Jaha, så var man där igen. Körde mycket racehoj för så där ca 15år sen, efter en rejäl vurpa så vart det slut med det spännande, barn på gång och man insåg att saker kan ta väldigt snabbt slut. Hur som helst, så har man blivit 42 och känner varje vår att det rycker i kroppen. Sagt och gjort nu skulle det ske, kände att en racehoj inte var aktuellt då jag har en väldigt digital hjärna, typ ettor och nollor, eller kort och gott on/off. Har en hel del polare som skaffat HD som dom glider runt på och tänkte att detta blir nog fint en glidare får det bli. Så, provade detta och kunde konstatera att detta är ju inte jag alls, var helt enkelt för långt bort från den känsla som jag förknippar med hojkörning. Vad blev det istället? Ja, 90 plattor öl och en Ducati S2R 1000 hämtades hem från Tyskland förra helgen.. och alltså. Nu snackar vi ju känsla . Detta har allt, ljudet, vridet, looken samtidigt som den är jävligt jobbig att sitta att blåsa snabbt på. Så jag kan ju säga att ett monster passar mig alldeles utmärkt, den har allt en medelålders man kan önska sig. Att regga sig på sporthoj är ju för att kunna dryfta allt som har med detta att göra, samt hitta likasinnande på Sveriges framsida som självklart är Halmstad.
Hade det inte varit för att jag haft nicket duKKa på nätet sedan 94'a så hade det kännts jävligt töntigt .
Simma lungt och ha det så gott i den analkande våren!
/G
Hade det inte varit för att jag haft nicket duKKa på nätet sedan 94'a så hade det kännts jävligt töntigt .
Simma lungt och ha det så gott i den analkande våren!
/G