Ännu en ny som letar handledare

mc_wannabee

Ny medlem
Gick med
14 May 2005
Ort
Malmö
Hoj
-
Tjenare alla!
Jag är en kille på 29 som bor i Malmö.
Är dock inflyttad från småland, så jag känner inte massor av folk direkt... och ingen som har MC.
Därför känns det lite betungande att bara behöva köra via körskola för att få den där jäkla lappen.... har kört ganska många gåner, men borde få lite mer timmar på cykel innan jag kan köra upp - eller lägga mer timmar på körskolan (kostar ju multum)!

Så snälla - finns det någon som vill hjälpa mig och bli handledare för mig :)
Hör av er!
/Conny
 

bissmark

Same Shit, different Day...
Gick med
9 Aug 2003
Ort
Tyvärr söder om Hallandsåsen
Hoj
Ärr6 räjjs, 2x minikina
mc_wannabee skrev:
Tjenare alla!
Jag är en kille på 29 som bor i Malmö.
Är dock inflyttad från småland, så jag känner inte massor av folk direkt... och ingen som har MC.
Därför känns det lite betungande att bara behöva köra via körskola för att få den där jäkla lappen.... har kört ganska många gåner, men borde få lite mer timmar på cykel innan jag kan köra upp - eller lägga mer timmar på körskolan (kostar ju multum)!

Så snälla - finns det någon som vill hjälpa mig och bli handledare för mig :)
Hör av er!
/Conny

Har du egen hoj?
 

mc_wannabee

Ny medlem
Gick med
14 May 2005
Ort
Malmö
Hoj
-
bissmark skrev:
Har du egen hoj?
Har faktiskt inte köpt ännu....
Är lite orolig att man känner sig lockad att övningsköra på egen hand om det står en i garaget....
men... OM - jag hade en handledare, så kunde man ju skaffa en - för då hade jag nytta av den :)
 

shadows

Ny medlem
Gick med
10 May 2005
Ort
timrå
Hoj
har ingen ska köpa en
du är ju inte ensamm om att behöva en handledare jag bor i timrå å häller på jag har skrivning den 31/5 sen håller jag på å förhandla med en om att köpa hoj för jag har ingen än vet ej om jag ska köra nått på trafikskolan men några gånger lär det ju bli sen får jag väll hyra cykeln av dom när det blir daxx för uppkörningen men undre tiden så vill man ju ut å köra lite billigare än skolan <<< bara man få nån bra handledare så håppas det går bra för er alla som håller på å ta mckort ha en bra sommar alla det ska ja ha iaf
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top