Äger du Kryptonitlås?

hnric

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
S1000RR -11
Ta ner och installera defilerpak så skall du kunna de flesta skumma format man kan tänkas tanka ner.

http://hellninjacommando.com/defilerpak/

Enda som saknas där är en mpg4/SVCD codec har jag för mig. Aldrig några större problem att hitta någon fungerande version av ett DVD program, som tex WinDVD eller PowerDVD. Med dom programen installeras drivrutiner för att spela SVCD/mpg4 filer ifrån valfri spelare.

kk74

Medlem
Gick med
22 Apr 2004
Hoj
Yamaha SZR660, Termignoni Helsystem, Mikuni RS34*2, ISR, Wilbers...
weeeiii skrev:
säg mig, vad använder ni för program för att spela upp wmv filer??
jag får ingen bild, bara ljud. jag använder vlc, winamp, win-mediaplayer,...funkar inte på nån???

jag vill gärna också se filmen :confused:
Provat mediaplayer 9?

Slynix

Ny medlem
Gick med
14 Aug 2004
Hoj
CBR o minis
cleaner skrev:
Efter 2 år på en låssmeds och larmfirma kan jag med gott samvete säga att Kryptonitelås definitivt INTE är ett dåligt lås, vi försökte få upp ett lås som hade satt fast en cykel i kravallstaketet vid en konsert. Bultsaxen som normalt tar i princip ALLT (130 cm lång griper 30 mm) gjorde inte ett märke ens i bygeln, fick hämta elverk(strömmen till konsertutrustningen var inte påkopplad) och vinkelslip med diamantskiva, tog 15 minuter att komma igenom...

Det var ett kryptonite med låset på "kortsidan" av den pinnen där detta lås på filmen har låset på långsidan.

Du skulle använt pennan

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
moped eller cykellås det där, men dåligt var det.
Jag har ABUS lås, fast det kanske kommer en film där man kan öppna dem med ett suddgummi eller nyckel eller nåt snart.

Pilsner

Lägger mig gärna ner...
Gick med
11 Jun 2003
Hoj
Fazer 1000, R1 bana, Sachs MadAss
Eftersom de låsen har en ringformad nyckel är det bara att slipa ett rör så att det passar i tillhållarna. Det framgår inte av filmen om pennviftaren har gjort det. Med en helt slät penna tror jag att det är omöjligt. Det är dessutom omöjligt att klura ut på förhand hur nyckeln ska se ut och det brukar vara rätt kinkigt om det inte är helt rätt. Har själv råkat skada en Abusnyckel och det var fan omöjligt även om jag tyckte att jag böjde den helt rätt igen.

pilsner

Nyheter
ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...