DJM skrev:Varför? varför? haha
UltraMarine skrev:Men nog fan är "Windows"-tangenterna det mest onödiga??? Jag vet ingen som använder dom...
UltraMarine skrev:Men nog fan är "Windows"-tangenterna det mest onödiga??? Jag vet ingen som använder dom...
Håller fullständigt med, jag har aldrig förstått ens vad den gör annat än att tända den lilla gröna lampan som iofs kan vara ite skoj ibland.Gufo skrev:Nej.........."Scroll lock" är den mest onödiga knappen som finns.............
Gufo skrev:Nej.........."Scroll lock" är den mest onödiga knappen som finns.............
Har man bara 2 fönster uppe så räcker det med 2 klickbandit uno skrev:Onödig? det är dom bästa tangenten av alla. Jag kan inte sitta vid en dator som inte har windows tanngenter.
Hur minimerar man alla öppna fönster utan att klicka på 23 minimeringssymboler?
M:et skrev:Nån som har en sammanställning på vad man kan göra med Windowsknappen?
Jag börjar ana att jag har missat något viktigt i mitt liv!
Jag fulkommligt älskar snabbkommandon via tagentbordet
Kimze skrev:HAHA
skaffa en
Kan meddela att polisen använder den mest av allt i sitt program när dom skriver utredningar och sånt trams så nog är den jäkligt onödigZayn skrev:Håller fullständigt med, jag har aldrig förstått ens vad den gör annat än att tända den lilla gröna lampan som iofs kan vara ite skoj ibland.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|