Ännu en newbie...

Morgue

Den är liten men luktar som en stor...
Gick med
26 Apr 2006
Hoj
Kawasaki tengai 650 bruksare och en SV1000 som väntar på inspiration...
Halloj! Även jag är ny, även om jag tjyvläst en tid. Tänkte det var dags att släppa sargen och kliva in på isen så att säga. Bor i Uppsala, gift och barn (därav hojval) kör en Honda ntv 650, ingen räser, men enkelsving och v-twin i alla fall (den vill bli en ducce 996 när den blir stor). Nicket Morgue fick jag av polarna för hundra år sedan, heter Morgan och gillar dödsmetall :yoparty (numera lite bredare musiksmak) så då blev det bårhus. Hare gott och kör försiktigt där ute. Tjarå.

SwedB

Nu utan fegrand
Gick med
25 Apr 2006
Hoj
Suzuki SV 1000S -04 - Rör ej!
Tycker att ditt nick låter lite olycksbådande, men välkommen hit iaf. :banana

Morgue

Gick med
26 Apr 2006
Hoj
SwedB skrev:
2118227 Tycker att ditt nick låter lite olycksbådande, men välkommen hit iaf. :banana

Nåja, förr eller (hellre) senare lär man väl hamna där. Kolla mitt inlägg om pinsamma hojminnen (ja, moppe i alla fall) så ser du olyckorna hittils :hihi
Numera är man ju stadgad familjefar så man får vackert ta det lugnt. Tack för varmt välkomnande :Bugar

SwedB

Nu utan fegrand
Gick med
25 Apr 2006
Hoj
Morgue skrev:
2118243 Nåja, förr eller (hellre) senare lär man väl hamna där. Kolla mitt inlägg om pinsamma hojminnen (ja, moppe i alla fall) så ser du olyckorna hittils :hihi ...

He he, det har du iofs en liten poäng! :fyllisar
Får backtracka pinsamma-tråden och se vad du är för gäääälning då. :7peta

LocDog

Kärlekspilot
Gick med
31 Jul 2004
Hoj
Harley Fyrtioåtta
Morgue skrev:
2118112 Halloj! Även jag är ny, även om jag tjyvläst en tid. Tänkte det var dags att släppa sargen och kliva in på isen så att säga. Bor i Uppsala, gift och barn (därav hojval) kör en Honda ntv 650, ingen räser, men enkelsving och v-twin i alla fall (den vill bli en ducce 996 när den blir stor). Nicket Morgue fick jag av polarna för hundra år sedan, heter Morgan och gillar dödsmetall :yoparty (numera lite bredare musiksmak) så då blev det bårhus. Hare gott och kör försiktigt där ute. Tjarå.
En Uppsalabo till, gött och se! :tummenupp

Morgue

Gick med
26 Apr 2006
Hoj
Vaektra skrev:
2118456 Tjingelingvälkommen. Och frugan då, ingen båge till henne? :)

Hon åkte lite bakpå men klagade över ryggvärk. Byggde en egen sissy med ryggstöd, blev lite bättre men hon kände tyvärr inget nöje. Skall övertala henne att prova att köra, men nu vill hon inte eftersom vi har småbarn. Hon föreslog sidovagn, men HALLÅ, då kan man ju lika gärna åka buss... Dotra är två och ett halvt och jag kommer naturligtvis föreslå motorsport istf konståkning (i jämställdhetens namn) :)

SwedB

Nu utan fegrand
Gick med
25 Apr 2006
Hoj
Morgue skrev:
2118461 Dotra är två och ett halvt och jag kommer naturligtvis föreslå motorsport istf konståkning (i jämställdhetens namn) :)

Det är rätt, slå ett slag för jämställdheten. :tummenupp
Sen behövs det ju fler töser på hojar också.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...