Swappe skrev:tanka upp dem då så kan vi lägga dem på RR sidan!!!
TheDude skrev:Visst ja, det tänkte jag inte på. Jag tankar upp dem på FTP'n nu Är det ok med en komprimerad mapp?
GSXR1100R skrev:Najsa bilder Duden, en riktig fesrunda blev det, min Möghacka somnade pga snigeltempot, kvällens höjdpunkt va att jaga kanin, alla tjejer blev blöta helt enligt planen.
Tack till jh som lurade ut mig till ett tomt och regnigt stortorg, det ösregnade hela vägen hem, nu slipper jag tvätta visiret
Glöm inte att rösta på bilderna när dom kommer upp på RR galleri, årets Möghacka skall koras
Swappe skrev:jupp.. går bra..
Kan man inte kommentera bilderna dåSwappe skrev:sorry micke, finns ingen röstfunktion.. du får starta en poll istället..
TheDude skrev:Den är upptankad där nu! Jag tänkte lite knasigt as usual (kom på att mappen inte behöver vara komprimerad) så jag laddade upp mappen som den var med bilderna färdiga och förminskade
GSXR1100R skrev:Kan man inte kommentera bilderna då
Swappe skrev:du behöver inte förminska bilderna heller..
men bilderna har nummer så man kan visst rösta i en poll här i forumet på bilder som ligger på rr-sajtenGSXR1100R skrev:Kan man inte kommentera bilderna då
Jäkligt komplicerade grejjer vettu, inte f-n orkar någon rösta på detta vis, gör om gör rättMr K skrev:men bilderna har nummer så man kan visst rösta i en poll här i forumet på bilder som ligger på rr-sajten
alla bilderna ligger på www.radicalriders.net nuGSXR1100R skrev:Jäkligt komplicerade grejjer vettu, inte f-n orkar någon rösta på detta vis, gör om gör rätt
Jag röstar på bild 3, kvällens snyggaste Möghacka, jag skar bort den fula gubben som håller i henne.Mr K skrev:alla bilderna ligger på www.radicalriders.net nu
valmers skrev:Kvällens svullo/pizzafetto, utan konkurrens:
GSXR1100R skrev:Jag röstar på bild 3, kvällens snyggaste Möghacka, jag skar bort den fula gubben som håller i henne.
Du har ju mig.GSXR1100R skrev:Bilder utan mat i käften, alla suktande singelbrudar kan skicka pm.
Bara på Road Racing tävlingarna/helgerna som vi träffas ju, jag vill ha en hot date även på vardagarna.valmers skrev:Du har ju mig.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|