Ännu en tjej här..

Määp

Guest
Tack allihop för det fina välkomnandet. :) Jag är säker på att jag kommer trivas utmärkt.
 

Stoppsladd

Under uppbyggnad.....
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Gagnef
Hoj
Yamaha wr250X -08
Välkommen! :hej

Och ska du köpa en motard så är det en Yamahaxt660x du ska köpa så slipper du skruva en massa :tummenupp

"och därom tvista de lärde"
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Välkommen min sköna får det lov att va några rosor innan jag börjar skälla på damen :mad:

Komma in här på SH och tro att du ska få köra retard innan du ens har börjar köra hoj nä du du ska ha en röd liten sporthoj av cc 600 då hittar du hjärtat hos oss riktiga pojkar här på sporthoj.com :pannkyss
 

Määp

Guest
Först och främst vill jag tacka dagens välkomstkommitté!


Gottis skrev:
Välkommen min sköna får det lov att va några rosor innan jag börjar skälla på damen :mad:

Komma in här på SH och tro att du ska få köra retard innan du ens har börjar köra hoj nä du du ska ha en röd liten sporthoj av cc 600 då hittar du hjärtat hos oss riktiga pojkar här på sporthoj.com :pannkyss


Rosorna tar jag gärna emot men riset kan du behålla för dig själv. :tungan Jag har funderat på en fin liten motard, men eftersom jag som sagt är total nybörjare vet jag inte så värst mycket om något. Alltså kan jag säkert övertalas till både det ena och andra vad gäller hojar. Hade tänkt pröva på så mycket som möjligt innan jag bestämmer mig helt ju.
Så nu är vi tysta och snälla mot den söta lilla flickan. :fatta!
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Määp skrev:
Först och främst vill jag tacka dagens välkomstkommitté!





Rosorna tar jag gärna emot men riset kan du behålla för dig själv. :tungan Jag har funderat på en fin liten motard, men eftersom jag som sagt är total nybörjare vet jag inte så värst mycket om något. Alltså kan jag säkert övertalas till både det ena och andra vad gäller hojar. Hade tänkt pröva på så mycket som möjligt innan jag bestämmer mig helt ju.
Så nu är vi tysta och snälla mot den söta lilla flickan. :fatta!


:( jag vill att du ska trivas här så därför måste du motstå det onda trycket från retard maffian :tungan absolut inge roligt att åka längre sträckor på köp du dej en CBR 600 iställe lr en r6:a då har du roligt i flera år :tummenupp

får damen för sej att flytta till GBG så kan vi säkert ordna några privatlektioner om hon är duktig i köket :gnissla
 
Last edited:

Määp

Guest
Gottis skrev:
:( jag vill att du ska trivas här så därför måste du motstå det onda trycket från retard maffian :tungan absolut inge roligt att åka längre sträckor på köp du dej en CBR 600 iställe lr en r6:a då har du roligt i flera år :tummenupp

får damen för sej att flytta till GBG så kan vi säkert ordna några privatlektioner om hon är duktig i köket :gnissla


Jag kanske inte vill köra några långa rundor.. :rolleyes:
Duktig i köket kan du lita på, men att flytta utanför Skåne vet jag inte.. Kan ju inte svika mina länsmän. :fyllisar
 

Emsan

I may look busy, but I´m just confused!
Gick med
29 Sep 2005
Ort
Linköping
Hoj
Hojlös
välkommen hit!!

ja va oxå inne på motard som första hoj, men det blev en gsxr600 istället!! mycket trevlig å lättkörd hoj! lycka till med hojvalet!!
 

Malmus

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2005
Ort
E-tuna
Hoj
XT 660 X 2005
Määp skrev:
men att flytta utanför Skåne vet jag inte.. Kan ju inte svika mina länsmän. :fyllisar

Nej men den skånska polisen är inget att haka upp sig på, man hör ju ändå inte vad de säger... :tomten

Men tycker du ska fundera lite mer på sporthoj, risken finns ju att du tröttnar på att bli frånåkt :squid
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top