Älskar Ebay!

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
Ducati 1098S -07
freding skrev:
Gav idag högsta budet, alldeles i slutsekunderna, på en gixxer 1000 -01. Grå-silver med lite lull-lull för ca. 47500 kronor. Nu reser jag till Tyskland i veckan :fyllisar :banana

Förresten... nån som vill köpa min R1 -01. Snabb affär=bra pris!!!

Har du några bilder på den?

Gixxi

Come out and PLAY
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
GSXR
FUBAR skrev:
Så du fick den, grattis!!
Tjena FUBAR! Hur känns det i kroppen?? Hörde att du var lite tagen..
Gott att du har hittat lite delar :tummenupp hoppas du hittar resten snart så du är ute och leker snart igen :fyllisar
COME OUT AND PLAY!! :yoparty

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Är det billigt för en hoj man bara sett på bild?

Åk ner och köp en du kan provköra för 5.000kr mer istället.
Men chansen finns ju att du fick en vinstlott och då är det ju bara att gratulera :tummenupp

TreoKwak

Köra fort rakt fram är lätt & trist
Gick med
27 Aug 2004
Hoj
Honda VTR SP1´00 & BMW F800GS-13
freding skrev:
Ja fy fan va de va spännande i slutet, satt me stoppur för å tajma in mitt bud :tummenupp

det är då man inte vill att virusprogrammet skall kicka in, samtidigt som nå´n mupp på frugans MSN börjar jollra så datorn hänger sig i 5-6minuter.. :3freak

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RC8R
abbanovitch skrev:
Aaahhhh....Gött mos, gratulerar till hojen....de går en blå/vit våg genom ST-sund nuförtiden.... :rofl

Förresten e den Ok i lacken eller e du tvingad att använda dina kontnärliga talanger på denna också :D
De e mina polare som gillar blå-vit... :va Nää...denna e fin som den e, men jag kanske sätter min personliga touch på den senare :D

Billson

South Coast Supermotards #95
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
KTM 525 SM -05
freding skrev:
Gav idag högsta budet, alldeles i slutsekunderna, på en gixxer 1000 -01. Grå-silver med lite lull-lull för ca. 47500 kronor. Nu reser jag till Tyskland i veckan :fyllisar :banana

Förresten... nån som vill köpa min R1 -01. Snabb affär=bra pris!!!
Grattis :tummenupp

glenoyne

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
ZX7-97 RGV 250-90 RMZ 250-06
Satt nu och kollade lite på ebay. Hur stor är risken att bli lurad? Man betalar och hämtar öga mot öga eller? Min tyska är inte så bra så jag frågar här istället.

MVH Martin

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RC8R
glenoyne skrev:
Satt nu och kollade lite på ebay. Hur stor är risken att bli lurad? Man betalar och hämtar öga mot öga eller? Min tyska är inte så bra så jag frågar här istället.

MVH Martin
Dom som lägger ut nåt på auktion meddelar lite längre ner på sidan hur dom vill att avhämtning/frakt ska gå till. De annonser jag tittat på av privatpersoner så står det nästan alltid att man kan komma å kolla hojen innan, att varan betalas kontant och ska hämtas inom 7 dagar. Sen är de, enligt reglerna som man godkänner när man söker medlemskap, skyldiga att tala om eventuella fel. Stämmer inte produkten överens med vad som angets kan man låta köpet gå yillbaks vad jag förstått. Sen har man ju "Bewertungen", alltså betyg från andra köpare/säljare som har haft att göra med denna person, och de ger en fingervisning om hur personen har skött sig tidigare.
Men på din fråga...vet ej...

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Hoj
KTM 950 SM -06
Gixxi skrev:
Tjena FUBAR! Hur känns det i kroppen?? Hörde att du var lite tagen..
Gott att du har hittat lite delar :tummenupp hoppas du hittar resten snart så du är ute och leker snart igen :fyllisar
COME OUT AND PLAY!! :yoparty
Tjena. Jo kroppen gör lite ont fortfarande. Saknas lite saker fortfarande men snart ska den väl vara körbar igen :tomten

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping