Javisst kan ja det.
Men det är inte felet kan ja garantera för min polare som har nyare går bra mycke snabbare än 120 minst 130.
Verkar som giannelli system ger mer effekt än deep pipes.
Det stog även att giannelli skulle lämna mer än orginal, vilket är 25 hk.
Tror nog min ligger nånstans runt 28 =).
En ostrypt dt skulle göra 125-135 oxå enligt sidan.
Så 120 låter redigt klent. Min gjorde 110 orginal 115 en riktigt bra drag me medvind.
http://www.dt125.de/
Powerwalze är avgasport. Enligt dom tror jag att motor äldre än 01 var den felställd på så att man tappa lite topp effekt.
Man skulle vrida den 180 grader tror jag så skulle det ge fullt.
Någon mer som kan ge lite uppgifter va snabb deras dt är med deep pipe.
Alltså på raksträcka utan medvind lr lut.
Försten varför dreva upp den?
Tycker den är klen nog på låga varv och ja kan utan problem köra i 120 längre sträckor med denna.
Tycker nästan felet är att den inte orkar varva ut helt på 6an.
Därav den låga toppfarten? Tror inte min alls skulle gilla att gå upp i drevning.
Skulle få tokvarva den på 5an innan jag petar i 6an för att inte tappa all effekt isåfall.
Vart kmr effekten? Min börjar gå igång vid 7000 varv o vi 8000 ger den fullt till ca 11 000.
Tycker det mesta ligger runt 9 000-10 000.
Jaja verkar nästan som giannelli system är bättre än deep pipes
Ingen som har en dt med deep pipes som kmr förbi karlstad så kan man kolla lite tester med acc o topp fart?
Någon som klockat sin på 0-100 km/h eller 0-201 meter?
Körde en sträcka på ca 200 meter o kom upp i över 100 tyckte jag iaf innan 200 meter. Nu vet jag inte helt 100% då ja inte mätte någourlunda nogrant men skulle nog sätta en slant på att de gick över 100 km/h.
Fick ca 105-110 varenda gång tyckte ja.