Ännu en tjej som hittat till Sporthoj!

Fluxir

Min motorcykel har sex...
Gick med
8 May 2003
Hoj
FZR 600R
Hej och välkommen!!!

Kom ihåg att sveriges inteligensreserv vilar på sporhoj på kvällarna... :tummenupp :D

The Saint

Yey!
Gick med
2 Apr 2004
Hoj
FLHRI
välkommen, såg att du var från mölndal, dyk upp vid götaplatsen vid 12 de flesta lördagar å söndagar :tummenupp (om du inte redan gör det förstås) :confused:

ridingdragon

Love the Track Days
Gick med
28 Jun 2004
Phoenix, Usa för det mesta & Malmö, Sweden
Hoj
Suzuki GSXR600
Ja' e' Oxa Ny Tjej till Sporthoj.com

Hallooooo allihopa!
Valkommen till annu en tjej pa hoj Anki72!!.. fran lilla mig.. trots att jag oxa ar ny :)
Oxa ville jag bara introducera mig sjalv eftersom jag inte vet om jag skall oppna ny trad eller bara lagga till pa redan exsisterande trad.. i detta fallet denna. Jag ber om ursakt for att jag inte har vara kara tre sista svenska bokstaver. Det kan vara lite jobbigt att lasa, men hoppas det gar ok anda.
Jag ar fran Malmo men bor for tillfallet i Detroit. Jag joinade sporthoj.com haromdagen tack vare att nagon tipsade mig pa helgon.net.. & glad e' jag!! :banana Denna sajten ar TOPPEN!!!! :banana
Har vet folk na't om mc's... riskokare eller inte!! helt underbart :)

Sa, jag har inte haft sa mycket tid att gora mig bekant med sajten och hur man hittar tradarna man gillar bast utan att behova leta igenom dem via datum... men jag ar redan beroende. :yoparty

Jag skaffade mc-kort har i usa for lite mer an 3ar sedan. Skaffade mig en Honda CBR600f2 pa hosten 2000, och korde den pa min forsta bana pa varen 2001. Efter ett par korta manader hittade jag en CBR600f41 till ett kanon pris & bytade upp mig sa att saga. Borjade kora med sportbiketracktime.com & femmoto.com och har njutit i fulla drag sedan dess.
Var med i en fruktansvard bilolycka forra juni & korde inte mc igen forran nu i maj... sa nastan ett ar utan. :kocko TALA OM ABSTINENS!!
Tog da race-kort med team chicago sa jag kan kora wera eller fasttrax omDe jag vill. Men sa himla tavlings inriktad e' jag inte... sa jag nojer mig med bankorning.

Sa, det ar vem jag ar.... Hoppas att jag nu inte e' for trakig for er allihopa.
Kul att se lite fler tjejer har pa sajten, :Bugar
Hur manga undefar e' vi?????

Last edited:

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Anki72 skrev:
Hallå hallå...

Så nu finns man här också.... Finns redan på bike.se under samma nick. Det är bara att skicka ett mess eller två om Du undrar över nåt eller bara vill tjata lite.... ;)

Ciao
Anki :arsele

Då kanske vi ses på Mölndals vägar :) oxå!!!!

Jarle

Kör alltid för fort!
Gick med
5 Apr 2003
Hoj
Sv 650s -02 (vill ha en Hayabusa)
Välkommen :hej

ha ha ha alla tjejer som reggar sig har mer än två sidor under respektive tråd, undrar varför :va :gnissla :rofl

Hajen

Önskade vår i hjulklapp....
Gick med
27 Nov 2003
Hoj
Gixxer1000, Ninja Streetfighter
Anki72 skrev:
Om jag KAN köra hoj vet jag inte.... Men KÖR gör jag i alla fall..... :gnissla

Menar alltså om hojen e på verkstan, om man e för trasig för att köra eller om det snöar... t.ex. :)

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
The Saint skrev:
välkommen, såg att du var från mölndal, dyk upp vid götaplatsen vid 12 de flesta lördagar å söndagar :tummenupp (om du inte redan gör det förstås) :confused:

ingen bjöd in mig..... :3freak hehe fast ja hittar nog dit själv.....ska bara se till att pojken e ledig samtidigt som ja så vi kan åka med! :)

Anki72

Låt inte hjärnan rinna ner i händerna...
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
Hojlös för tillfället :(
The Saint skrev:
Har tyvärr inte varit med där.... än. Men självklart kommer jag dyka upp där nån gång i framtiden. :banana

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln