Älskar hojen...hatar bilen...

heigo

Dåre
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
En blå..
Var ute o körde en sväng med hojen idag, torra vägar så man måste ju passa på, kul som fan va det :tummenupp :banana

Sen började jag fixa avgassystemet på bilhelvetet, vrider av tre av fyra bultar på grenröret :huvet :huvet Nån som har ett raketgevär att låna ut, biljäveln tigger om det :fatta! :mad:

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
heigo skrev:
Var ute o körde en sväng med hojen idag, torra vägar så man måste ju passa på, kul som fan va det :tummenupp :banana

Sen började jag fixa avgassystemet på bilhelvetet, vrider av tre av fyra bultar på grenröret :huvet :huvet Nån som har ett raketgevär att låna ut, biljäveln tigger om det :fatta! :mad:

Ahh, det ljuva grenröret... Fick åka och inhandla nya pinnbultar till skiten, det verkar vara ett standardproblem på bilar... Och så sitter det som skit, inte ens med acetylenlågan på skiten tills den blev glödgat gick det att lossa.... :mad:

Jag hatar också bilar, vill du bilda klubb?

/Z

Raggarn

Ny medlem
Gick med
17 May 2003
Hoj
KTM660, strypt å sänkt
ja, bilar är ju helt värdelösa....

dyra som fan i inköp
dyra som fan att köpa delar till
dyra som fan att försäkra (om man jämför rolig körtimme per försäkringskrona)
dyra som fan att lackera om när grannen har backat på dig

plus, har du en ny bil är du livrädd för att få dumma stenskott eller repa lacken i P-hus

även om man har en rolig/snabb bil så är det alltid roligare att köra MC.

mittmotor

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2003
Hoj
gixxerpixer 750 -92:a
Har du inget stort utrymme/stort garage, lyft mm är de ju hopplösa att meka med oxå( ivarje fall om du grov mekar).på Hoj är ju allt så smidigt att sköta..
sen att bilar kostar bra mycket mer vid inköp om man ska ha en någorlunda rolig pjäs!!!

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Sålda
heigo skrev:

Kom till jobbet så ska vi nog lösa den frågan.. kan vi spränga på nån uppvisning :tummenupp

Zana

gotta love it
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
ktm 660 2003 - 4 life
mittmotor skrev:
Har du inget stort utrymme/stort garage, lyft mm är de ju hopplösa att meka med oxå( ivarje fall om du grov mekar).på Hoj är ju allt så smidigt att sköta..
sen att bilar kostar bra mycket mer vid inköp om man ska ha en någorlunda rolig pjäs!!!

Just nu har jag inte ens garage, kul å meka på gatan... =)

Hoppas den inte insjuknar nu under vintern... *håller tummarna*

XXXXX

Ett hjul i taget...
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
R1100S o R1200GS
heigo skrev:

Köp ny bil, för h-e!! :kocko
Gammalt skit är för töntar :huvet

RGmaniac

No More MR 2 Stroke
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki Z 550 -82,Yamaha XS 500 -79
Ja vad säger man, jag som Bilmek på Svenska Bil Saab/Opel är glad att man kör hoj då har man oftast nått kul att se fram emot hemma i garaget än bara bilar bilar och mer bilar.....Iof står mitt lilla Sierra projekt där också....Men Mc slår det mesta...

Moonflower

Liten blå terrorist
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
KTM 640 LC4
Jo, bilar kan som få andra saker framkalla okontrollerbar vanmakt :4skrika . Men när man sitter torr och varm i kupén och lyssnar på musik och myser, då är det :kär, och då är allt förlåtet :) !!!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln