget att göra på vandringsleder. Å det bestämdaste.Den där 'sörmlandsleden' verkar ju finnas lite överallt !? Ofta man kör förbi dom där oranga pilarna som pekar åt skogen. Jag ska prova köra den på hoj..
View attachment 513169
Ursäkta men är du efterbliven? Saknar folkvett? Eller både och? I all välmening.Den där 'sörmlandsleden' verkar ju finnas lite överallt !? Ofta man kör förbi dom där oranga pilarna som pekar åt skogen. Jag ska prova köra den på hoj..
View attachment 513169
Den där 'sörmlandsleden' verkar ju finnas lite överallt !? Ofta man kör förbi dom där oranga pilarna som pekar åt skogen. Jag ska prova köra den på hoj..
View attachment 513169
Jag gillar motorcyklar och att slita ut mina kängor i naturen. Ges möjlighet besöker jag gärna skjutbanor.Den där 'sörmlandsleden' verkar ju finnas lite överallt !? Ofta man kör förbi dom där oranga pilarna som pekar åt skogen. Jag ska prova köra den på hoj..
View attachment 513169
Yes, det är "Sörmlandsleden", vandringsled. Tror det finns en liknande i varje landskap. Just sörmlandsleden verkar genomsyra precis all naturmark omkring mig. Jag har aldrig lyckats undvika den när jag är ute på mina okynnesrallyn, jag ser dom jäkla pilarna ÖVERALLT!?Har du en bild på en bra? Köpte biltemas och sen trycker svinhårt på tinningarna. Kan inte ha den på mig mer än
Vandringsled?
Så inte långt ifrån denna parkering kan du hitta en sjö du kan gå runt. GÅ, inte köra
Snälla, tänk om och tänk rätt. Alla frestelser är inte meningen att falla för
Vi har ju hallandsleden här nere. Ibland, väldigt ibland, kommer det någon promenerande. Om man är konspiratoriskt lagd efter bott i ett land med rejäl korruption så är alla lederna upplagda för att stjäla skattepengar. De kräver ju massa underhåll för att inte växa igen. Trots den INTENSIVA användningen.. lol.Yes, det är "Sörmlandsleden", vandringsled. Tror det finns en liknande i varje landskap. Just sörmlandsleden verkar genomsyra precis all naturmark omkring mig. Jag har aldrig lyckats undvika den när jag är ute på mina okynnesrallyn, jag ser dom jäkla pilarna ÖVERALLT!?
Hjälm. Biltemas hjälmar har jag inte provat, den jag brukar använda oftast är min "Shoei J.O. Jet" tror jag den kallas. Köpte denna (vit, medium med klart visir) för 3000 kr hos Probike innan dom flyttade. Sen har jag skaffat mörktonat visir för dom riktigt soliga dagarna.
View attachment 513231
... hittar den inte för under 3000 kr på internet, men jag rekommenderar dig ändå att skaffa trots priset. Det är den skönaste och enklaste hjälm jag har, jag har ca 7 st olika varianter. Du kan plocka ut all inredning och tvätta eller byta ut, och det finns en drös med tredjeparts-visir till den.
![]() |
BMW R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Sveriges vägar i allt bättre skick
Foto: Liza Simonsson Utv... |
![]() |
H-D Euro Festival i Port Grimaud 8-11 maj
Nu börjar det närma sig för... |
![]() |
Norrtälje Custom Bike Show
Förra året firade Twin Club... |