HbgQ
Guest
Välkommen !!
Black Pearl skrev:2363428Välkommen! Fick med mitt kort förra året, september om jag inte minns fel Så e du sugen på att ha lite tjejsällskap när du kör så e det bara att skriva en rad i min gästbok
AndreasNo skrev:2363499får jag också?
Ljungqvist skrev:2364486Jag vill också ha tjejsällskap!
Josefine* skrev:2365214Så om jag hör av mig t dig i hopp om lite (kvinnligt) körsällskap, så har du 50 sällskapssjuka killar på släp... Låter intressant... Man kanske skulle ta en tur?
Låter fint m en kille bara efter miiig! När jag o gamla Bettan (cb`n) blir sugna på att ha en sporthoj flåsandes bakom oss hör vi av oss direkt!AndreasNo skrev:2366970Om du bara vill ha en kille på släp efter bara diiiig så e de bara att PMa ..
Josefine* skrev:2360939Tjo!
Fick kortet september förra året. Håller mest till i Gbg o på Orust. Kör runt på en trofast gammal och dessutom lånad Honda cb750, drömmer i smyg om sporthoj Fast jag trivs ju rätt bra m Hondan som det är nu... Åsså är jag helt ny på sporthoj.com... Så..Nu fick jag sagt det..
kiwimaddog skrev:2399997hrmmrm...jag är singel..*host*
eller asså, jag menar, Välkommen!
abbanovitch skrev:2400112Välkommen
Å hälsa gärna på http://www.stenungsundsmc.tk/:tummenupp
Å det gäller dig nästa år också, Lam-Kaka. Vi är ett gott gäng med millar här......
Josefine* skrev:2400037
Jo, Orust kan faktiskt vara rätt fint på somrarna, verkar vara många som har sommarstugor där..Har jobbat i perioder i Henån, fast nu håller jag mig mest i stan...Lam-Kaka skrev:2400076Välkommen! , trevligt med lite folk som håller till på orust..ska troligen tillbringa min nästa sommar semester runt de trakterna nästa år
Jag är lite svag för monstern (måste vara dark, dock), fast den är ju ful-snygg..kiwimaddog skrev:2400124måste bara fråga, varför Monster? inte så att det är nåt fel på den, eller nakenhojar alls för den delen, men det är nåt speciellt med en tjej på sporthoj! kanske en 748? väldigt billig försäkring upp till 97:an o fortfarande en italienare
abbanovitch skrev:2400112Välkommen
Å hälsa gärna på http://www.stenungsundsmc.tk/:tummenupp
Å det gäller dig nästa år också, Lam-Kaka. Vi är ett gott gäng med millar här......
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|