Ännu en tjej :p

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.

Nova

Back from California
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
Kawasaki ZX9R-00 med Gianelli
Briljanto skrev:
2310089 du är kille, hon är tjej...

Ja men...Man är ju kräsen du vet :D Eller så är du kanske desperat o raggar på varenda tjej du ser bara för att du är kille? :fatta!

Nova

Back from California
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
Theres skrev:
2310404 Här var vi vänliga :fatta!

Var ju inte så jag menade :) Ser nu att det kunde missuppfattas. Menade bara att man inte går på allt bara för att man är kille. Välkommen förresten :hej

Briljanto

Yamaha - Touching Your Heart
Gick med
26 Oct 2005
Hoj
*Såld...
Nova skrev:
2310388 Ja men...Man är ju kräsen du vet :D Eller så är du kanske desperat o raggar på varenda tjej du ser bara för att du är kille? :fatta!

Är väl inte så att man är desperat, snarare är det nån inre kraft som drar i en så fort festens enda singel står ensam med ett tomt glas och ser uttråkad ut...

Edit: För att förtydliga vad jag menade med mitt första inlägg. Jag menade alltså inte att DU raggar på allt och alla, men om du inte missat det så har killar gärna den stämpeln på sig. Och att "jag är ny" trådar här inne med nya tjejer får 15 sidor med "hej och välkommen" bättrar ju inte direkt på den bilden av oss?

Last edited:

Theres

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
snart en CBR 600 RR
Nova skrev:
2310459 Var ju inte så jag menade :) Ser nu att det kunde missuppfattas. Menade bara att man inte går på allt bara för att man är kille. Välkommen förresten :hej

haha se sådär ja :lol takar

Nova

Back from California
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
Briljanto skrev:
2310509 snarare är det nån inre kraft som drar i en så fort festens enda singel står ensam med ett tomt glas och ser uttråkad ut...

Ja om tjejen är fin så... :tuttar

Är det skadat gods vi pratar om så går jag inte fram :hihi

Theres

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
snart en CBR 600 RR
Briljanto skrev:
2310509 Är väl inte så att man är desperat, snarare är det nån inre kraft som drar i en så fort festens enda singel står ensam med ett tomt glas och ser uttråkad ut...

Edit: För att förtydliga vad jag menade med mitt första inlägg. Jag menade alltså inte att DU raggar på allt och alla, men om du inte missat det så har killar gärna den stämpeln på sig. Och att "jag är ny" trådar här inne med nya tjejer får 15 sidor med "hej och välkommen" bättrar ju inte direkt på den bilden av oss?

mhm jag förstår vad du menar =)

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Hmmmmm Borås och klätterintresserad..... varit i Seglora? Annars kan jag rekommendera det! Nu var det visserligen några år sedan men då var det kanonfin klättring. Då körde jag bara bultat, men jag tror det fanns natursäkrat också.

//spenk

Theres

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
snart en CBR 600 RR
spenk skrev:
2318369 Hmmmmm Borås och klätterintresserad..... varit i Seglora? Annars kan jag rekommendera det! Nu var det visserligen några år sedan men då var det kanonfin klättring. Då körde jag bara bultat, men jag tror det fanns natursäkrat också.

//spenk

Hehe okiii =) tack för rekommenderingen .. Har inte klättrat någe sen jag flyttade hit =(.. men jag hoppas på att det kan bli snart =D.. skit kul är det iallfall--
:tummenupp

Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
heh..va ba tvungen o kolla lite.. när nån kille skriver han e ny får han ett par välkomnande..när de e en brud då trillar de in ett antar sidor me välkomnande :D.. :fyllisar

Theres

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
snart en CBR 600 RR
AndreasNo skrev:
2319635 heh..va ba tvungen o kolla lite.. när nån kille skriver han e ny får han ett par välkomnande..när de e en brud då trillar de in ett antar sidor me välkomnande :D.. :fyllisar

Kanske för 90% är killar som kör hoj :hej

kattcalle

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2005
Hoj
Skurk
Smått underhållande att alla brallisar ska lägga upp bilder på sig själva. Vi grabbs lägger upp våra hojar - om vi nu inte skäms för dom. :p

Eftersom det är en glasruta i vägen för mitt kladdande så är jag mer intresserad av hojen - det är väl därför vi är här, eller?

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...