Nr:18
Snabbare än Don Queer
Scacomp och HET arrangerar en ny bandag då många framfört önskemål om detta. Läs mer och anmäl er på www.scacomp.se
Det sa du förra gången också, men jag blev bara illamående av all åkning. Jag lyckades hålla tillbaka kräkningarna. Det är ju falsk marknadsföringNr:18 skrev:Denna gång blir det endast en dag. Du kommer dock att få åka så mycket att du kräks
Beror på hur många vi blir, jag kan visa dej runt om du tycker att det behövseus skrev:Då måste jag ju sätta på mitt orginalsystem. Vem är föråkare i snabba gruppen?
Det är bara att ta rygg på mig när jag kommer och varvar...eus skrev:Då måste jag ju sätta på mitt orginalsystem. Vem är föråkare i snabba gruppen?
Där finns gott om plats ännu, så bekräftelsen kommer väl när dom haft sin semestersir Urban skrev:Hur länge tar det innan bekräftelsen kommer på mail?
/Urban
Nä undrade bara vem som skulle vara i vägen när jag ska köra 1.41 tiderNr:18 skrev:Beror på hur många vi blir, jag kan visa dej runt om du tycker att det behövs
Lätt, kör du först så hänger jag påwima skrev:Det är bara att ta rygg på mig när jag kommer och varvar...
Ska vi jaga lite? Då kommer vi nog ner på dom tidernaeus skrev:Nä undrade bara vem som skulle vara i vägen när jag ska köra 1.41 tider
Lätt, kör du först så hänger jag på
Ah jag får se om jag kan komma. Tror jag jobbar den helgen men det går nog att ordna. Fast 1.41 behöver vi inte köra påNr:18 skrev:Ska vi jaga lite? Då kommer vi nog ner på dom tiderna
Jag vill! Men jag har inget originalsystemeus skrev:Ah jag får se om jag kan komma. Tror jag jobbar den helgen men det går nog att ordna. Fast 1.41 behöver vi inte köra på
Du får ha vilka däck du vill, sålänge dom inte är slutslitna2ono skrev:Tillåtet att ha racetec i trafikgruppen?? "eju ej gk för gata"
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari