Ännu fler blöta bilder från Rörken 030609

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
21 stycken närmare bestämt finns här: :tummenupp
http://www.shell.linux.se/knit/bilder.html

Blött var det :eek:
010.jpg

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
gahh.. ser fett blött ut..
jag somnade tyvärr in efter en hård natts körning ifrån sölvesborg o hem.. så jag vaknade vid 19 tiden då det vankades mat.. så tyvärr hann jag inte ut till rorken.. =(
fina bilder ändå krypto! hur vågade du stå i svängen i efter start/mål rakan i detta väder ??? det är ju där dom skulle kört av i fall dom hade gjort det någonstans antar jag..
du gör verkligen allt för att få fina bilder du :rock!
men du fick några skyssta bresladdsbilder ;) fin fint! ;9
/z

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
zeal skrev:
...hur vågade du stå i svängen i efter start/mål rakan i detta väder ??? det är ju där dom skulle kört av i fall dom hade gjort det någonstans antar jag..
du gör verkligen allt för att få fina bilder du :rock!
men du fick några skyssta bresladdsbilder ;) fin fint! ;9
/z

Om någon hade kört rakt på hade det bara varit att lägga sig ner. Om man då hade blivit överkörd hade man bara åkt djupare ner i leran.. :eek:
Det var den som gjorde så att det bara blev 3 bredsladdsbilder.. Mina skor är bevis för att det inte är ett bra ställe att stå på :crash

Galne Dansken

Uppsala Roadrunners
Gick med
14 May 2003
Hoj
Thruxton-R Z1000A1 R1250RS HD-Chopper CB500F
Ja, jösses har tvättat stövlar i en ½ timma efter att R1´ blev förvirret och åkta av - det är smutsigt och lerigt där..

Mycket bättra lite längra fram - där kan man köra i grässet - innan att man är tillbaks i löppet igen..
Tur att jag inte ramte någon med min tyske Panzermizzill..

joakims

No more "Learn"-sign
Gick med
14 May 2003
Hoj
Suzuki sv650s gul -99
Man tackar!

Tackar för bilderna :bow, lyckades fastna trots det blöta vädret.
Kul var det i alla fall!!

peefell

V-twin-pilot!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
Svart Ducce 900 SSie
Äntligen torr igen! :p Det var allt lite hög luftfuktighet igårkväll men det visade sig gå fint att köra även med russinfingrar! :tummenupp :crash

Krypto! :hej Tack för fina bilder! :bow igen... :tummenupp Vågade du dig ut i blötan? Du stod ju och övervägde det när jag begav mig hemmåt... :p

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
peefell skrev:
Äntligen torr igen! :p Det var allt lite hög luftfuktighet igårkväll men det visade sig gå fint att köra även med russinfingrar! :tummenupp :crash

Krypto! :hej Tack för fina bilder! :bow igen... :tummenupp Vågade du dig ut i blötan? Du stod ju och övervägde det när jag begav mig hemmåt... :p

Jag gav mig givetvis ut och åkte några varv :)
Knäskrapande får jag däremot spara till nästa måndag..

Som vanligt kan ni få stooor bild på er själva om ni vill (2048x1536) :tummenupp

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Fasen! Har vi två gula SV 650 som övningskör nu? Nu blir det ju ännu svårare att hålla isär folket! Jisses vad många huliganer det blir att hålla reda på nu........ :D

Last edited:

joakims

No more "Learn"-sign
Gick med
14 May 2003
Hoj
Suzuki sv650s gul -99
Penguin skrev:
Fasen! Har vi två gula SV 650 som övningskör nu? Nu blir det ju ännu svårare att hålla isär folket! Jisses vad många huliganer det blir att hålla reda på nu........ :D

Lätt som en plätt :fakta. Jocke (jag) har svarta lysen och svart ruta(eller vad det nu heter, nybörjare...) och svart hjälm. Libben har svart/vit hjälm och vanliga lysen.

:) Jocke

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
Skulle hakat på 1997

joakims skrev:
Lätt som en plätt :fakta. Jocke (jag) har svarta lysen och svart ruta(eller vad det nu heter, nybörjare...) och svart hjälm. Libben har svart/vit hjälm och vanliga lysen.

:) Jocke
" Sent skall syndaren vakna". Nåväl, om jag förstått det rätt så kör Libben nu utan grönskylten (Grattis Libben!). Hade du hakat på mina MC-kortsplaner som vi talade om 1996 så hade du redan haft lappen idag! Nåväl, jag hade väl mer "panik" än du som orkat vänta så här länge, men även du kanske behövde fylla 30 innan du fick eld i baken. Hur som är du hjärtligt välkommen in i detta trevliga kollektiv som har vansinnigt roligt tillsammans och med våra hojar. Jag räknar med att även du kommer att ta fina bilder på oss övriga och våra hojar!

/:) Thomas

joakims

No more "Learn"-sign
Gick med
14 May 2003
Hoj
Suzuki sv650s gul -99
Re: Skulle hakat på 1997

Tjena Thomas,
Bättre sent än aldrig... :rodnar Det där med 30... :skrämd. Sa precis det till Krypto, när jag har kortet skall det bli riktigt kul att ta lite foton på dem snygga hojarna!!

Du, har du nån länk till din hoj så man får se hur den se ut?

Ha de bra Thomas och hoppas att du "smiter" iväg till rörken nån gång, skulle vara kul.
:) Jocke :squid

Simba skrev:
" Sent skall syndaren vakna". Nåväl, om jag förstått det rätt så kör Libben nu utan grönskylten (Grattis Libben!). Hade du hakat på mina MC-kortsplaner som vi talade om 1996 så hade du redan haft lappen idag! Nåväl, jag hade väl mer "panik" än du som orkat vänta så här länge, men även du kanske behövde fylla 30 innan du fick eld i baken. Hur som är du hjärtligt välkommen in i detta trevliga kollektiv som har vansinnigt roligt tillsammans och med våra hojar. Jag räknar med att även du kommer att ta fina bilder på oss övriga och våra hojar!

/:) Thomas

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Re: Re: Skulle hakat på 1997

joakims skrev:
Tjena Thomas,
Bättre sent än aldrig... :rodnar Det där med 30... :skrämd. Sa precis det till Krypto, när jag har kortet skall det bli riktigt kul att ta lite foton på dem snygga hojarna!!

Du, har du nån länk till din hoj så man får se hur den se ut?

Ha de bra Thomas och hoppas att du "smiter" iväg till rörken nån gång, skulle vara kul.
:) Jocke :squid

Man kan skymta hojen på några av mina bilder från den 31/5:
http://www.shell.linux.se/knit/bilder/20030531/

Bl.a.
http://www.shell.linux.se/knit/bilder/20030531/016.jpg

:)

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping