Määp
Guest
Efter en massa smygläsande var det ju dags att bli medlem bland alla tokar, så här har ni mig!
Lite nyfiken.När det blir en mc,vilken modell blir det dåMääp skrev:Efter en massa smygläsande var det ju dags att bli medlem bland alla tokar, så här har ni mig!
smefan skrev:Lite nyfiken.När det blir en mc,vilken modell blir det då
Klart du ska ha en motard..tjöp en KTM Duke IIMääp skrev:Tja, där har vi ett problem.. Är inte så hemma på det området som jag skulle vilja, men har kommit fram till att jag gärna vill ha en motard. Så hjälp är himla välkommet!
Mirran skrev:Klart du ska ha en motard..tjöp en KTM Duke II
Lyssna inte på Mirra Köp en trajja.En perfekt cykel å lagom med "åk"Määp skrev:Oj, vilken snygging.. Blir nog att jag får leta upp en fantast som kan hjälpa mig lite sen när pengarna väl har infunnit sig.
Määp skrev:Efter en massa smygläsande var det ju dags att bli medlem bland alla tokar, så här har ni mig!
Mr Helmut skrev:Välkommen, och kräver bättre bild visa lite
Määp skrev:Tja, där har vi ett problem.. Är inte så hemma på det området som jag skulle vilja, men har kommit fram till att jag gärna vill ha en motard. Så hjälp är himla välkommet!
kolla..Määp skrev:Oj, vilken snygging.. Blir nog att jag får leta upp en fantast som kan hjälpa mig lite sen när pengarna väl har infunnit sig.
En "tröja" kan man ju inte åka omkring påsmefan skrev:Lyssna inte på Mirra Köp en trajja.En perfekt cykel å lagom med "åk"
Määp skrev:Tja, där har vi ett problem.. Är inte så hemma på det området som jag skulle vilja, men har kommit fram till att jag gärna vill ha en motard. Så hjälp är himla välkommet!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|