Ännu ett försök att hitta rätt...

dahlia

Letar efter mc-mannen
Gick med
19 Jul 2009
Hoj
ingen
http://sporthoj.com/forum/showthread.php?p=4330881&posted=1#post4330881
Har försökt förut och fått tipset att ta mig hit. Nu e jag här...

Hej trevliga mc-man som vinkade till mig, (som körde ett mycket större fordon), vid rondellen på Sergels torg. Vid trafikljuset på Hamngatan hade du gått av din mc för att prata med mig.
Men jag förstod inte att det var du utan hjälm. Fick dessutom "grönt" och var tvungen att köra. Kan inte blockera Stockholms farligaste korsning direkt
Har skrivit på andra internetsidor för mc-folket, men vet ej vilken som är populärast, så jag försöker med ett par. Läser du detta, så kontakta gärna mig.
Trevlig sommar och kör försiktigt.

P.S Ni som har taskiga kommentarer. Behåll de för er själva. Ingen vill smittats av er negativitet. Tack på förhand!!!

Dr.Bike

Guest
http://sporthoj.com/forum/showthread.php?p=4330881&posted=1#post4330881
Har försökt förut och fått tipset att ta mig hit. Nu e jag här...

Hej trevliga mc-man som vinkade till mig, (som körde ett mycket större fordon), vid rondellen på Sergels torg. Vid trafikljuset på Hamngatan hade du gått av din mc för att prata med mig.
Men jag förstod inte att det var du utan hjälm. Fick dessutom "grönt" och var tvungen att köra. Kan inte blockera Stockholms farligaste korsning direkt
Har skrivit på andra internetsidor för mc-folket, men vet ej vilken som är populärast, så jag försöker med ett par. Läser du detta, så kontakta gärna mig.
Trevlig sommar och kör försiktigt.

P.S Ni som har taskiga kommentarer. Behåll de för er själva. Ingen vill smittats av er negativitet. Tack på förhand!!!

Duu - lägg in en bild på dig, så kanske det finns fler här inne som vinkade! ;)
Vem vet...det kanske var jag! :D Jag brukar vinka.

dahlia

Letar efter mc-mannen
Gick med
19 Jul 2009
Hoj
ingen
Duu - lägg in en bild på dig, så kanske det finns fler här inne som vinkade! ;)
Vem vet...det kanske var jag! :D Jag brukar vinka.

Vad kul att du vinkar!!! Fortsätt med det!! Väldigt trevligt. Men han gjorde mer än så. Läser inte folk innan de kommenterar min tråd???

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Inte många som tar detta på allvar skulle jag vilja säga, många tjejer registrerar sig och raggar på killarna (och det klagar dom sällan på :)och sen har vi ju även killar som raggar hej vilt här på SH :))
Men jag tror inte den du söker finns här. Verkar vara en glidar hoj han satt på å då kan de vara smart å kolla andra forum för hojåkare.

Lycka till i ditt letande.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...