Määp
Guest
Tack allihop för det fina välkomnandet. Jag är säker på att jag kommer trivas utmärkt.
Gottis skrev:Välkommen min sköna får det lov att va några rosor innan jag börjar skälla på damen
Komma in här på SH och tro att du ska få köra retard innan du ens har börjar köra hoj nä du du ska ha en röd liten sporthoj av cc 600 då hittar du hjärtat hos oss riktiga pojkar här på sporthoj.com
Määp skrev:Först och främst vill jag tacka dagens välkomstkommitté!
Rosorna tar jag gärna emot men riset kan du behålla för dig själv. Jag har funderat på en fin liten motard, men eftersom jag som sagt är total nybörjare vet jag inte så värst mycket om något. Alltså kan jag säkert övertalas till både det ena och andra vad gäller hojar. Hade tänkt pröva på så mycket som möjligt innan jag bestämmer mig helt ju.
Så nu är vi tysta och snälla mot den söta lilla flickan.
Gottis skrev:jag vill att du ska trivas här så därför måste du motstå det onda trycket från retard maffian absolut inge roligt att åka längre sträckor på köp du dej en CBR 600 iställe lr en r6:a då har du roligt i flera år
får damen för sej att flytta till GBG så kan vi säkert ordna några privatlektioner om hon är duktig i köket
Määp skrev:men att flytta utanför Skåne vet jag inte.. Kan ju inte svika mina länsmän.
Määp skrev:Kan ju inte svika mina länsmän.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|