Äckliga gubbar och småtjejer som e vilse....

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
HanneZ skrev:
Dom äckliga gubbarna är äckliga o sjuka. Ingen som ens försöker försvara dem. Självklart är det synd om tjejerna men blir dom verkligen så väldigt lurade? Av vem? Du blir kn*ullad och får pengar. Simple as that!

Är man äcklig och sjuk om man vill kn***a 16-åringar? Den dagen man inte vill det, då är man sjuk på riktigt.

Skalman

Köpenhamn > Stockholm
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
929, svart/silver
Chris Ash skrev:
Är man äcklig och sjuk om man vill kn***a 16-åringar? Den dagen man inte vill det, då är man sjuk på riktigt.

tycker det är viss skillnad på om man är 23 eller 53....

kk74

Medlem
Gick med
22 Apr 2004
Hoj
Yamaha SZR660, Termignoni Helsystem, Mikuni RS34*2, ISR, Wilbers...
Skalman skrev:
tycker det är viss skillnad på om man är 23 eller 53....
Självklart är det det, men jag tror inte att man åldras så mycket i sinnet. Antar att de flesta känner sig som 23 även i den åldern. Vet inte om jag kan tycka synd om tjejerna det handlar om. Precis som det har sagt tidigare i tråden verkar det mesta vara ok bara de har råd med sina dyra kläder, får möjlighet till femton minuter i rampljuset etc. etc... Verkar som om vissa gränser suddas ut mer och mer för var dag som går utan att någon reagerar.
Vill bara betona att i mitt tycke är männen det handlar om kräk.

HanneZ

Guest
Chris Ash skrev:
Tja ja vet inte. Men om jag tänker mig en 53 årig gubbe liggandes o göka med en 16 åring som bara vill att det ska ta slut och sedan får en flaska vodka för besväret så tänker jag just... äckligt...

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Chris Ash skrev:
Det är skillnad på att vilja göra något och att verkligen göra det.

Och de där gubbarna har inte bara suttit hemma och runkat samtidigt som de fantiserat om osäkra småbrudar. De har gått ut och utnyttjat just det faktumet att det handlar om osäkra småbrudar.

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Twin skrev:
Jag blir så less på dessa svin som utnyttjar tjejerna och förstår inte hur dessa tjejer tänker. Dom förstör ju för sig själva för resten av sitt liv. /T

Jag tror att det är medias o samhällets syn på tjejer som gör att dom inte värdesätter sig själva högre.

Tjejer är objekt som ska vara till för att behaga... och om nu dessa osäkra unga tjejer upptäckt att dom oxå kan tjäna pengar på det... för att kunna köpa sig dyra märkeskläder ja..då blir det ett äckligt problem. :rolleyes:

Vart är detta samhället på väg....???? :(

När slutade man att vara nöjd med det lilla..!!??

//M

Last edited:

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Esquire skrev:
Det är skillnad på att vilja göra något och att verkligen göra det.

Och de där gubbarna har inte bara suttit hemma och runkat samtidigt som de fantiserat om osäkra småbrudar. De har gått ut och utnyttjat just det faktumet att det handlar om osäkra småbrudar.

Javisst, de har brutit mot lagen. Men man kan ju förstås fråga sig hur mycket storm i ett vattenglas det ska behöva bli. De har inte skadat eller tvingat någon, alla parter nöjda utom lagen.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Chris Ash skrev:
Javisst, de har brutit mot lagen. Men man kan ju förstås fråga sig hur mycket storm i ett vattenglas det ska behöva bli. De har inte skadat eller tvingat någon, alla parter nöjda utom lagen.

Att det inte är brottsligt behöver inte göra det rätt. Vad vet du om de eventuella psykiska skador tjejerna tagit av det?

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Goodstuff skrev:
Att det inte är brottsligt behöver inte göra det rätt. Vad vet du om de eventuella psykiska skador tjejerna tagit av det?

Ingenting, jag tycker dock inte det minsta synd om dem om nu detta skulle vara fallet, och dessutom är det brottsligt att köpa sex.

A-star

A-star
Gick med
15 Sep 2004
Hoj
Nada...just nu.
Kan inte formulera mig bätre än det du skrev.......Håller med helt: :nicka
Madhonda skrev:
Jag tror att det är medias o samhällets syn på tjejer som gör att dom inte värdesätter sig själva högre.

Tjejer är objekt som ska vara till för att behaga... och om nu dessa osäkra unga tjejer upptäckt att dom oxå kan tjäna pengar på det... för att kunna köpa sig dyra märkeskläder ja..då blir det ett äckligt problem. :rolleyes:

Vart är detta samhället på väg....???? :(

När slutade man att vara nöjd med det lilla..!!??

//M

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
Tanken på att en 53 åring ligger o fuckar en 16 åring äcklar mej så fruktansvärt.
Men, dagens flickor klär sej med mer och mer vågade kläder, sexigt och bart ska det vara.
Så när jag är 53 så kommer jag defenitivt vända på huvet efter en sån flicka och vilja ha sex med henne lika mkt som jag vill idag. Tror (vet) att många tänker som jag, återstår bara att se hur mycket till snuskgubbe man blir om 28 år...

Jag förstår dom här "äcklen" som tar 16 åringar, men det är fortfarande lika äckligt, och så kommer det alltid att vara, vi är människor, värdelösa och elaka! Inte mormor.. hon är snäll..

RSV_R

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Hoj
Aprilia RSVR Factory och Aprilia RSV-R
Går ett bra program på Discovery som heter "Sex Sens". Dom tog upp detta med att vi hela tiden söker oss till "ungdommen", även när vi blir gamla. (visar även andra bra grejer) Detta var inget konstigt utan helt naturig anledning för fortplantnings egenskaperna som vi har. Detta gällde både män och kvinnor!

Så hur vidrigt är det igentligen? Ska vi frångå vår natur här med som med så mycket annat? Vi är ju faktiskt bara djur med instinkter....

Men visst är det någe fel på dessa tjejer som måste ha sådan status att dom är villiga att gå så här långt!

Och tycker även att synen av en 53 åring på en 16 åring är frånstötande...

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jag tycker det är lite mycket snack om vad som "ser äckligt". Det ser väl äckligt ut med två tjocka gubbar som har sex med varandra också? Poängen är väl inte hur det ser ut?

Släng den här 58-åringen på någon av alla killar här som tycker det "ser äckligt" ut så kan vi se om resonemanget håller...

http://www.cherworld.com/wallpapers/big32.jpg

Chris Ash

Kapten Gars
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En gammal en
Markus skrev:
Jag tycker det är lite mycket snack om vad som "ser äckligt". Det ser väl äckligt ut med två tjocka gubbar som har sex med varandra också? Poängen är väl inte hur det ser ut?

Släng den här 58-åringen på någon av alla killar här som tycker det "ser äckligt" ut så kan vi se om resonemanget håller...

http://www.cherworld.com/wallpapers/big32.jpg

Japp det är helt ovidkommande då det inte är meningen att tillfredställa folket på sporthoj.com. Det går dessutom att se rätt bra ut fast man är 53 år, precis som du säger.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept