Chrille skrev:Tycker det är lite orättvist att jag aldrig får chansen att ligga och spana på Maddes bak.
Penguin skrev:det är mest Madde som åker bakom och spanar in min bak tycker jag!
Madhonda skrev:[B
PS: O du ska ge fan i o spana in min bak....!! [/B]
Gandalf skrev:JAG BADAR I SAMMA BADHUS SOM MADDE!!!!!!!
Madhonda skrev:men jag hade ju mörkt visir i skymmning förstås...(famlar i mörker smiley)
McB skrev:Eftersom alla verkar gilla bilder av Madde (vem gör inte det?), så kommer här ett par stilstudier på både flicka och motorcykel. Håll till godo.
ja hojen var ju snygg men madde är ingen flicka vilket framgår av bilden äldre dam verkar mera passande
räser-kocken! skrev:ja hojen var ju snygg men madde är ingen flicka vilket framgår av bilden äldre dam verkar mera passande
Mattias skrev:Att bada i badhus anses tyvärr supergay, och jämnar automatiskt ut eventuell avundsjuka. Du får ju liksom se en massa andra rumpor av tvivelaktig kaliber samtidigt.
handskas med tjejerna?? tyckte det var en korrekt bedömning! för flicka var väl några år sen.Mattias skrev:Hohoho... Du vet hur man handskas med tjejerna, det märker man direkt. Kan du inte ge kurser? Kombinera med "anger management" och "hur man använder skiljetecken" och du har en vinnare.
Mattias skrev:Sant. Jag drömde en mardröm om min 92-åriga granntant inatt. Du kan få henne.
Mattias skrev:Sant. Jag drömde en sexdröm om min 92-åriga granntant inatt. räserkocken tog henne.
räser-kocken! skrev:men madde är ingen flicka vilket framgår av bilden, äldre dam verkar mera passande
Madhonda skrev:Hmm.... nån dam är jag då inte... damer åker inte hoj...o svär inte så hemskt som jag gör..!!
Äldre.... tja.... 33 år är en ansenlig ålder på en kvinna.... !!
GSXR1100R skrev:Jag hittade en till sommarbild, har någon en bakbild?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|