47
Ny medlem
jag kan "ockupera" platsen med en stort plakat om du vill...
47 skrev:2118409jag kan "ockupera" platsen med en stort plakat om du vill...
47 skrev:2118425Har du börjat på körskolan än förresten?
Om du börjar på Jarla så kan vi samåka dit, om du väljer att köra 7passet iofs
/47
47 skrev:2118425Har du börjat på körskolan än förresten?
Om du börjar på Jarla så kan vi samåka dit, om du väljer att köra 7passet iofs
/47
Du vet att lärarn alltid är redo att basunera ut sin gudomliga visdom Jag har precis läst in mig på fysisk fostranSwedB skrev:2118439Nix! Ingen körskola ännu, tänkte öva lite mer krypkörning och serpentinbanor m.m. "själv" så att det sitter som gjutet, så kan jag fokusera mer på körning ute i trafiken med körskolan. Typ grusväg, landsväg och sånt.
Hoztic skrev:2122095Du vet att lärarn alltid är redo att basunera ut sin gudomliga visdom Jag har precis läst in mig på fysisk fostran
*harkel* Jag har ju en liten hämnd att ta ut där faktiskt, jag har fortfarande kvar dom själsliga ärren från HiG!SwedB skrev:2122123Hmm, kanske ska lägga ner hojåkandet iaf.. lät farligt det där.
Hoztic skrev:2122158*harkel* Jag har ju en liten hämnd att ta ut där faktiskt, jag har fortfarande kvar dom själsliga ärren från HiG!
Visst, men man n0llar ju dom som ska ta mc-kort också, visste du inte det?SwedB skrev:2123570Unge herrn, n0llning är en del av (student)livet.
SwedB skrev:2123677Hmm, kan det verkligen stämma det?
Jobbigt med n0llebrickor i fartvinden..
SwedB skrev:2122086Btw, jag har flyttat min hoj nu.. passa på att ta din plats innan hangarfartyget kommer.
47 skrev:2132325Hehe
Var gick ni?
/P
Nu har ju dåren ställt sig mitt i garaget så inte bilarna till platsen längst in kommer in... suck. vilken doffe.
Jag ska kontakta styrelsen..
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |