Izah
Tant Rosa
Tack!Cervantes skrev:2309843Välkommen!
Bra hoj smak har du också
Tackar!!Dalafalo skrev:2309911Välkommen, håller med föregående vad det gäller smaken
Tack!Cervantes skrev:2309843Välkommen!
Bra hoj smak har du också
Tackar!!Dalafalo skrev:2309911Välkommen, håller med föregående vad det gäller smaken
Briljanto skrev:2310089du är kille, hon är tjej...
SKV skrev:2309455Hej! Jag e åsså ny här
Nova skrev:2310388Ja men...Man är ju kräsen du vet Eller så är du kanske desperat o raggar på varenda tjej du ser bara för att du är kille?
Theres skrev:2310397Ser att du är från Haninge, är själv därifrån!
Theres skrev:2310404Här var vi vänliga
Nova skrev:2310388Ja men...Man är ju kräsen du vet Eller så är du kanske desperat o raggar på varenda tjej du ser bara för att du är kille?
Nova skrev:2310459Var ju inte så jag menade Ser nu att det kunde missuppfattas. Menade bara att man inte går på allt bara för att man är kille. Välkommen förresten
Briljanto skrev:2310509snarare är det nån inre kraft som drar i en så fort festens enda singel står ensam med ett tomt glas och ser uttråkad ut...
Briljanto skrev:2310509Är väl inte så att man är desperat, snarare är det nån inre kraft som drar i en så fort festens enda singel står ensam med ett tomt glas och ser uttråkad ut...
Edit: För att förtydliga vad jag menade med mitt första inlägg. Jag menade alltså inte att DU raggar på allt och alla, men om du inte missat det så har killar gärna den stämpeln på sig. Och att "jag är ny" trådar här inne med nya tjejer får 15 sidor med "hej och välkommen" bättrar ju inte direkt på den bilden av oss?
spenk skrev:2318369Hmmmmm Borås och klätterintresserad..... varit i Seglora? Annars kan jag rekommendera det! Nu var det visserligen några år sedan men då var det kanonfin klättring. Då körde jag bara bultat, men jag tror det fanns natursäkrat också.
//spenk
AndreasNo skrev:2319635heh..va ba tvungen o kolla lite.. när nån kille skriver han e ny får han ett par välkomnande..när de e en brud då trillar de in ett antar sidor me välkomnande ..
ja såklart.. o 100% av dem e kåta som fan ..Theres skrev:2319778Kanske för 90% är killar som kör hoj
Mattias skrev:2308988Skit i't, grabbar. Hon är inte singel.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |