Lät nästan lite ironsikt
Oj, det märkte jag med nu. Men så var inte fallet ^^
Lät nästan lite ironsikt
Oj, det märkte jag med nu. Men så var inte fallet ^^
Undertailen såg bra ut, skulle enligt mig varit fränare med en kortare/mindre ljuddämpare
ja de är inte omöjligt att den blir kortare
menar du att man ska kapa den framtill eller baktill? om du förstår hur ja menar
jag har även funderat på att ha 2 st mindre/smalare bredvid varandra.. eller rentav rektangulärt, men med den lösningen blir det nog svårt att dämpa ljudet
nu blev de mkt funderingar
kan tillägga att ja köpt guldförgade dekaler och falgstripes som man kan använda sig av, tanken va att lacka allt svart men ja är inte säker på de längre.
hur fäster dekaler på matt lack tro? nån som har erfarenhet av de?
Kommer bli fräckt det här
Lack ja.....Svart och gult ihop är ALDRIG fel...
Hur ska du göra med batteriet och alla elprylar som normalt ligger i baken
förstår inte vad du menar med matt lack. matt klarlack då eller?
bästa resultatet med klistermärken blir det ju i alla fall om du lägger klarlack, mattar ner, sätter på klistermärket och lägger klarlack. då slipper dom ramla av också
men nu är man iallafall fri och för göra precis som man vill
hade förut tänk använda svart matt lack endast, utan klarlack alltså..för de finns väl inte matt klarlack?
och jag menar alltså att dekaler fäster väl bättre på blank lack än matt lack...
...och då tar man självklart in en trevlig inneboende, som gärna är med och delar på dig och hyran...
okej, jag vet inte stor skillnad det är att sätta dekaler på en blank färg mot en matt färg. borde väll inte vara så stor skillnad? det borde väll bero på hur ytan ser ut? har dock ingen aning egentligen..
jo, det finns matt klarlack som man också kan blanda med vanlig klarlack till önskad matthet eller blankhet
ja hade de varit så lätt så..
jag själv tror att dekaler fäster sämre på matt lack, men kan man lacka över med matt klarlack är de ju ingen fara
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|