Ännu en hojare...

chrilla

Ny medlem
Gick med
15 Dec 2003
Hoj
Röd Firestorm -98, Santa Cruz Chameleon "tramp-bike"
Hej alla!
Har hängt här ett tag och följt diskussionerna ganska flitigt men inte själv varit så aktiv.
Om mig: Ursprungligen från Karlskoga (är där ibland), pluggar sen tre år kemiteknik i Göteborg. Bor såsom det anstår en student på fjorton dåligt planerade kvadratmeter, och delar kök och toalett med tre snuskpluggon. Jag är en hängiven tvåhjulingsaktivist som både kör firestorm på väg och mtb i skogen. För övrigt styrketränar jag, brygger öl och lyssnar på jättetuff metal.

Var för första gången med göteborgsgänget och körde i lördags (jag med röd firestorm som lämnade er vid mcD Alingsås). Trevligt gäng, tjugo (?) mullrande motorer och känslan av att köra tillsammans. Det var en grym upplevelse, jag har inte haft så kul sen jag föddes! De ledande i gänget verkade ha en bra organisation och kunskap om bra vägar. Jag kommer dyka upp så ofta jag kan i fortsättningen.

Ha det gött alla hojåkare och speciellt ni med firestorm i gbg(vilka är ni?)!

snowwhite

GOOOO ROSSI!!
Gick med
13 Apr 2004
Hoj
Kawasaki ZX6R -03-Såld
Hej hej, kul med en tjej till som brinner för hojar såp mycket :tummenupp

jag bor också i GBG och pluggar kemiteknik med fysik på Chalmers.. :banana

Läser du möjligtvis K på Chalmers eller? Hörs!!

chrilla

Ny medlem
Gick med
15 Dec 2003
Hoj
Vet inte riktigt varför du fick för dig att jag var tjej? Tyvärr är jag bara kille... :rolleyes: (kanske bör nämna det i min profil hädanefter)
Ja det är Chalmers Gibraltar, tredje året. Kul med en annan hojåkare så nära, vad blir det för hoj då? Ser du en röd firestorm med gul hjälm vid skolan måste du vinka! :)

MangO: Jag är den manligaste grabbhalva du kan tänka dig! :yoparty

snowwhite

GOOOO ROSSI!!
Gick med
13 Apr 2004
Hoj
Kawasaki ZX6R -03-Såld
hmmm, jag läser ju med på Gibraltar...men du brukar inte parkera hojen utanför K-huset eller??

Ok, en röd firestorm säger du med gul hjälm, då såg jag kanske dig idag? hade du en ljusbrun kavaj eller? gick av spårvagnen (chalmers hållplatsen)...kom från körskolan :) och du stod kanske vid rödljusen?? o så var det en sporthoj bakom dig?(en triumph)

chrilla

Ny medlem
Gick med
15 Dec 2003
Hoj
Nepp, har inte varit ute idag. Brukar ställa hojen på hörsalsvägen oftast eftersom de nya plattorna framför kemientren enligt en av byggubbarna är för klena att ställa ett mc-stöd på.

Däremot har jag cyklat mountainbike idag, då kan man också vinka till mig. Jag kännetecknas då av att jag, trots att jag inte kan, hela tiden försöker cykla på ett hjul och då ramlar hela tiden.

Se nu till att ta ditt kort och köp en TWIN :tungan , så får vi ta en tur!

/Christian

Nyheter
Custom Motor Show 2025

Vårens stora event, som kic...

Nytt körkortsdirektiv som på gång

EU förväntas inom kort fatt...

2025 års Distinguished Gentlemans Ride körs 18 maj

Söndag 18 maj är det dags f...

Kör på underbara Gotland Ring med redaktionen!

Upplev drömlika Gotland Rin...

Gott om platser kvar till Gotland Ring Bike Week!

Upplev magiska Gotland Ring...

Video: Bike nr 4 med Yamaha R9

I nästa nummer av Bike, nr ...

Årets MC-stipendiater utnämnda

Mc-stipendiet är Svedeas bi...

Fira motorcykelns dag 3 maj

Den 3 maj firas Motorc...

Motorcykelns dag firas 3 maj

Den 3 maj 2025 fi...

Sex nya mc-stipendiater utnämnda

Mc-stipendiet är Svedeas bi...