Nu har jag inte läst allt men tänk på att du oftast inte sparar pengar förns runt 2500+ mil / år.
Nåja inte idag. Skatten är baserad på utsläpp. Så snåla dieslar burkar vara runt 1000kr per år i skatt.
Nu har jag inte läst allt men tänk på att du oftast inte sparar pengar förns runt 2500+ mil / år.
Fransk bil har jag haft en gång.... Det misstaget gör jag inte om. Det hade fan vart billigare att åka taxi....
Saab är inte heller något alternativ i min värld....
Ska försöka hitta en e34 320d och provköra så även en golf 1,9tdi. Svårt att få en uppfattning av en bil utifrån vad man kan läsa...
Nåja inte idag. Skatten är baserad på utsläpp. Så snåla dieslar burkar vara runt 1000kr per år i skatt.
Hittar du en e34 320d så blir jag imponerad, e34 är nämligen från 5-serien...(om jag inte är helt ute och cyklar, antar att du menar e46).
Glöm inte att kolla på skatten. BMW 320d i 30-40k klassen ligger på typ 5200-5800 kr/år, som jämförelse ligger 323i bensin (1998) på runt 2000 kr. Ska du bara köra 2000 mil/år så spelar inte diesel eller bensin så stor roll.
Runt 2005-2006 kom den nya skatteberäkningen.
Men volvos egenutvecklade motorstyrning gör att motorn går som bäst i en volvo.
Bra motor i vilket fall som helst.
Ja okej, då blir det billigt! Äldre Golf tdi och e46 diesel är som OT är intresserad av är väl dyra dock?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |